hörlurar till iphone se 2

Permalänk

hörlurar till iphone se 2

jag hade ett par helt perfekta hörlurar till min gamla sony ericsson, några som man lindade runt örat(vet inte vad de kallas för) och som satt där de satt oavsett vad man gjorde. jag märkte rätt så snabbt att de som följde med mobilen inte dög, det räckte att man typ bara vred på huvudet så åkte de ur örat och vill nu ersätta dessa med sådana som jag hade till sony ericsson, gärna med en nypa, så att man kan fästa sladden i klädesplagget.
finns det sådana till iphonen och isf, vat får man tag i dem billigast?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av muki91:

nja, de där verkar det som att man placerar inne i själva örat, de jag menade trär man runt örat
de närmaste jag kunde hitta bland alla var dessa https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=3895121 , men toooook för dyra

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Moderator
Forumledare

@mangemani: Har du kvar de gamla hörlurarna kan du använda dessa (med en liten adapter).
Var det trådlösa eller trådade?

Var det liknande dessa?

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

@mangemani: Har du kvar de gamla hörlurarna kan du använda dessa (med en liten adapter).
Var det trådlösa eller trådade?

Var det liknande dessa?

japp, bingo, jag tror tom att det var exakt de jag hade, ser så ut iaf

är dessa kompatibla med iphone? jag hittade ingen info om det.

EDIT: nej de passar inte såg jag nu. den där adaptern du nämnde, vart får man tag i den?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

EDIT: nej de passar inte såg jag nu. den där adaptern du nämnde, vart får man tag i den?

https://www.webhallen.com/se/product/273937-Apple-Lightning-t...

Visa signatur

Dator: Mac

Permalänk

stort tack för all hjälp

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer