Permalänk
Medlem

Gtx 980 FE SÅLT

Gtx 980 FE säljes med budstart på 1500kr.

Fungerar väldigt bra och det är inga problem med det. Köpt för ca 3 månader sedan på Sweclockers. Nyligen rengjord.

Ser helst att det hämtas upp i Malmö, då jag ej har någon kartong till det. Vill man ha det skickat kan jag såklart lösa det med paketering och så men frakten betalar köparen.

Betalning via Swish eller bankkonto.

Edit: SÅLT.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Startar på 1500+ frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1500 + hämtning

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Medlem

Tack för buden, sandis leder än sålänge iochmed upphämtning. Återkommer ang hur länge budgivningen är uppe.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1750kr + frakt, finns kvitto?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laktos:

Bjuder 1750kr + frakt, finns kvitto?

Ska du köpa alla grafikkort på Sweclockers eller? Du höjer ju buden på alla men du kommer säkerligen köpa ett bara?....Tack för detta..

Permalänk
Medlem
Skrivet av iizhuuez:

Ska du köpa alla grafikkort på Sweclockers eller? Du höjer ju buden på alla men du kommer säkerligen köpa ett bara?....Tack för detta..

Har budat på 2st just nu, håller på att bygga ihop en dator till en polare och vill ha ett begagnat grafikkort till den. Ifall jag skulle få båda får jag ta och antingen köpa båda och sälja det ena, eller överlåta budet till närmsta bud om säljaren skulle gå med på det.

Edit: märkte nu att den andra säljaren inte ville skicka så budar bara på denna nu.

Permalänk
Medlem

@Laktos tack för budet, du leder. Kvitto finns ej.

Permalänk
Medlem

Kör bud till kl 00:00 inatt.