Billig windows 10 licens

Permalänk
Medlem

Billig windows 10 licens

Hur legit är de licensnycklar som säljs för ca 200 kr på nätet? Erfarenhet?

Permalänk
Medlem

Har köpt på Kinguin och Ebay och det har inte varit några problem. Sen så vet man aldrig hur de är införskaffade, stulna kreditkort eller dylikt. Lite moralfråga.

Visa signatur

ASUS B450-F STRIX GAMING | RYZEN 5 3600x | H100i V2
16GB DDR4 @ 3466Mhz | XFX Radeon RX 5700 XT THICC II Ultra
Corsair RM750X 750W v2 | Samsung 850 EVO 256GB / Intel 335 180GB / 2TB HDD

Permalänk
Medlem

De funkar utmärkt. Aktiverar online utan problem.
Legit eller inte vet jag dock inte.

Många siter brukar ha garanti oxå. Att om en key inte funkar så får du en ny.

cjs-cdkeys har för runt 100kr.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem

Om du med legit menar fungerande så har jag inte haft några problem.
Betalade 60 kr för Windows 10 pro retail och har fungerat sen dess.

https://www.premiumcdkeys.com/products/microsoft-windows-10-p...

även köpt Office därifrån ett par gånger och de fungerar bra också.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

De fungerar men samvetet kanske får sig en törn. Oftast är dessa "stulna" eller köpta med stulna CC..

Visa signatur

Gammal men bra.

Permalänk
Medlem

Har betalat mellan 20 och 50 kr för tre olika Windows 10 Pro licenser på E-bay som alla fungerat och fungerar utmärkt.

Permalänk
Inaktiv

Jag har då köpt Windows 10, känns rätt, man behöver inte oroa sig över nått, man vet ju att man gör något olagligt egentligen men när de gäller OS så verkar majoriteten inte bry sig men börjar man prata IPTV då jäklar blir de liv i luckan, billig tv nä de får man minsann inte använda eller prata om och då är de tvärtom från majoriteten och man får som sagt INTE nämna eller prata om de men olaglig Windows de är inga problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Donkey:

Oftast är dessa "stulna" eller köpta med stulna CC..

Oftast? Källa?

Så vitt jag vet är det inte oftast stulna kreditkort det rör sig om - enda fallet jag känner till är ett antal Ubisoft-licenser 2015. Vad jag vet brukar det snarare röra sig om licensnycklar som skänkts bort alternativt sålts till ett lägre pris i tredje världen.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Donkey:

De fungerar men samvetet kanske får sig en törn. Oftast är dessa "stulna" eller köpta med stulna CC..

Det som du köper på ebay eller dylikt är väl OEM nycklar som kommer från företag. Jag antar att man måste köpa dom i bulk och då faller hela stulna kreditkorts-teorin då det (oftast?) handlar om många microköp över en lång tid för att kringgå upptecknings-algoritmerna.

Permalänk
Medlem

Instämmer med Äppelmuffin, köper du på ebay är det nästan uteslutande överblivna OEM nycklar.

Permalänk

Köpte nyss en pro-licens från länken ovan till premiumcdkeys.

Fungerade felfritt och windows är nu glatt och muntert i burken.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anon301768:

Jag har då köpt Windows 10, känns rätt, man behöver inte oroa sig över nått, man vet ju att man gör något olagligt egentligen men när de gäller OS så verkar majoriteten inte bry sig men börjar man prata IPTV då jäklar blir de liv i luckan, billig tv nä de får man minsann inte använda eller prata om och då är de tvärtom från majoriteten och man får som sagt INTE nämna eller prata om de men olaglig Windows de är inga problem.

Finns ju alltid andra forum för <iptv där du får nämna precis vad du vill, men jag håller med dig, lite hyckleri är det, men så är det på alla forum, vissa saker tolereras och andra inte. Personligen är jag efter 25år på nätet så van vid att alltid leta gratis/billiga alternativen först, men så var det första jag googlade på med mitt 14000baud moden ochså warez........

