Vet inte om jag valde rätt underforum men iaf så drog jag ut alla kablar t datorn och möblerade rummet men nu när jag kopplar i datorn så får jag inget internet (använder internetkabel) När jag kolla inställningar står det ”din enhet är ansluten men du kanske inte kan komma åt något i nätverket” tacksam för svar
//Anton
@NapstaNation: har du tryckt i kabeln i rätt kontakt på både datorn och i ditt modem/router? Vem har du som bredbandsleverantör? Lättare att hjälpa dig då, för då har man lite mer information.
@NapstaNation: har du tryckt i kabeln i rätt kontakt på både datorn och i ditt modem/router? Vem har du som bredbandsleverantör? Lättare att hjälpa dig då, för då har man lite mer information.
Ja kabeln är itryckt rätt och kabeln är inte skadad alls. På felmeddelandet står det ingen
internet åtkomst
Din enhet är ansluten, men du kanske inte kan komma åt något i nätverket. Om du har ett begränsat dataabonnemang kan du göra det här nätverket till en anslutning med datapriser eller ändra andra egenskaper
Kan även tillägga att internet funka perfekt tills jag drog ur kabeln. Har testat fabriktsåtersrälla datorn även gjort nätverksåterställning