Datorkomponentrelaterade frågor

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Markusas:

Hej @webhallen ! Tänkte bara kolla om det är någon deadline på medlemserbjudandet gällande detta: http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/247896-asus_r....

Funderar på att beställa ett vid löning.

Mvh Markus

Tjena, medlemserbjudandet ska gälla månaden ut här i Oktober, så ni kan lungt vänta på lönen

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Fel i produktbeskrivning

Hej
Jag införskaffade en laptop i går;
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/246097-l...

Det stämmer inte att gtx950m har 4 gb mnne. Jag dubbelkollade hemma samt att jag var förbi butiken i förmiddags där era medarbetare konstaterade samma sak, det finns 2 gb minne till grafikkretsen.

Visa signatur

Så blir det!

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Kern:

Fel i produktbeskrivning

Hej
Jag införskaffade en laptop i går;
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/246097-l...

Det stämmer inte att gtx950m har 4 gb mnne. Jag dubbelkollade hemma samt att jag var förbi butiken i förmiddags där era medarbetare konstaterade samma sak, det finns 2 gb minne till grafikkretsen.

Tja,
Det var underligt det, vi har sålt en del utav dessa men inte hört något liknande, det kan vara att det exemplaret var fel konfigurerat i fabrik. Men jag skickade ett meddelande vidare till vår inköparna, så kan de undersöka det med vår leverantör.
Tack för uppmärsammandet

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

@Webhallen

Hej!
Jag tänkte bara höra med er om hur det går med mitt serviceärende: R94942
Lämnade in mitt 1080 på felsökning förra måndagen pga coilwhine fick mail om att hämta det samma dag, men när jag kom ditt och frågade hur han hade stresstestat kortet så hade han inte de, utan bara kopplat in den och sedan kopplat ur den igen i stort sätt (ett snabbtest som han beskrev det. Och där inget whine)
Så butiken fick behålla kortet för en mer avancerad felsökning. Där man faktiskt får "använda" kortet lite.

Men nu har jag inte hört något på en vecka.
Skulle ni kunna kolla hur det går? Har en bit till Linköping och då ni inte lägger ut nummer till butikerna på hemsidan (om inte jag är blind dvs ^^) så är mail enda sättet. Men av erfarenhet går detta forum oftast snabbare.

Mvh Pierre "Dragone" A

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Dragone:

@Webhallen

Hej!
Jag tänkte bara höra med er om hur det går med mitt serviceärende: R94942
Lämnade in mitt 1080 på felsökning förra måndagen pga coilwhine fick mail om att hämta det samma dag, men när jag kom ditt och frågade hur han hade stresstestat kortet så hade han inte de, utan bara kopplat in den och sedan kopplat ur den igen i stort sätt (ett snabbtest som han beskrev det. Och där inget whine)
Så butiken fick behålla kortet för en mer avancerad felsökning. Där man faktiskt får "använda" kortet lite.

Men nu har jag inte hört något på en vecka.
Skulle ni kunna kolla hur det går? Har en bit till Linköping och då ni inte lägger ut nummer till butikerna på hemsidan (om inte jag är blind dvs ^^) så är mail enda sättet. Men av erfarenhet går detta forum oftast snabbare.

Mvh Pierre "Dragone" A

Hej, butiken hälsar att de återkommer inom kort

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragone:

@Webhallen

Hej!
Jag tänkte bara höra med er om hur det går med mitt serviceärende: R94942
Lämnade in mitt 1080 på felsökning förra måndagen pga coilwhine fick mail om att hämta det samma dag, men när jag kom ditt och frågade hur han hade stresstestat kortet så hade han inte de, utan bara kopplat in den och sedan kopplat ur den igen i stort sätt (ett snabbtest som han beskrev det. Och där inget whine)
Så butiken fick behålla kortet för en mer avancerad felsökning. Där man faktiskt får "använda" kortet lite.

Men nu har jag inte hört något på en vecka.
Skulle ni kunna kolla hur det går? Har en bit till Linköping och då ni inte lägger ut nummer till butikerna på hemsidan (om inte jag är blind dvs ^^) så är mail enda sättet. Men av erfarenhet går detta forum oftast snabbare.

Mvh Pierre "Dragone" A

Om någon undrar hur det gick, så kommer en kort genomgång.