<och billiga nycklar till spel/program är ju lika "olagligt" som att köpa en månad IPTV, sen vet jag dok inet vad du skulle kunna åka dit på, du får ju knappast 3års fängelse för att ha köpt en nyckel till en licens el ser på lite IPTV.

Men som sagt, alla får väl tycka vad de vil, personligen bryr jag mig inte ett dyft om sådant, då jag har annammat allt detta i så många år, så man blir väl lite färgad. men vill folk köpa ett spel för fullpris så ska de såklart få göra det

Permalänk
Medlem

Billiga Windowsnycklar på nätet, allt från 40-400kr, skulle jag gissa på har blivit distribuerade av tredje part från såkallade Microsoft Volume Licensing. Helt enkelt stora beställningar Windowslicenser liknande OEM-licenser som sedan inte blivit använda för att därefter säljas vidare till återförsäljare eller andra marknadsplatser. Att sälja vidare en sån licens strider mot "Microsoft software licence terms document" men har ingen aning själv om ifall det juridiskt sett skulle kunna ses som olaglig digital distribution. Något som ingen annan heller vågar svara på utifrån vad jag själv är medveten om. Däremot så stårndet tydligt i deras ovannämna dokument att licensen inte får säljas vidare. De nämner inget om köparens ansvar.

Det finns egentligen inget sätt att urskilja en sådan licens gentemot en genuin Windows OEM-licens förutom prisskillnaden, vilket kan bli ganska komplicerat. Microsoft lät, under en viss tid, användare och entusiaster använda sig av OEM-licenser ifall du själv byggt ihop din egen dator. Sedan vände de angående hur OEM-licenser fick användas men nu verkar de vara tillbaka vid att du får installera OEM-licens förutsatt att licensen är genuin, dvs köpt av en av Microsofts återförsäljare eller via deras hemsida.

Kan själv tillägga att jag köpt licens för så lite som 19kr och upp till 1400kr. Båda licenserna har fungerat precis lika bra men ska man följa rekommendationen så är då bara den andra av dem båda godkänd.

Vill du ha rent mjöl i påsen och vara helt säker på att äga din egen abonnering av en licens så är det alltid en säkerhet att betala det högre priset. Prissättningen verkar ju trots allt vara det enda vi får för att validera varans "kvalitét" utifrån min vetskap.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon301768:

Jag har då köpt Windows 10, känns rätt, man behöver inte oroa sig över nått, man vet ju att man gör något olagligt egentligen men när de gäller OS så verkar majoriteten inte bry sig men börjar man prata IPTV då jäklar blir de liv i luckan, billig tv nä de får man minsann inte använda eller prata om och då är de tvärtom från majoriteten och man får som sagt INTE nämna eller prata om de men olaglig Windows de är inga problem.

Om du syftar på strid mot Upphovsrättslagen genom att distrubera TV-kanaler via olovlig IPTV så är det något helt annat än att köpa en Windowslicens. I exemplet du tar upp så stjäl fildelaren ju någon annans verk för att själv sedan göra en förtjänst på det så det är klart att det är olagligt och utan tvivel straffbart.

Diskussionen här är ju huruvida godtyckligt att samma produkt, i kundens uppfattning. Kan skilja avsevärt i pris för den vara man blir levererad utan någon som helst säkerhet om den är genuin eller inte. Ponera att du köper en dyrare variant av en Windows 10 Home OEM för ett högre pris på en engelskspråkig hemsida. Hur kan du då som konsument veta att det inte är en VL-licens där säljaren tar en hutlös vinst?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av kaptengrek:

Om du syftar på strid mot Upphovsrättslagen genom att distrubera TV-kanaler via olovlig IPTV så är det något helt annat än att köpa en Windowslicens. I exemplet du tar upp så stjäl fildelaren ju någon annans verk för att själv sedan göra en förtjänst på det så det är klart att det är olagligt och utan tvivel straffbart.

