Dator med dubbla xeon E5 2670 och 68 GB RAM säljes/bytes

Permalänk

Dator med dubbla xeon E5 2670 och 68 GB RAM säljes/bytes

Hej!
Funderar på att byta system till något lite mindre och tittar därför intresse för min nuvarande burk här.

Datorn fungerar mycket fint och består av följande delar:
Asus Z9PE-D8 WS
2x Intel Xeon E5 2670 @ 2.60GHz som kyls av varsin be quiet! Pure Rock
Evga GTX 780 6GB
68 GB RAM ECC REG (2x16 +3x8 +3x4)
EVGA G2 750W

Allting sitter monterat i ett Phanteks Enthoo Pro som tyvärr saknar plastskydden för 5.25"platserna. Om man vill kan jag sälja datorn med en SSD eller HDD. Kan även ta bort GPU och/eller PSU men processorerna, RAM-minnena, och moderkortet säljes endast ihop.

Hade tänkt mig runt 6000 för hela burken men priset går att diskutera. Även byten i from av en mindre PC med hyfsat ny i5/Ii7/Ryzen processor kan vara intressant.

Skickas inte.

Med vänlig hälsning
Rasmus

Läs hela annonsen här

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem

@Rasmus123: Hej, är väldigt intresserad av minnen, cpu, moderkort och kylare. Kan ge 4500kr för detta, dock skulle jag behöva få det skickat. Jag står självklart för frakten!

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Skrivet av fisken92:

@Rasmus123: Hej, är väldigt intresserad av minnen, cpu, moderkort och kylare. Kan ge 4500kr för detta, dock skulle jag behöva få det skickat. Jag står självklart för frakten!

Det är ett bra bud, får fundera lite på det. Ska även se om jag har något att skicka i. Återkommer!

Med vänlig hälsning
Rasmus

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag kan bjuda 6000 för alltihopa. Men likväl som fisken, så behöver jag ha det skickat, men förstår problematiken med det.

Visa signatur

Computa: CPU: Intel 6850K Kylare: Nocuta NH-D15S RAM: 16GB 3000MHZ Grafikkort: GTX 1070x2 Nätagg: Corsair RM750X Mobo: MSI x99A Gaming Pro Carbon Lagring: SSD1 SanDisk Extreme II 240GB + SSD2(spel-disk) Kingston HyperX 240GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rasmus123:

Det är ett bra bud, får fundera lite på det. Ska även se om jag har något att skicka i. Återkommer!

Med vänlig hälsning
Rasmus

Gör gärna det och hör av dig!

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Skrivet av fisken92:

Gör gärna det och hör av dig!

Skickade pm ifall du fortfarande är intresserad.

Visa signatur