Produkt på reperation men.. @Elgiganten

Permalänk
Medlem

Produkt på reperation men.. @Elgiganten

Hej jag har en produkt som jag köpt på Elgiganten och har genom garanti lämnat in den på elgiganten och produkten kom in på verkstaden den 17e och uppdateringen väntar fortfarande på att verkstaden ska påbörja undersökning.
Jag har dock blivit tillsagd på detta forum utav annan person att det skulle gå snabbare att jag själv kontaktar microsoft så kan dem skicka en ny åt mig om jag skickar in min platta dit. Är det fallet? Hur lång tid tar ni på er att färdigställa att produkten är paj och behöver åtgärdas? I mitt fall är det en microsoft surface pro 2017 skulle jag kanske ha börjat med sry, och den har tre ljus prickar en utav dem en cm i omkrets där de lyser extra ljust meat på vita bakgrunder men har också märkt av i andra toner exempelvis rött som min inloggnings bakgrund är.
Jag har fått denna kod för att se övervakning på er hantering av ärendet VANZPBYX och ni borde kunna hitta min profil på er hemsida där om det skulle behövas igenom att se mitt namn här eller igenom produkten ifråga. Kommer ni laga eller ge mig en ny produkt?

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Moderator
Moderator
Permalänk
Medlem

@twit: okej tack jag ber om ursäkt. Nu vet jag iaf.
Mod får radera tråd.

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci