Permalänk
Medlem

Köpes: AMD 8320 / 8350

Önskar köpa AMD 8320 / 8350

Läs hela annonsen här

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Medlem

@mygal: har en, vad kan du tänka dig att ge? behöver du även kylare + MOBO + ram?

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Medlem

Vilken av dom har du? Jag behöver bara cpun. Vad kan du tänkas släppa den för?

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Medlem

Mjo försöker hitta en till lillebrors annars hade en 8320 för två år sedan, men är som nyfiken på begpriser nu. Skyldig honom jul samt födelsedag present så sugen på fixa en 8320,8350,8370 åt honom. Hans gamla fx6100 hänger inte riktigt med sen byta hans zalman trånga UFO liknande chassis mot ett Deepcool med minst 30cm grafikkortet utrymme så kanske han kan byta ut sitt gamla 7870 thaiti grafikkort och få köpa mitt 290x billigt när jag uppgraderar. Då han just börjat ettan bygg i gymnasiet O alla andra har bättre datorer och morsan är pank visserligen jag ox0 men jag kör ej bil dricker ej slutat snus och röka så jag ska nog kunna få ihop lite delar hoppas jag fast än jag är sjukpensionär med 8k i månaden. Men CPU för hans CS go tror jag skulle göra mycket och klocka upp till 4.5 till 4.7 för sen kunna köra in mitt biosmoddade Asus 290x matrix extreme hög klockan på kärnan dock sämst minnen. Men jag hoppas vad 8 seriens FX processorer får gå på här . Och jag vill inte kapa tråden TS ska ofc får processor före mig men är det folk som har liggande bara CPU jag fixade vatten AIO kylare åt honom för ett år sen så den bör duga oxå kanske jag ger honom min swiftec h220 som pumpen lever jävel om oxå får han RMA den o och mest troligen får en h220x tillbaka. Annars om nån vill byta CPU mot mitt swiftec som jag har två återlämningav nummer på ena körde föra SweClockers ägaren och fick en ny för samma fel så jag fick en ny av honom som jag köpte för 900kr men utan fläktar. Men den har garanti lite över 6månader till ett år till tror det var coolt som är säljaren men annars kontaktar man swiftec bara. Jag köpte en Deepcool 240T den billigaste modellen tänkte köra push and pull men mina minnen tog i så jag har 2 till fyra nya fläktar att skicka med om det behövs. Eller kylaren plus pengar kanske jag kan gå med på alltså att jag lägger till någon hundring. Ox0 skickar jag kvitto på mail som jag fick samt 2 rma nummer som jag skickar med. Den kommer som värst bli utbytt till en likadan men då alla de här nästan fick samma fel så dom tillverkas inte länge på långtid så reservdelar har dom nog ont av och när jag pratade med försäljaren lät det som den nya modellen som ingen har problem med och som är mer effektiv och mycket snyggare kostar mellan 15-2000kr. Jag har rent av inte orken då jag aldrig ram nått. Sålde här en gång till en min 8320 och skulle vara msis värsting moderkort för överklockning och funkade fint vid 4.5ghz tills den en dag bara dog Inga värme problem men jag sålde det för en tredje del av priset och killen på Swec RMA Det och moderkortet hade barn problem var nå fel på volt regulatorer är så han fick en ny processor och ett samma 1200kr moderkort men med buggen fixad så han var nöjd. För kör jag rma då kommer allt i datorerna freak out bara haft en gång datorn gått sönder eller moderkortet med processor sedan min första 286 7mhz så med all kärlek jag ger mina datorer så verkar det vara allt dom behöver. Men som sagt får ts en processor så pma mig pris eller om vi kan göra nå byten elle4 O kontanter mm på en 8kärnig FX processor till min älskade lillebror. Träffar han aldrig för jag har för mycket värk går jag 100 meter så faller jag ihop pga nerv diabetes skador samt grov social fobi autism spektrum som gör jag skriver så jobbigt och försöker inte skriva för man skämmer ut sig bara. Men pma mig eller maila mrvonvlean att Gmail Dot com Ta hand om era SweClockers i Love you all! Dual CPU LGA 1336 Mobo är av intresse och för xeon 6 kärniga processor och 1tb helst 3tb diskar och uppåt är intressant då jag behöver en lagringsmedia för mina 4k hemvideo och gör mina DSLR bilder men samt en stor kan vara 5400rpm lagringsdiskar Nu har jag gått Rampage i mitt skrivande Sorry. Har hög feber oxå så hoppas det gick läsa. Skriver från mobilen så radbyten vet jag inte hur man gör på den :/ ny telefon oxå ciaomi Mi5S för japansk telefon älskar jag kameran samma som i Google pixel kameror och extremt billig duktig fru som hittade själv en mobil som var en stor uppgradering från min pedant skötta promotade One plus One bara låst upp boot loadern om jag skulle vilja roots sitter på ett äkta niilskin på den sen dag 1 den är väll 1.5år gammal Inga problem med den Inga repor lossnat lite från screen protector I hörnet sen jag haft den i fickan men eftersom jag alltid varit hemma och haft en OnePlus batterypack 10k mAh så är batteriet i riktigt bra skick den har nästan aldrig gått på bara batteri så om någon är sugen på byta nått mot OnePlus one så säg till är 64gb versionen svart Ulf Marcus overandand out kram

Visa signatur

Main:Gammalt x58 system = Mobo: Asus Rampage 3 Ex. CPU: Xeon 5660 2.6@4.4ghz GPU: Asus 290x Matrix Platinum, 1 ssd 120gb 2st wd blue 1tb 1st wd green 1tb 1st backup+ usb3 1tb. Corsair HX 650w. Fractal design R4, 24gb DDr3 1600mhz. Creative sb Z, Marshall major v,2. Phillips brilliance 29". Steambox + controller + 3 xbox 360kontroller. Netgear wndr4200 router. Noname mekaniskt tb + R.A.T 5 mus
Laptop Asus i3 2350 4gb ram o msi i5 450m 8gb 5870m, macbook 13,3 c2d 2,4ghz 4gb

Permalänk

Säljer en 8350 med en 970 gaming mobo! 1250 för rubbet

Men om du nu så gärna vill köpa cpun bara får du betala 1000

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MOBO: Asus Z170M Plus | CPU: i7 6700k @4.5GHz
GPU: Asus GTX 1060 Dual OC 6GB | PSU: Corsair CX 600
RAM: HyperX 4x4GB DDR4 2400MHz