Diskussionen här är ju huruvida godtyckligt att samma produkt, i kundens uppfattning. Kan skilja avsevärt i pris för den vara man blir levererad utan någon som helst säkerhet om den är genuin eller inte. Ponera att du köper en dyrare variant av en Windows 10 Home OEM för ett högre pris på en engelskspråkig hemsida. Hur kan du då som konsument veta att det inte är en VL-licens där säljaren tar en hutlös vinst?

Skickades från m.sweclockers.com

Min IPTV försäljare köper kanaler direkt från återförsäljaren och de är inte olagligt att se så länge slutanvändaren inte avkodar kanalen vilket man inte gör med IPTV och de är därför inte olagligt i Sverige, finns ingen som blivit åtalad.

The cost of Windows 10 in the Microsoft Store is around $199 for Windows 10 Pro and $139 for Windows 10 Home.

But some websites, identify the countries where cheap Windows 10 key are available. They then purchase some keys at a low price like $10 or $20!

These Windows 10 keys may look legal, but they are not. Microsoft has priced Windows 10 OS at different rates in different countries. There are reasons why Microsoft has different pricing for different countries. These reasons are based on the currency strength of the countries and some other factors. Besides, the law is different for digital purchases in different countries.

It is not legit to buy a cheap Windows 10 key from such websites. Microsoft does not endorse it and will file a lawsuit against the people behind such websites if it finds out the websites that sell such keys and bulk deactivate all such leaked keys.
How do they sell Windows key at such low prices?

Cheap Windows 10 keys could be:

Keys bought from a country where prices are lower
MAK or KMS keys
OEM keys
Used keys
Keys for Student & other groups
Pirated versions.

One method is buying from a country whose currency is weaker and selling them to other countries where the currency is stronger. That looks legit but is not.

Do not fall into a trap where you get Windows keys by paying as low as $5 to $10. Those are usually MAK or KMS keys. MAK keys are used to activate a specific number of devices. The count is pre-configured as a deal between Microsoft and Enterprise. Also, Enterprises use a KMS key using which they need to configure an in-house server using Microsoft’s Software Licensing Service. Such keys are bought it the bulk and then sold cheaply online.

Leaked OEM keys too are purchased by some websites who then sell dozens of copies to unsuspecting people.

Used or 2nd-hand keys can also find their way to this grey market. These in all, likelihood could work.

Microsoft offers keys to students, teachers, and other groups free or at discounts. Such keys can also find their way into this grey market.

Then there are cracks and patches available too, but they are illegal. You should know that already and stay away from them. This might even compromise your computer.

If you have purchased a cheap Windows 10 key from any website other than Microsoft and partner websites, you have to make sure that the keys are being sold legally. Microsoft makes it very clear which websites are their partner websites and legal. You should always buy a valid or legit Windows 10 license key. Buy it only from Microsoft or their official partner sites.

The keys will work as long as they are not caught. Once Microsoft finds out that the key is not legal, they’ll show you a message that you may have purchased an illegal key. You can continue using it even after you get the message, but most elements of original software are blocked. And there will be a watermark everywhere saying”, “This copy of Windows is not genuine.” Besides, you may also receive a legal notice from Microsoft.

Amazon and eBay too sell low priced keys, but they may or may not be illegal. There may be people or entities selling original Windows 10 keys on suche eCommerce sites. You have to make sure you are not being tricked into purchasing illegal Windows 10 key. If the price looks too less compared to the key cost in your country, it may be a con seller. If you are buying on these sites, make sure that you are buying from an official Microsoft or their partner account.

Summary

Cheap Windows 10 key may not work right from the beginning, or it may work for a while and then stop, or if you are lucky, it may end up working for long! But know that the key you are using may not be legit. And for those reasons, we recommend that you always buy genuine Windows 10 product keys from the Microsoft Store or one of their official Partners.

Don’t fall for such tricks. The cheap Windows 10 key you purchased on a third-party website is likely not legal. These grey market keys carry the risk of getting caught, and once it is caught, it is over. If luck favors you, you may get some time to use it. You may go undetected for a week, month, or year, or maybe also for a lifetime – and that a choice you will have to make.

