EVGA Geforce GTX 1080 FTW Gaming ACX 3.0

Permalänk

EVGA Geforce GTX 1080 FTW Gaming ACX 3.0

Säljer mitt EVGA Geforce GTX 1080 FTW Gaming ACX 3.0. Köpt 2016-08-25 från komplett. Kvitto och kartong finns. Finns att hämta i Stockholm, Östberga/Liljeholmen. Kan skickas, köparen står för frakten i så fall. Fungerar prima, aldrig överklockad (aldrig behövt göra det, kör 60+ fps på alla spel jag spelat hittills).

https://www.komplett.se/product/891796/datorutrustning/pc-kom...

Tar gärna bud i tråden nedan, prisidé 4000 kr. Kan tänka mig sälja direkt för 4500 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 4000kr + frakt

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Beino:

Bjuder 4000kr + frakt

4100 hämtning

Edit: Gör alltid de felen. Förlåt inte meningen och besvara dig.

Permalänk

4200 +hämtning.

Permalänk

Tänker avsluta budgivningen till imorgon onsdag, Netware01 har högsta bud på 4200 kr. Vill nån köpa direkt så gäller 4500 kr fortfarande.

Permalänk
Inaktiv

4300 Hämtning. Helst imorn vid kvällen om det funkar?

Permalänk
Skrivet av anon254573:

4300 Hämtning. Helst imorn vid kvällen om det funkar?

Noterar det, jo går bra att hämta imorn kväll.

Permalänk

Finns det något Coil whine på kortet ?

Permalänk
Skrivet av Netware01:

Finns det något Coil whine på kortet ?

Ingen coil whine vad jag märkt.

Permalänk

4500 + Hämtning.

Permalänk

@Netware01: Noterat, kan avsluta budgivningen till imorgon ifall inget inkommer innan 12:00

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Falconary:

@Netware01: Noterat, kan avsluta budgivningen till imorgon ifall inget inkommer innan 12:00

Köp nu var ju 4500:- eller?
Eller strävar du efter några hundra lappar till?
Du bör hålla de som är skrivet.

Stort grattis till vinnaren som budet 4500.

Ha det så bra

Permalänk
Skrivet av anon254573:

Köp nu var ju 4500:- eller?
Eller strävar du efter några hundra lappar till?
Du bör hålla de som är skrivet.

Stort grattis till vinnaren som budet 4500.

Ha det så bra

Köpa nu vid midnatt? Så länge man inte vill blint överföra pengar i förväg till en okänd person (och det är inget jag kommer be någon köpare göra) så finns det inget köp. Hade jag tänkt på några hundralappar extra så kunde jag lika gärna välja ha tråden öppen i dagar framåt och inte i en endaste dag. Det är inget direkt köp när kortet fortfarande ligger hemma, det måste du väl fatta?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Falconary:

Köpa nu vid midnatt? Så länge man inte vill blint överföra pengar i förväg till en okänd person (och det är inget jag kommer be någon köpare göra) så finns det inget köp. Hade jag tänkt på några hundralappar extra så kunde jag lika gärna välja ha tråden öppen i dagar framåt och inte i en endaste dag. Det är inget direkt köp när kortet fortfarande ligger hemma, det måste du väl fatta?

Ähh drar tillbaka mittbud

Permalänk
Skrivet av anon254573:

Ähh drar tillbaka mittbud

Är väl självklart.

Permalänk

Såld.