Permalänk
Medlem

Datorkomponenter

Här har du den, en arbetshest som troligen har hållt alldelles för länge, men nu va de banne mig dags att uppgradera så detta har nu inte någon mer användning.

CPU: Intel i7 2600k
CPU Kyl: Schyte Infinity
Moderkort: ASUS P8P67 Deluxe Rev 3.0
RAM: Corsair VENGEANCE 1600MHz DDR3 4x4GB
PSU: Corsair HX 750W
Chassi: Fractal Design Define R3
Fläktar: Fractal fläktar från samma era, 1 CPU, 1 Bak, 2 Fram
Fläktkontroller: Moddad klassiker Zalman ZM-MFC1 med en av 5,25" plåtarna som frontpanel (Tyvärr är en av brytarna av, men alla variabla funkar som dem skall!)

Hur går då denna burk? Ja med tanke på att jag uppgraderat så kan man inte länge förvänta sig att spela nya TUNGA titlar på MAX men till en vanlig casual spelare så funkar denna combo helt okej.
Överklockning av cpu? Well med tanke på vad det är för prolle så ja... ja den har gått ungefär hela sitt liv klockad, men den har alltid haft vettig kylning på sig så han har inte gått varmt.
Chassit har varit med på en jäkla massa lan på alla dessa år så det är inte vackert, någonstans, det är helt enkelt slitet med sina battlescars, inget som hemmar funktionen på chassit men det är inte purfärskt direkt.

Säljer gärna som ett paket men kan även splitta om det går smidigt till.

Köparen står för frakten

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

1,8k + frakt för allt utom chassit.

Permalänk
Medlem

@elixyr: kan vi lösa PM'a mig

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W