Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kryptan
Registrerad
Nov 2004
Skrivet av oqvist:

Går ha kul med 1070 med Rift S

Vad spelar du osv?

CPU: I7 2600k @ 4.4ghz med Noctua NH-D14 GPU: GTX 1070 med Accelero Xtreme III @2 120mm cf-v12hp hydro dynamic @skitsnabbt. MODERKORT: Gigabyte GA-Z77X-UD3H. RAM: 16GB DDR3 PC19200/2400MHz@2133MHz. HÅRDDISK: Samsung 850 EVO 250GB SSD, Intel SSD 320 Series 160GB , 4 Mekaniska. MONITOR:1 Samsung S27A950D 3D" MONITOR:2 Samsung 2693HM 25,5" MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Jan 2002

Jag har bara ett wmr headset från Lenovo.
Jag är nöjd då det enda jag jömfört med är PSVR.
Jag spelar spel som Beat saber, gorn och nå "tivoli spel" som ungarna mest gillar.
Har även Creed rise to glory som är ett riktigt träningspass att spela.
Superhot VR har jag också men än inte testat.
VR Film har jag kollat bara på olika saker som finns i Windows husets bio men är inte så imponerad.
VR porr har jag också kollat, var riktigt dåligt kan tänka mig det är för fjuniga tonåringar.
Det var dock inget interaktivt mer än att titta runt

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
CO. Dublin
Registrerad
Jan 2015

Vrchat 90% av tiden. Besatt av de korkade människorna där(Mig inkluderad.)
Det är lite av en "blessing", då det kan bli lite ensamt när man jobbar natt-pass.
Utöver det så gillar jag att se på youtube, bara lyssna på musik och så vidare.

Jag ser det mer som en "alternativ miljö" mer än ett spel.
Dirt Rally 2.0 är en stark rekommendation om man har en ratt. Inte riktigt samma sak om man endast har xbox kontroll.

Jag blev verkligen missnöjd med beatsaber, att spelet är så tomt om man inte moddar dit egna låtar..
Körde en refund på det.

Har aldrig känt för att testa alla olika spel i vr. Jag är gott nöjd som det är.
Använder Vive.

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Ha en bra dag (: !

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Framför datorn
Registrerad
Nov 2013
Skrivet av Mithras:

Otroligt förvånad att inte en enda människa har nämnt porr ännu. Är sweclockers otroligt tråkiga människor, eller skäms ni bara för att nämna det?

Sånt skit bryr jag mig inte om, men ni smågrabbar vet kanske inte hur en tjej ser ut utan kläder?

Coca Cola missbrukare
AMD älskare
Katt älskare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av AMD-FX:

Sånt skit bryr jag mig inte om, men ni smågrabbar vet kanske inte hur en tjej ser ut utan kläder?

Det finns bra med studier som visar att över 99% av alla vuxna män regelbundet onanerar, största majoriteten till porr. Varför du då försöker visa upp dig som någon moralgud är förbi mig, men vet bara om att det får dig att se otroligt löjlig ut

|Define XL | AX850W | P8P67 EVO | 2600K | NH-C14 | GTX 980 | Vengeance 2x4GB | 520 240 GB + VelociRaptor 160gb+ F1 1TB + Green 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Essence STX | DT880 PRO @ 250 ohm + Modmic V4| MK-85 Pro (Brown)|5K Laser|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av Söderbäck:

Och då tänker du såklart på left4dead 3 va?
Eller jag menar portal 3 såklart - my bad.

Såja. Då var vi klara med den gissningsleken. Finns inga andra titlar från valve. Case closed

Idén om ett zombiekaos i VR är kanske inte då dumt ändå haha. Tanken växer på mig redan!

Jag älskar det faktm att Valve släpper HL:Alyx efter denna kommentar. De kan verkligen inte räkna till 3

|Define XL | AX850W | P8P67 EVO | 2600K | NH-C14 | GTX 980 | Vengeance 2x4GB | 520 240 GB + VelociRaptor 160gb+ F1 1TB + Green 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Essence STX | DT880 PRO @ 250 ohm + Modmic V4| MK-85 Pro (Brown)|5K Laser|