Nvidia shield, vilken som helst

Permalänk
Medlem

Nvidia shield, vilken som helst

Hej,
Söker en nvidia shield. Årsmodell osv kvittar.
Hör av er

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Handhållen spelkonsol, surfplattan eller mediaspelaren?

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

@{SWEC}Rool82: nvidia shield TV

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Vad är du beredd att betala? 999kr lär du inte få någon för.

Permalänk
Medlem

@HCMF: en miljon euro.
Den som vill diskuttera pris är välkommen i PM.
Du behöver inte bemöda dig dock. Spar din energi..
Tack

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Undrade för jag har två stycken. Men skit I det.

Permalänk
Medlem

@HCMF: lungt jag behöver inte dina.. köpt en redan för 950+frakt.
Min tredje shield jag köpt via marknaden och vet mycket väl vad andrahandsvärdet är.

Lycka till med försäljning...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Grattis bra pris för dig. Säljarna vet dock inte andrahandsvärde då jag sålde min ena 2015 års modell för 1800 på tradera igår.

Permalänk
Medlem

@HCMF: Du förstår att detta inte är tradera..? Eller blocket.. Detta är sweclockers marknad.
När jag vill köpa något totalt överprisat så går jag till blocket men det finns en anledning till varför sweclockers marknad är så bra, och jag själv har runt 100 annonser här.

Tänk på det innan du klampar in på någon annans annons nästa gång och försöker förvrida prisbilden till din fördel, när du inte har full koll. Lägg ditt egna personliga bud som alla andra och acceptera om du är fel ute.

Edit: lämnar denna här till dig om du vill ha rolig läsning någon dag. 250 sidor blocket och tradera annonsanalyser från oss sweclockare
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1236103-det-har-med-bl...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Herre gud vad lättkränkt du är. Suttit i karantän för länge? Enda jag undrade var vad du var beredd att betala. Glad för din skull att du fick en billigt då.

Permalänk
Medlem

@HCMF: Inte lättkränkt men du förstår väl att man inte vill ha ut en "du lär inte få en till det priset" publikt i sin annons där det är det priset man förväntar sig få den för.
Påverkar ju inte potentiella affärer direkt positivt.

Tack ändå.. Det var en Okej affär om än inte "billigt" skulle jag säga.
Har haft koll på dessa maskiner och ägt flertal sen första 2016 gen. Köpt 3 på marknaden med som sagt.
PRO modellerna 2017 med 500gb hårddiskar och en spelkontroll kan väl gå får några hundringar mer kanske 1200-1300 nånstans..

2019 modellen, kanske är den du har? Den ligger nog närmare 1800 nu men svårt att säga då det säljs så få av de just nu. Total global bristvara på nytillverkade nu av någon märklig anleding..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Ja du verkar ha bra koll på sweclockers marknad. Jag har bara koll på tradera och blocket. Nvidia shield tv pro 2019 såldes för 2600kr förra veckan.
2017 års modell såldes för 2230kr.
Här kommer länken:
https://www.tradera.com/item/390205134

Så du kanske förstår mitt första inlägg. Men det är ju kul att här är en marknad med "rätt" begagnat priser. Men Shield priserna är så extremt höga för det går inte att köpa någon alls längre. Varken gamla eller nya modellen.
Ha en bra fortsatt dag.