Billiga grafikkort från Wish (utbruten tråd)

Permalänk
Medlem
Skrivet av kreekill:

Hallå! Jag har redan wish sedan tidigare och har då skapat nytt konto för o komma åt denna rabattkod jag får av mig själv, men den påstår att den endast gäller en gång / enhet, hur kommer man runt detta?

Gör en ny användare på telefonen med ett nytt gmail-/applekonto. Skapa därefter en ny användare på wish så kommer det att fungera. Precis som kommentaren under ditt inlägg så fungerar även Nox App Player att köra via

Visa signatur

Samsung Odyssey Neo G9 49" 240hz | Logitech G502 X Plus | Logitech G915 (Tactile) | HyperX Cloud II WL
i9 9900K | 2080 Ti 11GB OC | 2x 970 EVO+ 1TB | 32GB 3600MHz | Gigabyte Aorus Master Z390 | Corsair AX1200
Phanteks Enthoo Evolv X Glass | EK watercooling & Lian Li fans

Permalänk
Medlem

Hej Zapa,

Tack för att du kontaktar oss på Wish

Jag ber om ursäkt för besväret!

Jag har kontrollerat ditt ärende och kan bekräfta att säljaren kommer att skicka ut varan så fort som möjligt.

Om det är något vi kan hjälpa dig, tveka inte att kontakta oss igen om du har några frågor eller om du stöter på problem. Vår svenska team är alltid redo att hjälpa.

Tack för att du handlar på Wish och há en fortsatt trevlig dag
Vänliga hälsningar,
Lisa
Wish Teamet

Betyder detta att min order kom genom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Blev sugen på att testa att beställa en Oneplus 5 nu, tror ni Oneplus supporterar telefoner som inte är sålda via deras sida?

Jah mailade dom för en månad sen, svaret var att dom inte ger garanti på telefoner sålda via kinasidor såsom gearbest, wish etc, utan alla örenden måste tas direkt med den som sålde

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrowZoneMan:

min order står fortfarande bara som "Avvaktande Order" på wish, inte fått något mail alls om det =/ Jag köpte igår vid kl ~10

Sket sig med min order, något problem med klarna antar jag. Eller att den fastnade vid beställning och inte gick fram hela vägen.. Däremot så såg jag att klarna tagit en kreditupplysning på mig. Så vette fasen varför det inte gick vägen.
Kontaktade kundtjänst på wish och där påstod dom att jag avbrutit ordern. Hade köpt ett 1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av t3ddyyy:

Jah mailade dom för en månad sen, svaret var att dom inte ger garanti på telefoner sålda via kinasidor såsom gearbest, wish etc, utan alla örenden måste tas direkt med den som sålde

Skickades från m.sweclockers.com

Anade detta, tack för informationen

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk

@Zapa: Jag tror ingen vet förens det faktiskt är skickat. Du får nog bara vänta och se vad som händer...

Permalänk
Medlem
Skrivet av zarkov:

Hur lyckades du hitta en telefon bland alla miljoner skal och kablar som dyker upp när man söker?

Sök på Snapdragon 835;)

Visa signatur

Numera NUC + TV
Samt:PS5 och Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Information på 1080ti kortet "Maximum digital resolution: 7680*4320@60Hz" men det betyder ändå att man kan köra på lägre upplösning med 144hz?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI | Sapphire Radeon RX 7900 XTX 24GB Nitro+ | Noctua NH-D15 chromax.black | DeepCool PX1000G 1000W ATX 3.0 | be quiet! Dark Base 900 Orange | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Flare X | Logitech G502 X LIGHTSPEED | ASUS ROG Strix Scope II 96% Wireless | HyperX Cloud III Wireless

Permalänk
Medlem

Insåg nu att hur mycket jag än försöker lyckas jag inte aktivera belöningen med 5% rabatt. Står att jag har 100 poäng kvar. Testat göra 3 olika konton, testat via hemsidan, wishappen i windows samt på en Iphone. Testat på varje konto att lägga in saker i kundkorgen och gå till sista beställningssteget.

Någon som har ett råd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av xze-:

Information på 1080ti kortet "Maximum digital resolution: 7680*4320@60Hz" men det betyder ändå att man kan köra på lägre upplösning med 144hz?

Klart att man kan, dem är ju i princip samma kort som vilket 1080ti som helst. Alla tillverkare köper samma PCB från Nvidia.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Fick svar från supporten (fan vad snabbt de svarar!):

"Tack för att du kontaktar oss. Jag ska göra mitt ytterstra för att hjälpa dig.

Avvaktande betalning är ett stadie då betalningen håller på att bekräftas. Vi har inte tagit bort din order vad jag kan se.

Har du fler frågor eller funderingar, hjälper vi dig gärna.
Tack för att du handlar hos oss på Wish.

Med vänliga hälsningar,
Greta
Wish Teamet"

Fan om de makulerar min order alltså...

