Permalänk
Inaktiv

Hjälp med Snapchat!

Hej!

När jag startar Snapchat får jag tbx den gamla uppdateringen och jag vill inte ha den för att alla säger att man kan bli permanent avstängd från snap då.

Jag använder ingen vpn, har inte bytt lösenord och det så man får tbx den gamla uppdateringen.

Och det konstiga är att jag kan swipa upp och gå in igen och då får jag den gamla uppdateringen fortfarande.

Detta kanske beror på att jag är i Österrike för det var ej så innan när jag var i Sverige.

Har testat att radera appen m.m

Permalänk
Medlem

Du nämner att du använder en gammal version av applikationen, enligt Snapchat. Har du kollat genom Play Butik eller AppStore om det finns någon uppdatering till applikationen?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

Det är kanske eftersom de inte släppt uppdateringen i Österrike än om de nu inte har det

Permalänk
Medlem

Varför skulle snapchat permanent banna någon för att man har en icke uppdaterad app?

Visa signatur

R5 3600 | 5700 xt | XPG SPECTRIX 3200MHz 16GB | B450i Aorus Pro WIFI | Corsair SF750v2 | Evolv Shift Air |
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Airikr:

Du nämner att du använder en gammal version av applikationen, enligt Snapchat. Har du kollat genom Play Butik eller AppStore om det finns någon uppdatering till applikationen?

Skrivet av DozeN:

Det är kanske eftersom de inte släppt uppdateringen i Österrike än om de nu inte har det

Skrivet av lowngcawt:

Varför skulle snapchat permanent banna någon för att man har en icke uppdaterad app?

@Airikr Ah haha har tittat det!

@DozeN Sant! Får titta när jag kommer till Sverie.

@lowngcawt Därför då räknas det som ”fusk” fattar inte själv faktiskt!

Permalänk
Skrivet av anon279815:

@edgren Ah haha har tittat det!

@DozeN Sant! Får titta när jag kommer till Sverie.

@lowngcawt Därför då räknas det som ”fusk” fattar inte själv faktiskt!

Men herregud du blir inte permanent bannad.... Om du tex har jailbreak och har modifierat din version så får man först en liten ban och sedan permanent till slut.
Dom bannar självklart inte någon som har en gammal version. Däremot har dom tidigare gjort så att de gamla versionerna inte fungerar längre vilket tvingar dig till en uppdatering.

Visa signatur

Ryzen m-atx:
|| Windows 10 || MSI B350M || Ryzen 1700X OC@ 3.8GHz || Nvidia 1060 6GB || 32GB RAM || EVGA P2 750W ||
HTPC:
|| Windows 10 || Asrock Z77m-itx || I7 3770k || 8GB RAM || Corsair 620W ||
________________________________________________________________________________________________