Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Är det bara för mig det inte syns något, eller blev det inget?

Om jag inte är helt vilse så var det igår kväll det gällde?

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Det där var igår kväll -> idag kl. 08:00

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Du är en dag sent ute

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Mix0r:

Om jag inte är helt vilse så var det igår kväll det gällde?

Oj, jag missade att kolla tidsstämpeln

Antar att det inte var några jättefynd i och med att inget skrevs här i diskussionstråden

Visa signatur

|| AMD Ryzen 9800X3D || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 990 PRO 4TB || Kingston Fury CL30 64GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 ||

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunder:

Oj, jag missade att kolla tidsstämpeln

Antar att det inte var några jättefynd i och med att inget skrevs här i diskussionstråden

Vad ska man säga... Det var mediamarkt..
Fanns väll något erbjudande som var helt ok för någon, hoppas jag ^^.

Har själv inte köpt något där på flera år, ganska talande statistik för min del.

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndyX:

För alla far cry fans så finns far cry 5 att förhandsboka för 399:- som veckans medlemspris för cdon + medlemmar
http://cdon.se/spel/far_cry_5-40441238

Skickades från m.sweclockers.com

Är det något jag missar? Tipset lades upp igår, och jag är inloggad. Får ändå inte upp något annat pris än 599 kr :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Är det något jag missar? Tipset lades upp igår, och jag är inloggad. Får ändå inte upp något annat pris än 599 kr :/

Är du CDON+ medlem?

EDIT: Verkar endast ha varit ett erbjudande igår och gäller inte för mig heller.

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Är du CDON+ medlem?

EDIT: Verkar endast ha varit ett erbjudande igår och gäller inte för mig heller.

Jag är det tack vare något studenterbjudande.
Synd. Men å andra sidan kan man ju "speldela" med en kompis så kommer man ju ner till halva priset

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Jag är det tack vare något studenterbjudande.
Synd. Men å andra sidan kan man ju "speldela" med en kompis så kommer man ju ner till halva priset

Samma här!

Tänkte så också, men då kan man inte multiplaya med sin vän! Men kommer nog upp bra priser på Far Cry 5 snart igen!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Samma här!

Tänkte så också, men då kan man inte multiplaya med sin vän! Men kommer nog upp bra priser på Far Cry 5 snart igen!

Testade precis och priset gäller än. Det visas dock inte förrän du lagt till det i varukorgen.

https://cdon.se/cdon-plus/veckans/?utm_source=newsletter&utm_...

Permalänk
Medlem

Ja det där med Farcry sög ju, upptäckte också att jag hade cdon+ gratis, men står 599 mu.

Permalänk
Inaktiv

@Semjonov:

Som sagt så ändras priset när du har lagt det i varukorgen

Permalänk
Administrativ avgift

Någon som är förbi kungens kurva eller dylikt som kan köpa med ett streamset? Riktigt grymma erbjudanden!

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Såg det för en stund sen, synd bara att det inte fanns för "master race"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Samma här!

Du kan absolut mulitplaya med din vän. Jag spelar Dying Light nu + DLC The Following med min kompis som HAN köpt.
multiplayer funkar samtidigt som man speldelar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Du kan absolut mulitplaya med din vän. Jag spelar Dying Light nu + DLC The Following med min kompis som HAN köpt.
multiplayer funkar samtidigt som man speldelar

Oo visste inte detta! Bra att veta

Visa signatur

Permalänk
Medlem

För kännedom ang. Kampanjen på Elgiganten. 1050-korten är slut både i Kungens Kurva och Barkarby. Z370-E-korten är slut, iaf i Kundens kurva. Finns 6 Darkness Pro-kylare kvar, och ca 20 Asus-hörlurar. Blue streaming-paketet finns det gott om kvar.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem
Skrivet av Llhweiir:

För kännedom ang. Kampanjen på Elgiganten. 1050-korten är slut både i Kungens Kurva och Barkarby. Z370-E-korten är slut, iaf i Kundens kurva. Finns 6 Darkness Pro-kylare kvar, och ca 20 Asus-hörlurar. Blue streaming-paketet finns det gott om kvar.