Köpet hävdes pga att de inte hade "möjligheten" att kontrollera mitt kort med dubbla skärmar vara av en är 1440p 144hz och en 1080p 60hz skärm i t.ex firestrike så valde de att häva mitt köp utan att ge mig möjligheten att hämta ut ett nytt kort för samma pris (köptes på Rea) (då de ej hade möjligheten att testa kortet för att se om de verkligen var ett fel eller inte.)
även om jag inte är helt nöjd så kan jag förstå butiken. hade dock varit mer nöjd om de hade skickat kortet på kontroll till ett ställe som hade kunnat testa de på Rätt sätt.

hur som helst så får jag hoppas att Black friday har ett kort till bra pris.

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk

Hej @Webhallen! Nu undrar jag hur det går med min RMA!?

Jag skickade in den till er den första November, den kom fram/signerades av er den 3:dje Nov. Nu har det gått över en månad som ni haft sakerna, jag har ringt och pratat med er 2ggr varje vecka för att få svar i stilen med "OJ! Det har dom inte ens hunnit starta ett ärende på!" och "Det måste dom iaf starta ett ärende på, jag ska skriva ett mail till dom nu med en gång!" Och det händer inget hos er!? Jag loggade in (på eran sida) nu ikvl (igen) för att se om jag iaf hade fått ett ärende nummer eller om det lagts upp någon info under service... Inget nytt. Jag kommer ringa er i morgon oxå. Men nu får det fan se till att hända något, en månad+ har ni haft sakerna och inte ens kommit igång med ärendet är inte OK.

Saker som åkte in till er på RMA:
8225574 - Corsair Vengeance 8GB (Fel i memtest redan efter 13 min)
7306901 - Plantronics GameCom 818 (Mic död)

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk
Webhallen
Skrivet av _AntiherO:

Hej @Webhallen! Nu undrar jag hur det går med min RMA!?

Jag skickade in den till er den första November, den kom fram/signerades av er den 3:dje Nov. Nu har det gått över en månad som ni haft sakerna, jag har ringt och pratat med er 2ggr varje vecka för att få svar i stilen med "OJ! Det har dom inte ens hunnit starta ett ärende på!" och "Det måste dom iaf starta ett ärende på, jag ska skriva ett mail till dom nu med en gång!" Och det händer inget hos er!? Jag loggade in (på eran sida) nu ikvl (igen) för att se om jag iaf hade fått ett ärende nummer eller om det lagts upp någon info under service... Inget nytt. Jag kommer ringa er i morgon oxå. Men nu får det fan se till att hända något, en månad+ har ni haft sakerna och inte ens kommit igång med ärendet är inte OK.

Saker som åkte in till er på RMA:
8225574 - Corsair Vengeance 8GB (Fel i memtest redan efter 13 min)
7306901 - Plantronics GameCom 818 (Mic död)

Tjena,

Det där verkar ytterst märkligt, aldrig tar ett ärende så pass lång tid utan där verkar det ha hänt något i hanteringen där. Ni får jättegärna PMa mig direkt, så ska vi kunna få fram en lösning på era ärenden!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Hej

Varför kan man inte få svar på hur det går med ens RMA ärende? Vet att detta forum inte är till för svar på sådant, men får varken svar på telefon eller mail... Känns surt att inte kunna utnyttja produkter man köpt för 32k...

Visa signatur

[ Fractal Design S - Intel Core i7 6900K -Noctua NH-D15- Corsair Vengeance 64GB DDR4 2133Mhz - ASUS ROG 1080 STRIX Samsung 960 EVO 500GB - Xonar Essence STX -NEC Spectraview Reference 241- Beyerdynamic DT1990 Pro 250Ω ]

Permalänk
Medlem

Trist att ni har så värdelösa lagersaldon på M.2 SSD, försökte beställa en som bara fanns i Sthlm samt hos leverantör ner till Gbg, nu några dagar senare är den nollad överallt och jag vet ingenting. Försöker kika på en ersättare men det finns bara småsmulor kvar.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

@Webhallen

Har ni möjlighet att göra chassit valbart (iaf något spann av några modeller) på era egna config datorer?
jag hade utan tvekan köpt denna dator: http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/258939-w...

om det inte vore att jag tycker chassit är tog för stort och skulle föredra: http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/256271-fracta...

lägger jag alla delar i varukorgen blir priset 1-2tkr dyrare därav väljer jag bort webhallen...