Permalänk
Medlem

Köpt en till farsgubben på Ebay för 50:- fungera fint.

Permalänk
Medlem

Legit? Antagligen inte.

Fungerar de? För det mesta.

Permalänk

Håller med

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon301768:

Min IPTV försäljare köper kanaler direkt från återförsäljaren och de är inte olagligt att se så länge slutanvändaren inte avkodar kanalen vilket man inte gör med IPTV och de är därför inte olagligt i Sverige, finns ingen som blivit åtalad.

The cost of Windows 10 in the Microsoft Store is around $199 for Windows 10 Pro and $139 for Windows 10 Home.

But some websites, identify the countries where cheap Windows 10 key are available. They then purchase some keys at a low price like $10 or $20!

These Windows 10 keys may look legal, but they are not. Microsoft has priced Windows 10 OS at different rates in different countries. There are reasons why Microsoft has different pricing for different countries. These reasons are based on the currency strength of the countries and some other factors. Besides, the law is different for digital purchases in different countries.

It is not legit to buy a cheap Windows 10 key from such websites. Microsoft does not endorse it and will file a lawsuit against the people behind such websites if it finds out the websites that sell such keys and bulk deactivate all such leaked keys.
How do they sell Windows key at such low prices?

Cheap Windows 10 keys could be:

Keys bought from a country where prices are lower
MAK or KMS keys
OEM keys
Used keys
Keys for Student & other groups
Pirated versions.

One method is buying from a country whose currency is weaker and selling them to other countries where the currency is stronger. That looks legit but is not.

Do not fall into a trap where you get Windows keys by paying as low as $5 to $10. Those are usually MAK or KMS keys. MAK keys are used to activate a specific number of devices. The count is pre-configured as a deal between Microsoft and Enterprise. Also, Enterprises use a KMS key using which they need to configure an in-house server using Microsoft’s Software Licensing Service. Such keys are bought it the bulk and then sold cheaply online.

Leaked OEM keys too are purchased by some websites who then sell dozens of copies to unsuspecting people.

Used or 2nd-hand keys can also find their way to this grey market. These in all, likelihood could work.

Microsoft offers keys to students, teachers, and other groups free or at discounts. Such keys can also find their way into this grey market.

Then there are cracks and patches available too, but they are illegal. You should know that already and stay away from them. This might even compromise your computer.

If you have purchased a cheap Windows 10 key from any website other than Microsoft and partner websites, you have to make sure that the keys are being sold legally. Microsoft makes it very clear which websites are their partner websites and legal. You should always buy a valid or legit Windows 10 license key. Buy it only from Microsoft or their official partner sites.

The keys will work as long as they are not caught. Once Microsoft finds out that the key is not legal, they’ll show you a message that you may have purchased an illegal key. You can continue using it even after you get the message, but most elements of original software are blocked. And there will be a watermark everywhere saying”, “This copy of Windows is not genuine.” Besides, you may also receive a legal notice from Microsoft.

Amazon and eBay too sell low priced keys, but they may or may not be illegal. There may be people or entities selling original Windows 10 keys on suche eCommerce sites. You have to make sure you are not being tricked into purchasing illegal Windows 10 key. If the price looks too less compared to the key cost in your country, it may be a con seller. If you are buying on these sites, make sure that you are buying from an official Microsoft or their partner account.

Summary

Cheap Windows 10 key may not work right from the beginning, or it may work for a while and then stop, or if you are lucky, it may end up working for long! But know that the key you are using may not be legit. And for those reasons, we recommend that you always buy genuine Windows 10 product keys from the Microsoft Store or one of their official Partners.

Don’t fall for such tricks. The cheap Windows 10 key you purchased on a third-party website is likely not legal. These grey market keys carry the risk of getting caught, and once it is caught, it is over. If luck favors you, you may get some time to use it. You may go undetected for a week, month, or year, or maybe also for a lifetime – and that a choice you will have to make.

Var har du copy/pastat detta från? Vore ju bra med lite credit/källa på denna textvägg. De gör en massa påståenden om att det ska vara olagligt att köpa dessa nycklar, och att det ska vara straffbart som slutanvändare, något som definitvt kan variera från land till land.