Oj, det gick fort åt! Men hur har du fått denna information? Kollar du på Elgigantens hemsida på deras lagerstatus där? Finns det f.ö. inte möjlighet att lägga någon typ av beställning och hämta ut ett ex av en slutsåld vara 3 dagar efter kampanjens slut?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Oj, det gick fort åt! Men hur har du fått denna information? Kollar du på Elgigantens hemsida på deras lagerstatus där? Finns det f.ö. inte möjlighet att lägga någon typ av beställning och hämta ut ett ex av en slutsåld vara 3 dagar efter kampanjens slut?

Är på plats i Kungens Kurva just nu. Fick besked om grafikkorten från personalen. Tror inte att det går att beställa.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Llhweiir:

Är på plats i Kungens Kurva just nu. Fick besked om grafikkorten från personalen. Tror inte att det går att beställa.

Tråkigt att höra!

Vet du hur det ser ut med i7-8700K?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@Icte:

19 ST as we speak

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Llhweiir:

Ett tillägg - tydligen hade de bara 15 stycken 1050 till att börja med... Undrar hur Elgigantens huvudkontor tänkte när de planerade kampanjen... 🙄

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@Llhweiir: Endast 15 st? Tråkigt, men det är nog något de borde ha specificerat på deras blad. Står inget om "begränsat antal i lager" (eller jag som kanske är blind?).

Men tack för informationen! Får personligen vänta in någon annan rea

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hade jag inte haft 16 mil dit från Gävle så hade jag köpt Yeti+Mofi-paketet.

Permalänk
Medlem

@Icte:

Nästa gång lägger jag en beställning. Man kan tydligen lägga en beställning i förväg till ett högre pris, och sedan hämta ut varan till kampanjpris i butik under den tid kampanjen gäller.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Llhweiir:

@Icte:

Nästa gång lägger jag en beställning. Man kan tydligen lägga en beställning i förväg till ett högre pris, och sedan hämta ut varan till kampanjpris i butik under den tid kampanjen gäller.

Jaha! Så priset är inte begränsat till ett antal stycken av en vara, utan begränsningen är i hur många av denna vara de har i lager? Har för mig att det var liknande vid Elgigantens senaste 1-vecka-rea där de sålde slut på ett antal varor, men priset gällde fortfarande och vissa här hade möjlighet att beställa/betala i förväg eller något liknande på samma vara för att sedan hämta ut den efter kampanjens slut när varan var åter i lager.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Nån kom till Elgiganten Barkarby och köpte 12 nätagg. Himla synd där. Dock kunde man beställa och få till det priset på kampanjen. Så alla varor går att beställa nu och hämta sen.

Permalänk
Medlem

Intresset för i7 8700K var rätt svagt iaf i butiken i Kurvan. Nätaggen var hetast förutom GTX 1050 som hann ta slut innan jag hann fram till dem och då var jag ändå där när de öppnade kl 10!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon2110:

Nån kom till Elgiganten Barkarby och köpte 12 nätagg. Himla synd där. Dock kunde man beställa och få till det priset på kampanjen. Så alla varor går att beställa nu och hämta sen.

Är du säker? Jag försökte precis via deras kundtjänst och fick tyvärr nej. Först till kvarn i butik enligt dem.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unixo:

Crucial MX300 1TB 2.5 för 2699 på Inet ser jag i alla fall som ett riktigt bra pris!

https://www.inet.se/produkt/4300326/crucial-mx300-1tb-2-5?

Inget fynd. Luredrejeri från Inet.
Mx300 kostar inte 3299 normalt lol.
Mx500 som är betydligt bättre går att få för samma pris också.