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

Hej Webhallen!

Är det här samma produkt? alltså en HB Sli brygga? vill köpa den ifrån er men lite osäker på om det är samma ( förutom 60mm vs 80mm )

https://www.inet.se/produkt/5402904/evga-pro-hb-sli-brygga-2-...

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/237490-evga_2...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Trasigt GTX 980Ti

Bästa Webhallen

2016-07-07 köpte jag ett MSI GTX 980Ti.
Efter ett tags användande upptäckte jag grafikartefakter i spel och vid Windows desktop och i webbrowser.

Bilder: http://imgur.com/a/bVtYw

Jag lämnade kortet till butiken med RMA nummer R89197. Inget fel funnet.
Det spekuleras lite runt möjliga orsaker, allt från böjda pinnar på CPU till nätaggregat och att byta PCI platser, RAM fel osv.

Jag fortskrider med att testa kortet i min gamla dator (ASUS P6T + i7 920). Artefakter kommer efter en tids användning.
Jag testar kortet i en HP Z420 workstation. Artefakter.
Olika operativsystem och drivrutinsversioner testas. Samma sak.
Jag har provat med äldre grafikkort AMD R9 280X och GTX 275 i samma konfigurationer utan artefakter.

Jag returnerar kortet åter, RMA nummer R90783. Inget fel funnet. Jag nekas återköp av kortet.

Jag fortskrider nu genom att byta mina övriga datorkomponenter i tur och ordning.
Jag har bytt
Nätaggregat
Moderkort + mSATA.
Minne
CPU

Efter varje steg i utbytet använde jag datorn tills dess att artefakterna presenterade sig igen och gick sedan vidare med nästa komponent. Komponenterna är likvärdiga men med flit inte exakt samma som jag redan har (MSI SLI PLUS x99 + Intel 5820k + Crucial DDR4)
Jag har alltså provat 4 olika datorer/konfigurationer och felet uppstår i samtliga. Visst, det kan ta ett par dagar innan det visar sig, men när det väl gjort det återkommer det oftast snabbt efter omstart/reset.

Hur grundligt anser ni att jag som konsument och privatperson ska behöva bevisa att kortet är trasigt? När är det nog?

Eftersom ni haft era enligt konsumentköplagen 2 försök att lösa problemet, och vi i grunden är oense om huruvida det ens är ett problem, ger jag med detta öppna brev er chansen att ompröva er ställning i frågan innan jag går vidare till tingsrätten.

1) Jag yrkar att köpet hävs.

2) Jag yrkar ersättning för inköp av (onödiga) komponenter för test:
Moderkort ASUS X99-A - 2699kr
mSATA Intel 600p - 1799kr
Minne Corsair - 2358kr
CPU Intel 5800k - 4790kr

3) Jag yrkar även ersättning för resor i samband med returhanteringen och inköp av extra komponenter, 800kr.

Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av whejl:

Bästa Webhallen

2016-07-07 köpte jag ett MSI GTX 980Ti.
Efter ett tags användande upptäckte jag grafikartefakter i spel och vid Windows desktop och i webbrowser.

Bilder: http://imgur.com/a/bVtYw

Jag lämnade kortet till butiken med RMA nummer R89197. Inget fel funnet.
Det spekuleras lite runt möjliga orsaker, allt från böjda pinnar på CPU till nätaggregat och att byta PCI platser, RAM fel osv.

Jag fortskrider med att testa kortet i min gamla dator (ASUS P6T + i7 920). Artefakter kommer efter en tids användning.
Jag testar kortet i en HP Z420 workstation. Artefakter.
Olika operativsystem och drivrutinsversioner testas. Samma sak.
Jag har provat med äldre grafikkort AMD R9 280X och GTX 275 i samma konfigurationer utan artefakter.

Jag returnerar kortet åter, RMA nummer R90783. Inget fel funnet. Jag nekas återköp av kortet.