Oavsett har jag aldrig hört talas om någon som köpt en sån här gråmarknads Windows-nyckel vars nyckel har slutat fungera efter ett tag, varken veckor, månader, eller år, och då har ju detta fenomen varit ganska utbrett bland folk här på Sweclockers.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av pv2b:

Var har du copy/pastat detta från? Vore ju bra med lite credit/källa på denna textvägg. De gör en massa påståenden om att det ska vara olagligt att köpa dessa nycklar, och att det ska vara straffbart som slutanvändare, något som definitvt kan variera från land till land.

Oavsett har jag aldrig hört talas om någon som köpt en sån här gråmarknads Windows-nyckel vars nyckel har slutat fungera efter ett tag, varken veckor, månader, eller år, och då har ju detta fenomen varit ganska utbrett bland folk här på Sweclockers.

https://www.thewindowsclub.com/is-it-legal-to-use-the-cheap-w...

Den sida man köper ifrån ska vara godkänt av Microsoft enligt artikeln och med tanke på att Windows har typ 80+% av marknaden så är väl risken liten att man ska bli upptäckt men de är mest troligt olagliga kopier eftersom dom är så billiga.

Its likely not a genuine Windows 10 key because no third party vendor apart from Amazon and Microsoft are allowed to license digital downloads.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon301768:

Its likely not a genuine Windows 10 key because no third party vendor apart from Amazon and Microsoft are allowed to license digital downloads.

Du menar alltså att t.ex. Inet säljer olagliga kopior eftersom de säljer e-licenser för Windows men inte är Microsoft eller Amazon?

https://www.inet.se/produkt/9170322/windows-10-home-e-licens

Permalänk
Medlem

Glöm inte bort att många gamla Windows 7/8/8.1 nycklar fungerar fint för att aktivera Windows 10.

Har använt OEM-nycklar från diverse datorer och använt vid nyinstallation utan problem. Ofta för att uppgradera från Home till Professional.

Det går fint att använda exempelvis ProduKey för att utläsa en produktnyckeln (ej aktiverad) i BIOS och sedan använda på valfri dator

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av pv2b:

Du menar alltså att t.ex. Inet säljer olagliga kopior eftersom de säljer e-licenser för Windows men inte är Microsoft eller Amazon?

https://www.inet.se/produkt/9170322/windows-10-home-e-licens

De vet jag inte, dom måste i alla fall vara godkända för att få sälja Windows e-license.

Villkoren finns här så man kan ju enkelt förstå om vissa som säljer digitalt inte är godkända.

Andra krav är att en partner måste sälja mer än $ 75 000 per år USD i Open License-intäkter under en 12-månadersperiod från 1 juni 20XX till och med den 31 maj 20XX

https://support.microsoft.com/sv-se/help/2961527/clarify-prog...

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon301768:

De vet jag inte, dom måste i alla fall vara godkända för att få sälja Windows e-license.

Villkoren finns här så man kan ju enkelt förstå om vissa som säljer digitalt inte är godkända.

Andra krav är att en partner måste sälja mer än $ 75 000 per år USD i Open License-intäkter under en 12-månadersperiod från 1 juni 20XX till och med den 31 maj 20XX

https://support.microsoft.com/sv-se/help/2961527/clarify-prog...

Artikeln du länkade handlar om något helt annat. Det handlar om ett "Incentive Program" för att få provision när man säljer Open License (ett volymlicensprogram).

Permalänk
Medlem

Köpte min och syrrans W10 Pro nyckel på Ebay for 35kr st eller ngt. Fungerat utmärkt än så länge, haft datorerna ett halvår nu.

Tänkte köpa dem via Inet för jag har kört Pirat W7 Ultimate sen jag byggde förra datorn 2013. Tänkte att nu när man inte är fattig student längre vill jag ju göra rätt för mig och W7 var egentligen inte så farligt dyrt så när jag byggde förra datorn (vill jag minnas iaf) så W10 borde ju kosta lika typ och då är det liksom lungt.

