Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Finns inget som är fel.

Smör, bröd och pålägg.

Vilken sida eller ordning ni tar det i gör detsamma. Allt blandas i magen.

Jag brukar äta mina knäckebröd uppochned ibland, som variation. Det är bra med variation har jag hört.

Visa signatur

🖥️:Phanteks Evolv X | Ryzen 7 5800X3D | Noctua nh-d15 chromax.black | 8x Noctua NF-P14s Redux 1500 | Gigabyte x470 Aorus Gaming 7 Wifi | Kingston Renegade 32Gb 3600Mhz | Samsung 990 Pro | ASUS TUF 3080 12Gb | Cougar CM 700W | Acer XB27HU | Mionix Naos QG | CM Storm QuickFire TK MX Blue |

"Bättre bli motbevisad - än förklarad skyldig"

Permalänk

Kaviar på den "gropiga" sidan e mums

Permalänk
Medlem

Bilden på förpackningen visar hur man skall göra. Klara man inte av att följa en piktografisk instruktion så får man förmodligen hjälp med att knyta sina skor också...

Gropiga sidan upp!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Gallerikonnässör

Självklart brer jag mitt smör på den gropiga sidan för maximal mängd av smör utan att ha ett centimetertjockt lager!

Visa signatur

Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dalton Sleeper:

På den plattaste sidan, tycker man smör smakar skit (som jag) så känns det som en bra ide...

Så du brer frivilligt på något som smakar SKIT på mackan?
Om nu smör är så äckligt så låt bli det helt och hållet!

För övrigt har du fel. Smör - in it's essence - är inte äckligt. Det där är bara hjärntvätt från en snedvriden hälsoindustri.
Sorry, men du har fel. PUNKT.

Visa signatur

3800X@PBO (4,3GHz) | Prime x370-pro | 16GB G.Skill Ripjaws V 3600Mhz @ 3600 Mhz(16-16-16-36-52) | Zotac 1080 Ti AMP Extreme | MG279Q | QPAD-1339 | Ownit 1000/1000.

Permalänk
Medlem

@Skrutto: Jag vet inte vad jag ska ha på som är bättre, blir så jädrans torrt utan. Oljor och skit är inte min grej...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skrutto:

För övrigt har du fel. Smör - in it's essence - är inte äckligt. Det där är bara hjärntvätt från en snedvriden hälsoindustri.
Sorry, men du har fel. PUNKT.

Har du hört talas om att folk har olika smak? Är du på riktigt?
(jag utgår från att Dalton Sleeper menade att han inte uppskattar smaken och inte att han har svårt för konceptet smör, men jag kan väl ha fel i och för sig )

Skrivet av Dalton Sleeper:

@Skrutto: Jag vet inte vad jag ska ha på som är bättre, blir så jädrans torrt utan. Oljor och skit är inte min grej...

Har du provat mjukost, kaviar, leverpastej, messmör, getost eller annat månne?

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.