Permalänk
Medlem

Mystiska brev från BBB

Fick för någon vecka sen ett underligt brev från BBB, innehållet är inte specielt mystiskt, mest vettigt, men... det är handskrivet.
Borde det inte vara extremt jobbigt att skriva brev till alla som bor i mitt område för hands?
Någon mer än jag som fått handskrivna brev från BBB (Om det nu ens är BBB)

Brevet finns att beskåda här: Brev
Högre upplösning, BMP (~11Mb): Brev

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Det är nog meningen att det ska se handskrivet ut. Annars hade du inte läst det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExE
Det är nog meningen att det ska se handskrivet ut. Annars hade du inte läst det.

Det ÄR handskrivet
Kolla bilden som är i högre upplösning, nog väldigt svårt att lyckas med sånna kopior med kopiator om man inte har en väldigt bra kopiator, men då borde man nog ha råd med skrivare oxå

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

tror snarare att dem kopierat upp ett handskrivet brev alt. nått konstigt typsnitt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
Det ÄR handskrivet

Jag tror dig inte!
Men seriöst, är pappret nedtryckt på baksidan som det blir när man skriver men kulspetspenna?
Det är ju som du säger, de kan inte skicka handskrivna brev till mer än några få. Så varför är du så speciell?

(OM det nu är handskrivet )

Permalänk
Medlem

förmodligen äre ett teckensnitt

Permalänk
Hedersmedlem

Ja, datorskrivet från tryckeri misstänker jag, de har en förmåga att få det att bli sådär.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Jag har ett exakt likadant brev hemma.
Det är EJ handskrivet.

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem

Jag lovar att det inte är handskrivet till alla i ditt område. Däremot är det nog uppkopierat från ett handskrivet original.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Bara för att det ska kännas mer personligt, som en student som sätter upp lappar i kiosken "jag vill hyra i andra hand" eller liknande. Den bästa reklamen som finns är när folk säger till varandra "ta dem de är bra, det har jag gjort" och det är det de försöker efterlikna skulle jag tro.

Visa signatur

[size="1"]trodde att jag hade koll på läget... men när jag öppnade dörren o kom ut
i den stora världen så fattade jag att jag inte fattade...[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olit
Ja, datorskrivet från tryckeri misstänker jag, de har en förmåga att få det att bli sådär.

Det låter mest troligt iaf

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem

Lyssnade på spanarna för ett halvår sedan... innan de bytte till P1 och då trodde de att det skulle bli en sådan här trend

Visa signatur

*Intel i7 3820, ASUS Sabertooth X79, 32GB RAM, Nvidia GTX660 & GTX660, Samsung SSD 840 Pro & 2 Barracuda 7200.10 i RAID1, ESI Audio ESP1010e
*Amiga 4000D i Elbox Tower. 16 MB FAST Mem & 2 MB Chip Mem. Indivision AGA MK2, FastATA 4000 MK-VI, 16 GB CF & 40 GB IDE

Permalänk
Medlem

Det ska ju se "personligt" ut.

Permalänk

Det är lite häftigt gjort om det är tryckt för alla G är olika vad jag sett.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

Dom borde lägga pengarna på luftburet bredband till alla istället.

Permalänk

Jag tror att det är handskrivet från början, inscannat med hög upplösning och uttryckt med hög kvalite.

Ileberg: Luftburet är inge vidare. Blir sämre vid dåligt väder. Tänk dig att sitta inne när det är snöstorm och inte kunna surfa.

Visa signatur

Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker.

Permalänk
Medlem

Prizephitah: Definiera luftburet

Nää, men vi har IR-bredband här, det funkar hyffsat, inga direkta super-hastigheter (maxar linan runt 80kbps download), men jag har inte varit med om någon down-time som varit pga dimma eller liknande utan enbart klantigheter och inkompetens från dom som har hand om det, men annars så funkar det..
Sen finns det ju laser också som ska funka ypperligt förutom i dom mest extrema väder, och då snackar vi inte lite snålblåst och molningt á la Sverige

Visa signatur

Nemo me impune lacessit

Permalänk
Medlem

Man ser ju att det är handskrivet från början, det är bara jämnföra samma bokstäver fast på olika platser

Visa signatur

The Walking Dead