Ptja...Tji fick jag. 1800 jävla kronor skulle det kosta för en OEM licens via Inet....inte en snöbolls chans i helvetet att jag betalar det för W10. W10 home är 1300kr och även det är uppåt väggarna. Näe, Smålänningen inom mig sparkade bakut och det fick bli från Ebay. Någon måtta får det ju vara på tramset.

Hade W10 på alla sätt och vis fungerat fint hade jag kanske vart villig. Men alla vet ju att W10 har lämnat en del att önska genom åren...därför jag inte uppgraderade förän jag byggde helt ny maskin som saknade stöd för W7...allt liksom bara flöt på utan minsta problem där så det fick vara så länge det gick.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Garanterat olagligt. Man bör inte stödja kriminell verksamhet på något sätt. Köpa stöldgods ur en bagagelucka känns värre än att bara klicka lite på en hemsida. Vad tror man att anledningen är att de är billiga? I de fallen där de inte fungerar så är det för att de har aktiverats på så många datorer att gränsen är nådd. En "legit" licens kan du flytta mellan datorer ett visst antal gånger. Det utnyttjas av de siterna. Så vad händer när du ska flytta den till din nya dator nått år senare? Kanske inte fungerar ....

Vet många som köper ett spel för 600kr, men köper Windows från dessa siter. ***bort/mod***

Vad Microsoft resulterade i för världen:
https://www.gatesfoundation.org/

Billigaste stället är FixarIT och jag har köpt många där, men det finns många fler affärer:
https://webshop.fixarit.se/operativsystem/windows-10/microsof...

Sen finns det OEM också, men det är väl till för sådana som bygger och säljer maskiner:
https://webshop.fixarit.se/operativsystem/windows-10/microsof...

§1.2
Visa signatur

Hur många datorer är för många?

Permalänk
Medlem

Ja, nu har du ju inte lyckats hänvisa till vad informationen kommer ifrån men vi kan väl tyvärr nästan slå en spik i kistan och säga att det här är svaret på frågan.

Skrivet av anon301768:

Cheap Windows 10 key may not work right from the beginning, or it may work for a while and then stop, or if you are lucky, it may end up working for long! But know that the key you are using may not be legit. And for those reasons, we recommend that you always buy genuine Windows 10 product keys from the Microsoft Store or one of their official Partners.

Lägg gärna märke till att även om man letar sig in i Internets mest intensiva debatter där Microsoft har ett hängivet stöd så är det svårt som konsument att hitta något objektivt stöd för att det skulle vara olagligt som köpare med en billigare OEM-licens. Rekomendationen är som flera tidigare påstått att köpa licensen direkt från Microsoft. Det är egentligen endast då man kan vara säker på att få en genuin licens.

Med det sagt så är det tyvärr ingen som kan hänvisa till något annat än rekomendationer av flera anledningar eller att det skulle vara moraliskt rätt att stödja Microsoft direkt.

Jag försökte få ett svar av Microsoft support förra året där jag ställde samma fråga, tyvärr ger Microsoft inte något officielt svar på frågan men en användare med "Microsoft Insider"-status gav det korta svaret vilket var samma rekommendation. En Windows 10 Pro, 64 bit OEM-licens för ett pris under motsvarande 190 USD bör inte anses vara genuin. Då spelar det egentligen ingen roll om den kostar 19kr, 400kr eller 1100kr.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solhatten:

Köpte nyss en pro-licens från länken ovan till premiumcdkeys.

Fungerade felfritt och windows är nu glatt och muntert i burken.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag gjorde samma sak, funkar finfint. Snabb leverans och inget strul (än sålänge iaf )

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

Här har du pro via en svensk sida för endast 169kr:

https://programvaruexperten.se/produkt/microsoft-windows-10-p...

Permalänk
Viking
Skrivet av danne454:

Här har du pro via en svensk sida för endast 169kr:

https://programvaruexperten.se/produkt/microsoft-windows-10-p...

Bara en två år gammal tråd

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz