EVGA GTX980Ti Hybrid, 1*240mm, VESA(100mm) dual skärmfästen

Permalänk
Medlem

EVGA GTX980Ti Hybrid, 1*240mm, VESA(100mm) dual skärmfästen

Istället för köpa en 1080ti bestämade mig för att lägga pengar på en ny OTT vattenkylnings(Hardwarelabs och Aquacomputer) systemet(140mm) och göra allt svärt med UV för att fina till chassin och lite moddning med. Nu ska allt över från mitt först försök att vattenkylyning borta.
Radiatorn har varit rensat innan och efter montering med distillerade vatten, har 95-99% skick av fins, har färg repat runt där man sätta i skruvar. Komma med 30mm skruvar. Allt kan hämtas eller skickas med betalning av och skulle hända inom 36 timmar av när jag fick pengar. Gärna swish funka bäst men kontant eller banköverföring går bra även bloketpaketet.

#1 EVGA GTX980Ti Hybrid, haft ingen problem alls med den och faktist ångra mig lite som jag kunde har sittet på den ett bra tag till när man jämföra med 1000 gen GPUs. Komma med en extra flakt(Noiseblocker PL-2) men jag också har ett Noctua NF-F12 PWM(måste nog hitta den i källarrum om så onskas istället) som jag körd från moderkortför den som följa med är bananas. Finns vad Jag har uppfinnat som pumpljud som är en del av alla AIO pumpar och coilwhine är väldigt väldigt liten och inte jag skulle även säger för den är så liten men har nog angav till den i min föra misslyckad auktion här. Jag kan nog säger att Jag är väldigt säker på den och skulle inte alls problem ta tillbaka den om någon är inte nöjd inom den första veckan efter leverans. Är helt öppet för folk att komma förbi (Hisingen-Göteborg) och testar så klärt.
GTX 980Ti vs 1070 vs 1080 med OC benchmarks

bud börja 2500kr + frakt auktion sluta kl0900 söndags kväll

#2 XSPC RX240 (63mm tjockt). En klassiker för low-RPM low ljud rads. Har målat om en sida med svärt färg för att passa chassin. Tror den är V2.0.
Ny
300kr + frakt

#3 120mm Silverstone Flaktfilter(3st)- Svärt - Monteras övenpå flackter på insugssidan
20kr styck

#4 Arctic Z2 - Dual skärm skrivgbordsfästen - svärt
Prisjakt
pris 350kr + frakt

Ställa frågor till och kan lädda upp fler bilder om så onskas. Hoppas min svengelska förstått. Har det bra!
Richard

Läs hela annonsen här

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk

Sådan här annonser förbryllar mig lite, och då syftar jag inte på hur du har formulerat dig (det var en riktigt skön läsning och det gjorde min dag

Jag har alltid vänt mig till Sweclockers marknad, mycket pga av kvalitén på annonsören. Referenser, utebliven ocker, samt att dem varor som säljs har behandlats väl.

Men att du @reeson lägger ut denna annons för TREDJE (3) gången, i tro att du ska få det magiska beloppet på dina varor gör mig bedrövad!

Du har ju redan fått bud på 3000 kronor för din GPU, 2 gånger om!! Vad är det faktiska priset för kortet? Bud från 3000:- kan ju gå två väger... upp eller ner, där efterfrågan styr en hel del..
Hur tänker/tycker/vill du att en auktion ska gå till?

Tycker att du ska testa blocket, eller varför inte Tradera, där du garanterat kan mjölka ur mer pengar än vad sakerna är värda.

Visa signatur

Ska det stå något här?

Permalänk
Medlem

#1 Bud 2500kr hämtar. Sänker mitt föregående bud pga av coilwine.

Permalänk

Gällande skärmfästet, hur långt kan det max bli mellan armarna? Tänkte om man hänger upp 2 stycken 27" skärmar, kan man ha mellanrum om man vill?

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem

@MrFranklin: Tack för att du har skrivit din tänkelse på min auktion. Jag själv bli intresserad av hur den har auktion har gått till. Har varit en lektion av auktion och handel här på sweclockers. Fårlot min svengelska. Jag hålla på att läsa genom marknad kan vara underhållande och "förvirrande" ibland. Jag vill inte vara på den siden av såna situationen men så har jag kanske hämnat den här gången.

Men Jag kan förstår att den tredje gången i en veckor typ bli lite överdrivet eller uppskattat som desperat. Ja från min tänka att en auktion kan man som säljare välja hur mycket man vill har , till exemple ett startpris som är den som jag vill släpa den för. jag tänkte från början 3000 skulle vara bra på pris för att jag har sett en 980ti strix går för 3500 under september och tänkte att en hybrid variant skulle vara värt mer. Då börja med 3000 och tänkte att beloppet jag kanske kunde få kanske bli högre. Många handel jag skulle säger som hända här vet vi inte så mycket om för det går på Privat då vet jag folk inte vad grejer är värt när sålt. Då min tänken om vad mitt kort var värt var kanske helt fel. Då samtidigt att en varan fick ett pris på en annans auktion inte betyder att jag skulle få den samma.

Jag nu förstå folk vill inte betala mer en 3000, och de två första auktioner har jag fått 2 erbjuden på 3000 och jag tackade nej på grund av att jag tänkte auktion skulle gör sitt jobb och jag få så mycket att folk vill betala, över 3000 tänkte jag om jag fick 3000 från början av auktion men bli det inte så. Ja jag har kastat bort tiden och skulle bara har sätt ett startpris på 2400 med en två dagars auktion och läggd upp alla PM erbjuden i trädet med så det bli en klar auktion. Men men jag har lärt mig säker och avnjutit av vad har hänt. Jag vet jag kunde "milk it" på riktigt på blocket eller så men nej, jag tycker om att bara har en rent handel istället.

Då vet jag för nästa gång. Tack igen för du har tog tid att skriva.

Reese

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

@TheMuffinMan: Hej, Jag har inte häft två 27" skärmar men tror det går inte at har en med en vinkel. men plat går det tror jag. men jag har lägt upp bild om fästen

reese

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

auktion sluta kl0900 söndags kväll budgivningen börja från 2500 + frakt för GPU

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

2600kr + frakt gpu

Permalänk