Jag fortskrider nu genom att byta mina övriga datorkomponenter i tur och ordning.
Jag har bytt
Nätaggregat
Moderkort + mSATA.
Minne
CPU

Efter varje steg i utbytet använde jag datorn tills dess att artefakterna presenterade sig igen och gick sedan vidare med nästa komponent. Komponenterna är likvärdiga men med flit inte exakt samma som jag redan har (MSI SLI PLUS x99 + Intel 5820k + Crucial DDR4)
Jag har alltså provat 4 olika datorer/konfigurationer och felet uppstår i samtliga. Visst, det kan ta ett par dagar innan det visar sig, men när det väl gjort det återkommer det oftast snabbt efter omstart/reset.

Hur grundligt anser ni att jag som konsument och privatperson ska behöva bevisa att kortet är trasigt? När är det nog?

Eftersom ni haft era enligt konsumentköplagen 2 försök att lösa problemet, och vi i grunden är oense om huruvida det ens är ett problem, ger jag med detta öppna brev er chansen att ompröva er ställning i frågan innan jag går vidare till tingsrätten.

1) Jag yrkar att köpet hävs.

2) Jag yrkar ersättning för inköp av (onödiga) komponenter för test:
Moderkort ASUS X99-A - 2699kr
mSATA Intel 600p - 1799kr
Minne Corsair - 2358kr
CPU Intel 5800k - 4790kr

3) Jag yrkar även ersättning för resor i samband med returhanteringen och inköp av extra komponenter, 800kr.

Johan

Det här låter väldigt märkligt, ska bli intressant att se vad WH svarar de är ju annars måna om sitt rykte.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av whejl:

Bästa Webhallen

2016-07-07 köpte jag ett MSI GTX 980Ti.
Efter ett tags användande upptäckte jag grafikartefakter i spel och vid Windows desktop och i webbrowser.

Bilder: http://imgur.com/a/bVtYw

Jag lämnade kortet till butiken med RMA nummer R89197. Inget fel funnet.
Det spekuleras lite runt möjliga orsaker, allt från böjda pinnar på CPU till nätaggregat och att byta PCI platser, RAM fel osv.

Jag fortskrider med att testa kortet i min gamla dator (ASUS P6T + i7 920). Artefakter kommer efter en tids användning.
Jag testar kortet i en HP Z420 workstation. Artefakter.
Olika operativsystem och drivrutinsversioner testas. Samma sak.
Jag har provat med äldre grafikkort AMD R9 280X och GTX 275 i samma konfigurationer utan artefakter.

Jag returnerar kortet åter, RMA nummer R90783. Inget fel funnet. Jag nekas återköp av kortet.

Jag fortskrider nu genom att byta mina övriga datorkomponenter i tur och ordning.
Jag har bytt
Nätaggregat
Moderkort + mSATA.
Minne
CPU

Efter varje steg i utbytet använde jag datorn tills dess att artefakterna presenterade sig igen och gick sedan vidare med nästa komponent. Komponenterna är likvärdiga men med flit inte exakt samma som jag redan har (MSI SLI PLUS x99 + Intel 5820k + Crucial DDR4)
Jag har alltså provat 4 olika datorer/konfigurationer och felet uppstår i samtliga. Visst, det kan ta ett par dagar innan det visar sig, men när det väl gjort det återkommer det oftast snabbt efter omstart/reset.

Hur grundligt anser ni att jag som konsument och privatperson ska behöva bevisa att kortet är trasigt? När är det nog?

Eftersom ni haft era enligt konsumentköplagen 2 försök att lösa problemet, och vi i grunden är oense om huruvida det ens är ett problem, ger jag med detta öppna brev er chansen att ompröva er ställning i frågan innan jag går vidare till tingsrätten.

1) Jag yrkar att köpet hävs.

2) Jag yrkar ersättning för inköp av (onödiga) komponenter för test:
Moderkort ASUS X99-A - 2699kr
mSATA Intel 600p - 1799kr
Minne Corsair - 2358kr
CPU Intel 5800k - 4790kr

3) Jag yrkar även ersättning för resor i samband med returhanteringen och inköp av extra komponenter, 800kr.

Johan

Hej Johan,

Tittade igenom de 2 inlämningsärenden för kortet, och vid de båda tillfällen har kortet undersökts och testats grundligt i försök att återskapa felet hos oss, men i båda fallen kunde inte felet återskapas.
Vid det senare tillfället erbjöds det även att vi skickar vidare kortet till en annan butik för ytterligare felsökning.

