Samsung s8+ usb debugging svart skärm

Permalänk
Medlem

Samsung s8+ usb debugging svart skärm

Har nu försökt en bra stund att få ut mina filer.. som jag knappt minns vad det är för nått.

Finns det något magiskt sätt att få usb debugging på även om skärmen är svart? Eller är det enda alt. att byta skärm?

Permalänk
Medlem

@Adolfo:
Har du provat verktyget som används här Recover Lost Data from Broken Samsung Galaxy?

Jag vet dock inte vad man kan göra med gratis versionen, och att köpa programet kostar en slant men är troligtvis billigare än att lämna in telefonen för ett skärmbyte.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzader:

@Adolfo:
Har du provat verktyget som används här Recover Lost Data from Broken Samsung Galaxy?

Jag vet dock inte vad man kan göra med gratis versionen, och att köpa programet kostar en slant men är troligtvis billigare än att lämna in telefonen för ett skärmbyte.

Provar många program inkl. Att använda screen mirrorin men allting skiter sig då jag kan inte slå på usb debugging.
🙈

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adolfo:

Provar många program inkl. Att använda screen mirrorin men allting skiter sig då jag kan inte slå på usb debugging.
🙈

Du måste starta upp telefonen i recovery mode för att komma runt det, och när telefonen är i det läget kan program som te.x det som nämndes i länken jag postade ha möjlighet att komma åt innehållet på telefonen.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.