/M

Permalänk
Medlem

För att få dina 100p Trozen behöver du fylla in alla uppgifter när du skapar ett nytt konto. Dvs vad du gillar för saker, din ålder osv... Då får du dom 100 poängen för 5 % rabatt som dom kräver

I övrigt beställde jag igår runt 23-00 tiden och fick en bekräftelse inom några minuter. Jag tror att det har att göra med vilken handlare man köpte av!! För från att döma av TIDIGARE inlägg i tråden så verkar det som att alla som fått bekräftelse kommer att få sina kort... Skönt att man hann klicka in 2 st 1070
MVH

Permalänk
Medlem
Skrivet av trozen:

Insåg nu att hur mycket jag än försöker lyckas jag inte aktivera belöningen med 5% rabatt. Står att jag har 100 poäng kvar. Testat göra 3 olika konton, testat via hemsidan, wishappen i windows samt på en Iphone. Testat på varje konto att lägga in saker i kundkorgen och gå till sista beställningssteget.

Någon som har ett råd?

Tror du får 100p om du första gången du loggar in med ett konto anger minst tre kategorier du är intresserad av.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | Noctua NH-U12A | Kingston 64GB DDR5 6000MHz FURY Beast Black | Sapphire Radeon RX 7800 XT Pulse | Seasonic Focus GX 850W | Corsair Force MP510 960gb | Seagate FireCuda 510 1TB | Fractal Design Meshify 2 Compact | Samsung Odyssey G7 27" 240hz

Permalänk
Medlem

@Dennix123:
Kolla dropdownen, det är för ett "GTX 1050Ti". Nu börjar dom alltså fula sig.

Permalänk
Medlem

@trozen:

I menyn hittar du "rewards". Gå sedan till "redeem" och byt dina poäng mot en rabatt

Permalänk

@aejt: Nej det är ju 8000kr för 1080TI, men med 55% rabatt så blir det ca 3700kr.

Permalänk
Medlem

Verkar som min order går igenom. Bestämde klockan 2100 den 16/10. Hoppas dock det går snabbare än vad förväntade leveransdatumet säger.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bankai:

Verkar inte som det går att få det billigare än 5977, iaf inte med 45% + 5% rabattkoden. Kortet ligger ju på 11k från början.

Stäng varukorgen och öppna den igen. Då brukar jag få ett lägre pris (ca 8000 grundpris).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dennix123:

@aejt: Nej det är ju 8000kr för 1080TI, men med 55% rabatt så blir det ca 3700kr.

står dock 12k+ för mig när jag klickar upp länken:(
tack ändå

Permalänk
Medlem

@jungleboss: Jo men sen när du går vidare till kassan så ökar det igen. Kortet ligger på 3900 nu i varukorgen men så fort man går till kassan så ökar det till 5900. Att man alltid ska missa dessa tillfällen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bankai:

@jungleboss: Jo men sen när du går vidare till kassan så ökar det igen. Kortet ligger på 3900 nu i varukorgen men så fort man går till kassan så ökar det till 5900. Att man alltid ska missa dessa tillfällen.

Du missar inget. 12K är inkl. momsen. När du sen går till kundvagnen så visar den priset exkl. moms och när du kör checkout så får du priset ink. moms igen.

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av aejt:

@Dennix123:
Kolla dropdownen, det är för ett "GTX 1050Ti". Nu börjar dom alltså fula sig.

Vet vi säkert att man inte kan lyckas gå vidare o köpa 1080ti för det lägre priset? Jag förstår att det är ett fel att den visar info för 1080ti men 1050ti-priset men har man tur kanske det är fel hela vägen.

Permalänk
Medlem

Nu fick jag standardsvaret som andra här också har fått.. Ordern jag lagt håller på att processeras och att det kan ta upp till 48h tills betalningen har gått igenom. Att jag ska återkomma till dem om ett dygn för att se om ordern gått igenom eller ej...

/M

Permalänk
Medlem

@Slapinator: Ah, det stämmer att den visar exkl moms i kundvagen, tackar! Då kan man skippa det, 6000 känns inte riktigt lika värt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Nu fick jag standardsvaret som andra här också har fått.. Ordern jag lagt håller på att processeras och att det kan ta upp till 48h tills betalningen har gått igenom. Att jag ska återkomma till dem om ett dygn för att se om ordern gått igenom eller ej...

/M

Fick samma info håller tummarna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem
Skrivet av Danieleet:

Hmm, undrar om deras preliminära "anländerdatum" har något att göra med om man får kortet eller inte. Står i svaret du fick att de ska anlända 25/11, står det samma sak i appen för dig?

För mig står det 26/11. Har inte fått ordern avbruten än iaf.

Står precis samma sak i appen, dock kunde den komma hem till mig före det datumet sa de.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bankai:

@jungleboss: Jo men sen när du går vidare till kassan så ökar det igen. Kortet ligger på 3900 nu i varukorgen men så fort man går till kassan så ökar det till 5900. Att man alltid ska missa dessa tillfällen.

Jag får samma, står ca 5900kr sen vid kassan. Betalar man detta priset eller det blir momsfritt?

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av aejt:

@EddAa: Vilken tid beställde du? Och vad står det för leveransdatum på ordern? Jag beställde ett GTX 1070 runt 8:40 igår, och ett GTX 1080Ti runt 10:40, men det står leverans 31a December på båda.

Jag beställde igår morgon datumet är 25te nästa månad, kunde dock komma hem tidigare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shamzin:

Sök på Snapdragon 835;)

Oneplus 5 A5000 funkar också.

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB