SweClockers medlemsträff på Inferno Online

Permalänk
Melding Plague

SweClockers medlemsträff på Inferno Online

Det är kyckling, Counter-strike och mys med medlemmar när SweClockers intar Inferno Online. Emil och Jonas passar på att sammanfatta allt som pågår.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Geeks
Grundare

Tack alla som kom och grattis till vinsterna! Ser fram emot fler träffar :).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
CS-mästare

Vill tacka er ännu en gång som ställde upp till cs-matchen så att den blev av! Och tack till er på Sweclockers, ni är verkligen lika trevliga i person som man fått intrycket av från alla videos

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Hur många blev ni?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

" Less is more... how can that be? It's impossible... more is more"

Permalänk
Medlem

Instämmer med föregående talare. Det var jättetrevligt att träffa redaktionen och medlemmar, kul med tävling också!

Permalänk
Medlem

Missade helt detta, hade dykt upp annars

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp4ceRock3r:

Hur många blev ni?

Skickades från m.sweclockers.com

Tror det var ca 40? Det var ganska trevligt, för man fick tid att prata med alla.

Permalänk

Supertrevligt event för en som råkade komma lite sent. Tack alla!

Permalänk
Medlem

Tänkte bara fråga om det finns kanske en Dropbox folder eller liknande där ni ska ladda upp alla bilder som ni tog under kvällen? Jag vet att jag borde vara på åtminstone två eller tre

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av iknight:

Tänkte bara fråga om det finns kanske en Dropbox folder eller liknande där ni ska ladda upp alla bilder som ni tog under kvällen? Jag vet att jag borde vara på åtminstone två eller tre

Det var @nikka som stod för flest bilder, ska samverka med honom imorgon! Förutom det försöker vi nog samla ihop en hög från diverse mobiler och stoppa in i ett galleri.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Det var @nikka som stod för flest bilder, ska samverka med honom imorgon! Förutom det försöker vi nog samla ihop en hög från diverse mobiler och stoppa in i ett galleri.

Allright 👍. Låter bra.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av almness:

Vill tacka er ännu en gång som ställde upp till cs-matchen så att den blev av! Och tack till er på Sweclockers, ni är verkligen lika trevliga i person som man fått intrycket av från alla videos

Skickades från m.sweclockers.com

Tack själv för god match

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Swec träff i Borås nästa gång?

Permalänk
Medlem
Skrivet av almness:

Vill tacka er ännu en gång som ställde upp till cs-matchen så att den blev av! Och tack till er på Sweclockers, ni är verkligen lika trevliga i person som man fått intrycket av från alla videos

Skickades från m.sweclockers.com

Tack själva, det var faktiskt kul trots att vi fick så mycket stryk

Permalänk
Medlem

Åh hade verkligen velat komma om jag hade haft möjlighet! Väntar på massor med härliga bilder!

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av justabit:

Swec träff i Borås nästa gång?

Det är bara att dra igång en tråd om medlemsträff och se intresset!
Annars vet jag att det om inte annat blir något i Göteborg förr eller senare.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
CS-mästare

Jag vill också ge ett stort tack till er som ställde upp i cs-matchen. En extra stor stjärna till dig som styrde upp ett lag på plats.

Samt även ett stort tack till Sweclockers! Jag hade aldrig lirat med någon i "Lovely" utan Sweclockers och forumet. Så om vi såg sammanbitna ut var det nog på grund av lite nervositet @JonasT . Vi hade riktigt kul och ser fram emot att lira mer tillsammans framöver. Synd att inte fler tog chansen att bygga hopsnickrade lag direkt från forumet.

Nu saknas det ju bara en uppdatering på vår ”medlem” status till: CSGO Champion @Kenneth haha

Återigen, stort tack!

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d

Permalänk
Inaktiv

Supertrevligt att få träffa gänget och hänga på Inferno Att jag fick med mig ett chassi var ett extra plus. Äntligen kan jag bygga ihop mitt reservsystem.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Rajmo:

Jag vill också ge ett stort tack till er som ställde upp i cs-matchen. En extra stor stjärna till dig som styrde upp ett lag på plats.

Samt även ett stort tack till Sweclockers! Jag hade aldrig lirat med någon i "Lovley" utan Sweclockers och forumet. Så om vi såg sammanbitna ut var det nog på grund av lite nervositet @JonasT . Vi hade riktigt kul och ser fram emot att lira mer tillsammans framöver. Synd att inte fler tog chansen att bygga hopsnickrade lag direkt från forumet.

Nu saknas det ju bara en uppdatering på vår ”medlem” status till: CSGO Champion @Kenneth haha

Återigen, stort tack!

Riktigt roligt att ni var med. Såg ut som en väldigt tuff match
Blir det något lag i SECSGO (Svenska elitserien CSGO) då?

*psst... ni har fått en ny titel nu*

Permalänk
Avstängd

Det var trevligt och kul att träffas på medlemsträffen. Hoppas att komma till nästa. Var inte så jättemycket tid till att gamea Pubg för mig då jag kom försent samt så var det inte så jättelänge träffen var. Fast det gick att prata med andra Swecare och Sweclockers medarbetare.

@Rajmo: I vilket forum styrde man upp Cs:go lag, för i den tråden jag försökte med så ville ingen?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
CS-mästare

@Kenneth: Vi snackade lite om SECSGO och vem vet, kanske kommer "Lovely" dyka upp på kvalet. Men att det går längre än så är föga troligt

@michael123: Jag och Almness letade i forumets alla vrår kändes det som. Vi gjorde inlägg i olika delar av forumet och skickade PM till medlemmar som visat intresse för träffen. Men intresset var svalt tyvärr. Synd på ett så otroligt kul intiativ av Sweclockers.

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Rajmo:

@Kenneth: Vi snackade lite om SECSGO och vem vet, kanske kommer "Lovely" dyka upp på kvalet. Men att det går längre än så är föga troligt

@michael123: Jag och Almness letade i forumets alla vrår kändes det som. Vi gjorde inlägg i olika delar av forumet och skickade PM till medlemmar som visat intresse för träffen. Men intresset var svalt tyvärr. Synd på ett så otroligt kul intiativ av Sweclockers.

Jag kan vara stand-in i laget

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
CS-mästare

@Kenneth: Ja! Du har PM!

Visa signatur

Asus P7P55D-E Pro | i5 750 2,66ghz (3,80ghz) | Corsair H50 | XFX ATI Radeon 5870 | Corsair Dominator 2x 2gb | Corsair HX 750w | Obsidian 800d

Permalänk
CS-mästare

Finns det något sätt man kan få tag på bilderna som togs under CS matchen