Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Betan går att ladda ner i förväg på Steam nu.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Betan går att ladda ner i förväg på Steam nu.

Japp laddar hem nu. Håller tummarna på att detta blir bra nu.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk

Jag är för första gången på mycket länge förväntansfull på en Call of Duty titel. Det ska bli superkul att testa imorgon!

Visa signatur

Asus Rampage V Extreme U3.1 | Intel I7 5960x w. Corsair H110i GTX | Corsair Vengeance LPX 32gb 2666 Mhz | Asus GeForce GTX 1080 TI OC | Samsung 850 Pro + WD lagring | Corsair RM850x i ett Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem

nån som vet när betan är spelbar ? fredag morgon eller fredag kväll för oss i europa

Permalänk
Livsnjutare 😎

Tycker detta ser väldigt bra ut... nästan lite för bra för vad PS4 och Xbox One / S kommer klara av.
Undra hur stympade dessa versioner kommer bli sett till PC / PS4 Pro / Xbox One X versionerna ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Betan verkar vara live nu på Steam. Jag sitter och spelar.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Japp betan verkar ha startat tidigare! Hade hoppats på imorgon istället så man har något att längta efter. Om jag nu inte tycker spelet är bra idag så har jag inget att längta till imorgon. Min bror skulle sluta tidigare imorgon så man kunde förbereda till Betan!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Det flöt på ganska bra men känns lite tråkigt, finns inget att "sträva" efter som förut när du hade din 25 kills nuke.
Och sedan de random "call outs"? "There in the barn!!" jaha? då kan man ju skippa UAV och bara lyssna på call outs?

Större maps behövs(vilket jag antar att dem har men inte har med i betan)

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Spelet crashar för mig, även för någon av er?

Permalänk
Medlem

Känns väldigt Cod-aktigt. Blir förmodligen ett köp.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Avstängd

crap spel tyvärr

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

Inte spelat cod sedan Mordern warfare som kom ut för 10 år sedan. För skojs skull drog jag igång WWII betan oh jäklar, det är ju fortfarande exakt samma spel! Hujeda mig så dålig vapenkänsla, grafik, animationer och gameplay:en är. Har Cod verkligen inte utvecklats någonting på 10 år? Detta kändes precis som Cod 2 som ju var bra för sin tid men åldrats dåligt. Jag kan se charmen i detta spel men det är värt max 200kr i mina ögon.

Permalänk
Medlem

Kommer nog med stor chans bli ett köp för min del.
Tycker spelet är kul och jag har bra flyt. Tycker dock grafiken kunde varit bättre.
Har svårt att få en skarp bild. Kanske någon inställning jag missat.

Tycker även att på vissa banor kan det bli lite segt ibland och att det är väldigt lätt att låsa motståndarna i deras spawn. Detta kanske bara är ett problem i domination.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Avstängd

Som jag misstänkte inget för min del.
Spelet är alldeles för snabbt,Man blir inte skadad,som i Battlefield,utan dör typ bara direkt.
Grafiken är inte alls bra.
Så där sparade jag 500 kr.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem

Som väntat, en besvikelse. Hade verkligen hoppats på att det här skulle vara spelet i CoD serien som fick mig att återvända..

Permalänk

Riktigt grymt spel.
Fungerar bra på min dator har konstant över 200 fps.

Äntligen ett Cod spel som inte är med jetpacks och utklassar bf1 med hästlängder.

Visa signatur

Dator: i5 7600k@5ghz | EVGA 1060 | 16gb Corsair 2666mhz | MSI Z270-A
Laptop: Lenovo Thinkpad T430s | i7-3520M | 8 GB &&
Laptop 2: HP Probook 6470B | Intel i5-3210M | 8 GB
Mobil: iPhone 7 128gb | Konsoler: XboxOne | PS4 | Wii

Permalänk
Inaktiv

CoD har alltid varit mer eller mindre skit men detta var tillochmed sämre än tidigare spel. Även fast det i princip är ett reskin av tidigare spel, precis som de tidigare spelen i sin tur är reskins av ännu tidigare spel.
Reflexsikte i andra världskriget... ? Någon sov tydligen under historielektionen.
Grafiken, herregud, känns som att jag spelar PS3.

Snälla köp inte detta! Kanske de har vett att lägga ner CoD en gång för alla om försäljningen går dåligt. Eller inte...
Gissar på att nästa CoD blir ett F2P. Så här låg kvalité kan man väl inte förväntas betala för?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kriddezor:

Riktigt grymt spel.
Fungerar bra på min dator har konstant över 200 fps.

Äntligen ett Cod spel som inte är med jetpacks och utklassar bf1 med hästlängder.

Hur kan detta patetiska försök till spel utklassa BF1?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon284015:

CoD har alltid varit mer eller mindre skit men detta var tillochmed sämre än tidigare spel. Även fast det i princip är ett reskin av tidigare spel, precis som de tidigare spelen i sin tur är reskins av ännu tidigare spel.
Reflexsikte i andra världskriget... ? Någon sov tydligen under historielektionen.
Grafiken, herregud, känns som att jag spelar PS3.

Snälla köp inte detta! Kanske de har vett att lägga ner CoD en gång för alla om försäljningen går dåligt. Eller inte...
Gissar på att nästa CoD blir ett F2P. Så här låg kvalité kan man väl inte förväntas betala för?

Fast reflexsikten fanns redan under 40-talet, dock främst på luftvärnsvapen och större vapensystem, men även ett fåtal till mindre eldhandvapen. Dock väldigt sällsynta och förmodligen endast tilldelade särskilda specialförband, dvs mycket liten promille av de faktiska stridande enheterna.

