Nedgradera Galaxy A3 från MM till 5.1.1

Permalänk
Medlem

Nedgradera Galaxy A3 från MM till 5.1.1

Kör Garmins StreetPilot i min Galaxy Core Prime med 5.1.1 vilket går alldeles utm och gillar verkligen garminprogrammet
Väntar på en alldeles ny Galaxy A3 med 5.1.1 men som säkert vill uppgradera till 6.0 så fort tillfälle bjuds och som då skulle resultera att StreetPilot inte funkar längre
Har kolla på nätet och funnit att det inte är helt lätt med en nedgradering från 6.0 till 5.1.1
Antar att jag sitter säkert i sadeln om jag i den nya A3:n bockar av alla automatiska programuppdateringar innan jag stoppar i sim-kortet

Permalänk
Skrivet av årb:

Kör Garmins StreetPilot i min Galaxy Core Prime med 5.1.1 vilket går alldeles utm och gillar verkligen garminprogrammet
Väntar på en alldeles ny Galaxy A3 med 5.1.1 men som säkert vill uppgradera till 6.0 så fort tillfälle bjuds och som då skulle resultera att StreetPilot inte funkar längre
Har kolla på nätet och funnit att det inte är helt lätt med en nedgradering från 6.0 till 5.1.1
Antar att jag sitter säkert i sadeln om jag i den nya A3:n bockar av alla automatiska programuppdateringar innan jag stoppar i sim-kortet

ja om du stänger av uppdateringar innan du ansliter den till något nätverk så borde den inte vilja uppdatera den då den inte heller kan kolla efter nya utan internetuppkoppling.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Använda gärna package disabler pro och bocka i programuppdateringar och annat skräp du inte vill "ha kvar" De appar fryses.