Permalänk

NH-U9b processorkylare

Säljer denna kylare som har legat i garderoben ett tag. Köpte den i samband med att jag bytte dator för cirka två år sedan, använde den i en månad och uppgraderade sedan till en kraftigare modell för att kunna överklocka.

Den är som sagt knappt använd. Jag har rengjort kontaktytan med isopropanol och kontrollerat att alla skruvar och tillbehör är med. I övrigt är det en trevlig liten kylare, tyst och bra så länge du inte pressar din dator din max stup i kvarten.

Ifall du kan hämta den i Skellefteå så får du den för 250 kronor, annars kan jag posta den för 300 inklusive frakt. Jag är öppen för bud, men nypris ligger på 500+frakt så det känns som ett rimligt pris.

OBS: upphämtning prioriteras givetvis

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@lol_man53: budar 300 +frakt

Permalänk

Flakis3 var inte helt säker på om kylaren skulle passa och avvaktar därför ett tag, så för tillfället finns kylaren fortfarande tillgänglig

Permalänk
Medlem

Halloj, provar skicka dig ett bud på 250kr inkl frakt. (Om du inte har vägarna förbi Boden/Luleå)

Visa signatur

Stationär: NZXT S340, i5 4690K klockad till 4GHZ, MSI Z97M, MSI GTX970 4gb, Corsair Vengeance pro 16gb 2400mhz, Samsung 850 evo 120gb + 840 evo 120gb + 1tb toshiba 7200rpm, Corsair CX750M.
Benq XL2420T 120hz, Ducky G2pro TKL custom, Razer Deathadder 2013, Razer Goliathus Control (största),Sony MDR-XB500 och nån random mic.