Permalänk
Permalänk
Medlem

Bra initiativ Men känns som det mesta bara är skräp hittills. Får hoppas det kommer bättre längre fram. Annars lär ju sweclockers julkalender prestera

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 11
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem

Måste man dela Sweclockers julkalender på Facebook för att ens tävlan ska gälla?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Uppdaterat!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wifi:

Måste man dela Sweclockers julkalender på Facebook för att ens tävlan ska gälla?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej, det tror jag inte, och hoppas verkligen inte heller.
De är nog bara fylla i fälten och sen tryck på Skicka.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Var finns julkalendern på IDG.se? hittar ej den.

Permalänk
Medlem

SJ imponerar i vanlig ordning, glöggtips i dagens julkalender!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperFlugan:

Var finns julkalendern på IDG.se? hittar ej den.

Tredje inlägget ner på framsidan.

Fixat!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Dagens Sweclockers-lucka var ju ett dåligt skämt. Hela tjugo kronors rabatt på ett Chassi? Jisses Inet vilket erbjudande, se upp så ni inte konkar...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Skrivet av MinscS2:

Dagens Sweclockers-lucka var ju ett dåligt skämt. Hela tjugo kronors rabatt på ett Chassi? Jisses Inet vilket erbjudande, se upp så ni inte konkar...

Inte mycket rea på chassit nej men nu får man ju med 2 fläktar värde ca 300 med erbjudandet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

SJ imponerar i vanlig ordning, glöggtips i dagens julkalender!

HAHA

Permalänk
Medlem
Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
CS-mästare

Vilken lucka?

Skickade in ett rim i en tävling men har glömt vilken lucka det var, och vad tävlingen gällde haha
Man skulle iaf rimma på 25 ord och det var Dustin som sponsrade.

Bjuder på rimmet:

Midvinternattens köld är kungsblå
ASUS Zenbook 3 likaså

Hoppas Dustin vet att jag varit snäll
Så att tomtens paket är hårt på julaftons kväll

Permalänk
Medlem

Bagaren och Kockens julkalender med erbjudanden: https://bagarenochkocken.se/julkalender

Permalänk
Medlem

CDON's rabattkod fungerar inte nu. "Har använts maximalt antal gånger" meddelande kommer när jag försöker använda den första gången. Ettköpskod gissar jag. Trodde det gällde för alla först. Läge att ta bort den från förstaposten?

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 530 / SSD: Intel 520 240GB / HDD: Seagate 7200RPM 2TB x2 / CPU: i5 2500K @ 4,7 Ghz / Kylning: Noctua NH-U12P push/pull / GPU: 2x MSI GTX 780 Twin Frozr SLI / PSU: Corsair AX850 / MB: ASUS P8P67 Deluxe / RAM: Corsair 2x8GB 2133 mhz / OS: W11, Ubuntu / Mus: Logitech G602 / TB: Logitech UltraX Premium / Ljud: Sennheiser HD 598, Skärm: ACER Predator XB271HUA.

Permalänk
Medlem
Skrivet av almness:

Midvinternattens köld är kungsblå
ASUS Zenbook 3 likaså

Hoppas Dustin vet att jag varit snäll
Så att tomtens paket är hårt på julaftons kväll

Misstolkade sista meningen första gången jag låste det lite för snabbt, fick en helt annan innebörd (...eller?)

Permalänk
CS-mästare
Skrivet av Dhanjel:

Misstolkade sista meningen första gången jag låste det lite för snabbt, fick en helt annan innebörd (...eller?)

hahahahaha vafan, den alternativa tolkningen slog mig inte...
nu blir man väl diskvalificerad p.g.a beskrivning av tomtens "paket" alltså...

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som tycker Kompletts kalender är galet krånglig med tanke på vinstvärdena? Inte nog med att man skall lösa gåtan man ska dessutom skriva julrim allt för chansen att vinna ett presentkort på 500 Kr och chans på storvinsten på Julafton? Saknar gamla Komplett's kalender som är som en julkalender skall vara!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
CS-mästare
Skrivet av Joakim Ågren:

Nån mer än jag som tycker Kompletts kalender är galet krånglig med tanke på vinstvärdena? Inte nog med att man skall lösa gåtan man ska dessutom skriva julrim allt för chansen att vinna ett presentkort på 500 Kr och chans på storvinsten på Julafton? Saknar gamla Komplett's kalender som är som en julkalender skall vara!

Håller med dig, faktiskt skippat den helt och hållet av just den anledningen.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kan vinna flera gånger i samma kalender? eller är det bara att lägga ner om man kammat hem en vinst?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Joakim Ågren:

Nån mer än jag som tycker Kompletts kalender är galet krånglig med tanke på vinstvärdena? Inte nog med att man skall lösa gåtan man ska dessutom skriva julrim allt för chansen att vinna ett presentkort på 500 Kr och chans på storvinsten på Julafton? Saknar gamla Komplett's kalender som är som en julkalender skall vara!

Hästlängder bättre än SJ:s i alla fall. Vad fan tänkte de där?

Skrivet av strangelovee:

Någon som vet om man kan vinna flera gånger i samma kalender? eller är det bara att lägga ner om man kammat hem en vinst?

Nope. Omöjligt.
(Ingen aning, men jag vill också vinna något!)

Permalänk
Medlem

Nu när vi kommit halvvägs kan jag tipsa om icas julkalender vilka har halva priset på en utvald vara per dag man kan lägga till på kortet:
https://www.ica.se/butiker/nara/julkalender/

Permalänk
Skrivet av Jallle:

Nu när vi kommit halvvägs kan jag tipsa om icas julkalender vilka har halva priset på en utvald vara per dag man kan lägga till på kortet:
https://www.ica.se/butiker/nara/julkalender/

Har sett att den Hama powerbank som är med i luckan på julafton, säljs till halva priset redan nu. Verkar vara samma iaf.. ifall nån är sugen

http://www.icahemma.se/powerbank-6000mah-2xusb-hama-p-44010-c-1841.aspx

Permalänk
Hedersmedlem

@morxy49 Rabattkoden till Clas Ohlson funkar inte, det är en gammal studentkod som inte är aktuell längre.

Om någon har en annan kod så vore det toppen!

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Störtsköna @Cdon är, som en av två (webhallen) av de större ÅF som har en vettig julkalender tänkte man de kanske slår på och imponerar lite på självaste julafton. Fri frakt på ordrar över 100kr som cdon+ redan har. God Jul!

Permalänk
Medlem

God jul på er kalendertittare!

Skrivet av kronwalled:

Störtsköna @Cdon är, som en av två (webhallen) av de större ÅF som har en vettig julkalender tänkte man de kanske slår på och imponerar lite på självaste julafton. Fri frakt på ordrar över 100kr som cdon+ redan har. God Jul!

Det har varit samma skit varje år; CDON har något totalt värdelöst i lucka 24, antingen fri frakt eller 50:- "rabatt-presentkort".

Börjar misstänka att dom gör det bara för att jäklas vid detta laget, en gång är väl okej, men har man det 4 år i rad...

Nåja, deras lucka funkar iallafall, till skillnad från Net2Worlds.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Väntar otåligt på att Julkalendrar 2017 ska dyka upp i forumet

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beijing:

Väntar otåligt på att Julkalendrar 2017 ska dyka upp i forumet

Samma här. Finns inget bättre än att bli besviken över vilket skräp som reas bort och jultävlingar man aldrig vinner

(Har faktiskt för mig att jag köpte en julklapp eller två förra året )

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Beijing:

Väntar otåligt på att Julkalendrar 2017 ska dyka upp i forumet

+1 på den