Vi nekar er då inte att lämman in kortet nu för ytterligare felsökning för att återskapa problemet, utan vi kan då ordna en fraktsedel ni kan använda för att skicka in den till vår returavdelning istället för att komma in till butik.
Kortet kan då köras i flera olika testriggar, samt testats i olika stresstester.

Ni får jättegärna skicka ett PM här direkt, så hjälper vi er med frakthandlingar för att kunna skicka in kortet.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej Johan,

Tittade igenom de 2 inlämningsärenden för kortet, och vid de båda tillfällen har kortet undersökts och testats grundligt i försök att återskapa felet hos oss, men i båda fallen kunde inte felet återskapas.
Vid det senare tillfället erbjöds det även att vi skickar vidare kortet till en annan butik för ytterligare felsökning.

Vi nekar er då inte att lämman in kortet nu för ytterligare felsökning för att återskapa problemet, utan vi kan då ordna en fraktsedel ni kan använda för att skicka in den till vår returavdelning istället för att komma in till butik.
Kortet kan då köras i flera olika testriggar, samt testats i olika stresstester.

Ni får jättegärna skicka ett PM här direkt, så hjälper vi er med frakthandlingar för att kunna skicka in kortet.

Ni har min adress i PM.

Att skicka kortet till en annan butik var aldrig aktuellt eftersom jag utgår från att ni har samma testrutiner i alla butiker.
Poängen är att jag har spenderat oerhört mycket tid, pengar och huvudbry på att bevisa, framförallt för mig själv eftersom ni inte bryr er, att kortet verkligen är trasigt. Jag hoppas bara att ni tar ert förnuft till fånga i tid då kostnaderna i detta hela tiden ökar.

Bjussar på några fler bilder och filmer så länge:
http://i.imgur.com/H3kEbqt.jpg
https://youtu.be/snRIGIoQZdw
https://youtu.be/cljH0cmg5K8

Permalänk
Medlem

Hej @Webhallen

jag undrar om ni skulle ha möjlighet att gräva fram några fler Broadwell processorer, 5675C eller 5775C från någon leverantörs lagerhylla eller om de är borta ur sortimentet för gott?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av den:

Hej @Webhallen

jag undrar om ni skulle ha möjlighet att gräva fram några fler Broadwell processorer, 5675C eller 5775C från någon leverantörs lagerhylla eller om de är borta ur sortimentet för gott?

Det ser inte ut att vara något vi kan få in igen, utan de var inte längre tillgänliga hos vår leverantör.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

@Webhallen, Kommer ni att sänka priset på GTX1080 till Nvidia's MSRP?

Visa signatur

Thrustmaster HOTAS Warthog!

Permalänk
Medlem

Vad är status på Ryzen? Trodde de skulle lanseras idag men de finns inte i lager i någon butik.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Lunilu:

@Webhallen, Kommer ni att sänka priset på GTX1080 till Nvidia's MSRP?

Hejsan, en del prisjusteringar har gjorts på de 1080 kort vi har här idag.

Skrivet av Arzei:

Vad är status på Ryzen? Trodde de skulle lanseras idag men de finns inte i lager i någon butik.

Leveranser med 1700 och 1700x började komma in här idag till huvudlagert, vi inväntar även 1800x som beräknas anlända imorgon.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

hur kommer det sig att inga 1080ti finns i butiken än de släpps den 10e mars redan dock kanske det är i usa bara men vad är statusen hos er?

Visa signatur

Ryzen 7950X3D [Cools with EKWB 2x 360mm XE/SE] | Asus Extreme X670E | ASUS RTX 4090 TUF EKWB WB | Corsair HX1500i | G.Skill Neo 64GB 6000MHz (2x32GB) | MP700 Gen5 2TB NVME | 980/950/970 NVME 1TB/512GB/2TB | 6x 512GB 850PRO | 4x512GB NVME WD Black | 4x1TB NVME Raid 0 - 4x18TB Raid 10 Qnap (+Backblaze Backup) | LianLi O11 Dynamic XL | Main Screen: Samsung Neo G9 240Hz Ultra-Wide | AUX: LG IPS7 27" (x2) | LG CX 55" G-sync | 10 Gbit/s ISP (Bahnhof) Connection | Copyright©1996-2023 RaW-D-Coy Inc.™ All rights reserved ®

Permalänk
Administrativ avgift

@webhallen då vi vet att 1080TI släpps 10:e, då för att undvika att ni skadar något NDA eller liknande. Kommer det att finnas 3:e partskort samtidigt som referenskorten lanseras hos er?

