Destiny 2 expanderar – häng med när vi testar nya Warmind!

Permalänk
Relik 📜

Destiny 2 expanderar – häng med när vi testar nya Warmind!

Som rubriken säger! Den nya expansionen till Destiny 2 har rullats ut på servrarna. Kenneth, Emil och Sofia sitter redo bakom tangentborden (inte handkontroller, viktigt) med siktet inställt mot Mars. Häng med!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Inaktiv

Antar att de återvunnit en hel del som vanligt? Borde bli kallat Recycle än Destiny.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Spelar folk fortfarande Destiny? jag tröttnade efter 1 vecka

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Hade varit bra om det inte var 10minuters loadscreens hela tiden

Visa signatur

#Stinkeye

AKA Richardreferenskylare

Permalänk
Medlem

Blev ett köp, får spela igenom imorgon. Allt med spelet är helt ointressant förutom effekterna och modellerna på alla saker, fångar upp otroligt mycket inspiration till min utbildning. Jävligt vackert spel!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Relik 📜

Det är lite av ett tecken när vi har fler tittare på random PUBG-stream än på en purfärsk DLC..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Anledningen till att jag slutade spela var för att looten sög så hårt i slutet av D1 och lika så i D2. Fanns liksom ingen belöning längre. Looten var en av anledningarna till att jag satt och nötte Vault of Glass (som är den bästa spelupplevelsen jag har haft). Glömmer aldrig lyckan när Fatebringern och Mythoclasten droppade! Efter VoG så gick det ständigt utför enligt mig... Looten i t.ex. Taken King var ett skämt och detta anammade de hårt även i D2. Inte en enda gång brast jag ut i "JAAAA!!!!!" när något droppade från de andra expansionerna eller i D2.

Sen förstår jag inte hur det kan ta så lång tid att göra expansionerna när de till 90% innehåller återanvänt material...

Destiny-universumet kunde ha blivit något otroligt bra, men tyvärr så kom de helt av kurs och kapsejsade...

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│

Permalänk
Medlem

Håll er undan, de har inte förändrat ett skit. Lika värdelöst sen förra dlcn släpptes.
Jag har absolut ingen aning vad de har gjort i flera månader. Måste varit 1 person som satte ihop dlc and sen har de fullständigt skitit i att fixa spelet

Jag spelade bara för att jag var dum nog och köpte season pass med releasen

De kommer aldrig fixa detta skitet för de vill inte fixa det. Tror inte det blir mycket mer till destiny 2 efter detta för ingen kommer köpa något mer till detta spelet

Permalänk
Medlem

Destiny är total flopp och borde bojkottas pga utvecklarnas girighet och lathet.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av photek2k:

Anledningen till att jag slutade spela var för att looten sög så hårt i slutet av D1 och lika så i D2. Fanns liksom ingen belöning längre. Looten var en av anledningarna till att jag satt och nötte Vault of Glass (som är den bästa spelupplevelsen jag har haft). Glömmer aldrig lyckan när Fatebringern och Mythoclasten droppade! Efter VoG så gick det ständigt utför enligt mig... Looten i t.ex. Taken King var ett skämt och detta anammade de hårt även i D2. Inte en enda gång brast jag ut i "JAAAA!!!!!" när något droppade från de andra expansionerna eller i D2.

Sen förstår jag inte hur det kan ta så lång tid att göra expansionerna när de till 90% innehåller återanvänt material...

Destiny-universumet kunde ha blivit något otroligt bra, men tyvärr så kom de helt av kurs och kapsejsade...

Då jag var så utomordentligt korkad och köpte deluxepaketet med alla expansionerna så var jag tvungen att spela igenom storyn. Var väl ok så länge som det varade, med höjdpunkten när Rasputin talade (lite gåshud), men därefter så vart det lika underhållande som att se färg torka....

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Space is the place
-------------------------------
EVGA RTX 3080 FTW3 ULTRA│Ryzen 5950X│X570 Crosshair VIII Hero│32GB Dominator Platinum 3600MHz RAM│