OnT: Ännu ett CoD-spel, denna gången i WW2-tema, gillar man run and gun kommer man gilla detta. Blir nog ett köp trots allt för min del, blir till att spela när man bara vill ha lite tankelöst mördande, men främst pga WW2-temat.

Permalänk
Medlem

Flyter på riktigt bra. 135FPS Lägst i max settings utan mmsaa eller vad det heter. Max 240 vilket blir sällan.
men avg 150.

Riktigt kul med sniper . Har bara märkt en bugg, hagel geväret laddar sig självt men annars är jag nöjd.

Permalänk
Medlem

Installerade beta, lirade 3 matcher. Avinstallerade betan.

Ha det gött

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem

Har inte spelat CoD på år, pga framtids skiten och cancer community. Provade precis lite utav detta nya, bra grafik faktiskt! Men tyvärr helt hjärndöd gameplay där det fortfarande helt och hållet saknas teamplay internaktioner. 10 minuter räckte för min del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon284015:

Reflexsikte i andra världskriget... ? Någon sov tydligen under historielektionen.

Ja för vapnen i BF1 var ju väldigt vanliga i WWI? Tycker grafiken får klart godkänt även om den inte är speciellt bra. Blir nog ett köp för min del inte minst på grund av WWII-atmosfären. Single player kan även vara spelvärd när det gäller CoD.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Fan det här låter ju inte bra, såg ju skoj ut på trailers, tror inte ens jag orkar testa det.. BF1 sög för övrigt getpung det också, BF3 var duktigt bra och på många sätt banbrytande och innan det nerlades sönder var det bland det bästa jag spelat.

Tur R6 Siege lever och hela tiden utvecklas..

Visa signatur

GAMING: CPU: i7 8086k / NZXT Kraken X72 @ 5Ghz MB: ASUS ROG Maximus X Hero GPU: ASUS RTX STRIX 2080 Ti OC Minne: G.Skill Ripjaws V DDR4 32GB 3200Mhz PSU: Corsair HX1000i SSD1: M2 Samsung 970 PRO 1TB SSD2: M2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Phanteks EVOLV Styrdonen: ASUS ROG Strix Flare # Logitech G Pro Wireless Monitor: Asus ROG Swift PG279Q Sound: Steel Series Arctis Pro + Game DAC

WORKING: MacBook Pro 16 M1 MAX Styrdonen: Apple Magic Keyboard # Apple Magic Mouse 2 Monitor: Dell Ultrawide 49”

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gr8t:

Fan det här låter ju inte bra, såg ju skoj ut på trailers, tror inte ens jag orkar testa det.. BF1 sög för övrigt getpung det också, BF3 var duktigt bra och på många sätt banbrytande och innan det nerlades sönder var det bland det bästa jag spelat.

Tur R6 Siege lever och hela tiden utvecklas..

Nej spara din tid, testa det inte. Det är inte värt bandbredden som krävs för att ladda ner det.
BF1 blev tråkigt snabbt jo, BF3 hade bästa kartorna helt klart. Dock inte i klass med BFBC2.

RB är ju lugnt en av de sämsta spel som finns i military shooter genren. (av de "stora" räknat åtminstone)
Alla spel med Tom Clancy före namnet suger brutalt. SC, RB, GR, och vad annat Ubisoft lyckats skita ut och sålt med Toms namn.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av fantomsmurfen:

Ja för vapnen i BF1 var ju väldigt vanliga i WWI? Tycker grafiken får klart godkänt även om den inte är speciellt bra. Blir nog ett köp för min del inte minst på grund av WWII-atmosfären. Single player kan även vara spelvärd när det gäller CoD.

Nå de var väl lite overkill även i BF1 men hallå reflexsikten på SMG 1940 tal?
WWII atmosfären infinner sig inte, precis om alla andra CoD spel känns det som att kriga i en filmstudio. Spela BF om du vill ha den rätta "feelingen".

Permalänk
Medlem

Laddar ner nu och hoppas det är ett bra spel, inte lirat CoD på några år och hoppas det här vinner tillbaka mig.

Visa signatur

CPU: i7700k (Delided) @ 5Ghz | GPU: Gigabyte GTX 1080 TI Waterforce Xtreme Edition | Minne: Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance | Mobo: ASUS PRIME Z270-K | PSU: EVGA Supernova G2 850W | SSD: 2 * Samsung 850 EVO 500GB och HDD: 4TB | Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV | CPU-Kylning: DeepCool Captain 360 EX | Skärm: AOC 35" AGON AG352UCG G-Sync

Permalänk
Medlem

Usch... Trodde att det skulle vara någorlunda kul iallafall... Som en person sa innan är det ju bara en massa j*vla callouts hela tiden "They're flanking from the side!" typ... Njae. Håller mig fortfarande till BF4

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon284015:

Nå de var väl lite overkill även i BF1 men hallå reflexsikten på SMG 1940 tal?
WWII atmosfären infinner sig inte, precis om alla andra CoD spel känns det som att kriga i en filmstudio. Spela BF om du vill ha den rätta "feelingen".

Är ju väldigt personligt vad man tycker är bra eller inte, så bara för att DU inte tycker det är något kanske andra gillar det.

Skall man sen snacka "feeling" så är ju inte BF serien heller något att hänga i julgranen, finns ju ett par andra shooters som är betydligt bättre och närmre verkligheten, iaf enligt min uppfattning.