Kolla även på RMA7912305O och skicka mig gärna en status via PM :), även gärna meddela att om det blir RMA att jag uppgraderar detta till ett 1080TI från er

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Webhallen
Skrivet av RaW D Coy:

hur kommer det sig att inga 1080ti finns i butiken än de släpps den 10e mars redan dock kanske det är i usa bara men vad är statusen hos er?

Skrivet av andra94:

@webhallen då vi vet att 1080TI släpps 10:e, då för att undvika att ni skadar något NDA eller liknande. Kommer det att finnas 3:e partskort samtidigt som referenskorten lanseras hos er?

Kolla även på RMA7912305O och skicka mig gärna en status via PM :), även gärna meddela att om det blir RMA att jag uppgraderar detta till ett 1080TI från er

Kort kommer finnas på hemsidan den 10:e

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Skrivet av Webhallen:

Kort kommer finnas på hemsidan den 10:e

vet du om ni laddar upp dom exakt efter 12 slaget eller blir det någon random upload under dagen?

Visa signatur

Ryzen 7950X3D [Cools with EKWB 2x 360mm XE/SE] | Asus Extreme X670E | ASUS RTX 4090 TUF EKWB WB | Corsair HX1500i | G.Skill Neo 64GB 6000MHz (2x32GB) | MP700 Gen5 2TB NVME | 980/950/970 NVME 1TB/512GB/2TB | 6x 512GB 850PRO | 4x512GB NVME WD Black | 4x1TB NVME Raid 0 - 4x18TB Raid 10 Qnap (+Backblaze Backup) | LianLi O11 Dynamic XL | Main Screen: Samsung Neo G9 240Hz Ultra-Wide | AUX: LG IPS7 27" (x2) | LG CX 55" G-sync | 10 Gbit/s ISP (Bahnhof) Connection | Copyright©1996-2023 RaW-D-Coy Inc.™ All rights reserved ®

Permalänk

Hej Webhallen, när fasen kommer MSI X370 Xpower Titanium i lager?! Har allting redo för min 1800X förutom moderkortet... heeeelp a brother out!

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5950x - NXZT Kraken Z73 (white sleeved) GPU: Gamerock 3080Ti
RAM: 128GB Trident Z Royal Gold DDR4 3600 CL16
MB: ASUS B550-A Gaming Silver/White Screen:55" LG OLED B9 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: ASUS Rog Strix Helios White
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Webhallen:

Kort kommer finnas på hemsidan den 10:e

Vilken tid kommer de upp då? och hur gick det med mitt ärende fick nämligen aldrig någon info

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Skrivet av andra94:

Vilken tid kommer de upp då? och hur gick det med mitt ärende fick nämligen aldrig någon info

i FB chatten så sa de: Tjena, 1080Ti korten kommer att komma upp under eftermiddagen på hemsidan

ang eftermarknadskylare så svarade de: Har inte fått någon information om hur det ser ut med eftermarknadskylare ännu, men vi kommer lägga upp samtliga kort vi får information av utav våra leverantörer.

du borde prata med dom via mail eller vi facebook chatten om ärenden här är inte precis det bästa stället

Visa signatur

Ryzen 7950X3D [Cools with EKWB 2x 360mm XE/SE] | Asus Extreme X670E | ASUS RTX 4090 TUF EKWB WB | Corsair HX1500i | G.Skill Neo 64GB 6000MHz (2x32GB) | MP700 Gen5 2TB NVME | 980/950/970 NVME 1TB/512GB/2TB | 6x 512GB 850PRO | 4x512GB NVME WD Black | 4x1TB NVME Raid 0 - 4x18TB Raid 10 Qnap (+Backblaze Backup) | LianLi O11 Dynamic XL | Main Screen: Samsung Neo G9 240Hz Ultra-Wide | AUX: LG IPS7 27" (x2) | LG CX 55" G-sync | 10 Gbit/s ISP (Bahnhof) Connection | Copyright©1996-2023 RaW-D-Coy Inc.™ All rights reserved ®