Bilder på ditt senaste inköp (2020) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Bra pris som fasen ju!, och snygga med!

Värt att nämna är att 1 kg inte räcker längt och om man funderar på att skaffa en brandsläckare till hemmet bör man ta en som är några gånger större. Men om man inte kan/vill ha en större så är det förstås bättre med en liten än ingen alls.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Fick precis hem min "cuff" från Peak Design. Deras snabbfäste funkar väldigt bra faktiskt, extra trevligt att man fick med en extra Anchor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Fick precis hem min "cuff" från Peak Design. Deras snabbfäste funkar väldigt bra faktiskt, extra trevligt att man fick med en extra Anchor
//cdn.sweclockers.com/artikel/fil/84394?key=1eb9fc7dd8ee143f9b46e4d639876ee5

De är riktigt smidiga.

En cykel. Snabb är den också.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Kenneth:

Fick precis hem min "cuff" från Peak Design. Deras snabbfäste funkar väldigt bra faktiskt, extra trevligt att man fick med en extra Anchor
//cdn.sweclockers.com/artikel/fil/84394?key=1eb9fc7dd8ee143f9b46e4d639876ee5

Deras nya cuff är lite snyggare än den äldre som jag har, gillar peak designs system med ankarna, smidigt när man har både cuff'en och någon av deras axelremmar och flera kameror man växlar mellan

Mina senaste köp.
Ett billigt tangentbord

Och, en dyrare cykel.

Men betydligt billigare (och hälsosammare) än en extra bil, perfekt för sambon att skjutsa baren till förskolan och ta sig till jobbet, åka och handla eller bara när vi ska fara runt i stan/bygden och ut på små äventyr

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Edvin-89:

Deras nya cuff är lite snyggare än den äldre som jag har, gillar peak designs system med ankarna, smidigt när man har både cuff'en och någon av deras axelremmar och flera kameror man växlar mellan

Håller med, det systemet funkar väldigt bra. Har även deras Capture på min väska men det använder deras base plate, så beställde också Dual Plate som har stöd för Manfrotto (som vi har i studion) och deras egna på samma. Ska bli spännande att se hur bra den funkar.

Permalänk
Medlem

Impulsköpte mina första trådlösa hörlurar - WF-1000XM3 när man gick förbi Phonehouse påväg till jobbet.

Visa signatur

|Chassi Fractal Design North |CPU 7800X3D |Moderkort ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI
|RAM Kingston HyperX 32 GB |GPU Gigabyte RTX 3070 Eagle
|SSD Seagate FireCuda 510 2 TB NVMe |SSD Kingston Fury Renegade 2 TB NVMe
|PSU Corsair RM750e

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tachiyon:

Impulsköpte mina första trådlösa hörlurar - WF-1000XM3 när man gick förbi Phonehouse påväg till jobbet.

https://i.imgur.com/RYzUtdZ.jpg

Hoppas du blir nöjd, haft samma sedan de släpptes och tycker de är väldigt bra. Man hör inte vad chefen säger så 👌

Permalänk
Medlem

Efter mycket velande slog jag till på en Wacom Cintiq 16 (haft en Intous Small BT innan). Har inte hunnit testa så mycket, men är riktigt nöjd än så länge!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Fick bli en ny lördagscykel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Mina senaste köp.
Ett billigt tangentbord
https://i.imgur.com/IgwxuZ0.jpg

Samma här, köpte 2st (59kr/st) Ska dock ge mig på en hårdvarumodd då ctrl/fn inte går att byta plats på i mjukvara :/

Permalänk
Skrivet av 220volt:

En Poco F2 Pro 😎

Ooh, snälla lämna några ord om din initiala upplevelse. Var sugen att plocka ut en sån när jag fick välja företagstelefon upp till 5k utan moms, men dom blev skeptiska när det bara var två butiker som sålde den vid release.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tinardirith:

Ooh, snälla lämna några ord om din initiala upplevelse. Var sugen att plocka ut en sån när jag fick välja företagstelefon upp till 5k utan moms, men dom blev skeptiska när det bara var två butiker som sålde den vid release.

Slrev några ord om den på förra sidan 😊
#18464013

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Purgatory:

Samma här, köpte 2st (59kr/st) Ska dock ge mig på en hårdvarumodd då ctrl/fn inte går att byta plats på i mjukvara :/

https://i.imgur.com/UOkeDL8.jpg

Nu när du säger det ser jag att Fn och Ctrl "bytt plats", inget jag tror kommer störa mig då jag oftast använder högra Ctrl och inte kommer att använda Fn tangenterna speciellt mycket

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Skönt att allt kom fram innan helgen. : )

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Dreijer:

En cykel. Snabb är den också.

Beror mest på vem som trampar En riktig retromodell från 80 talet.

Skrivet av Edvin-89:

Mina senaste köp.
Och, en dyrare cykel.
https://i.imgur.com/vNiD6GB.jpg
Men betydligt billigare (och hälsosammare) än en extra bil, perfekt för sambon att skjutsa baren till förskolan och ta sig till jobbet, åka och handla eller bara när vi ska fara runt i stan/bygden och ut på små äventyr

Biltema har tagit in en el-lådcykel
https://www.biltema.se/fritid/cyklar/elcyklar/elcykel-cargo-b...

Skrivet av Zaphood:

Vadå, är det inte ditt vardagsfordon ?

Jag investerade en tusing i lite billiga väskor, väskorna verkar ok för helgturer men jag måste tänk om hur jag packar och skaffa nya kokkärl för de hade för stor diameter för att passa.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Fick bli nya skor

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

@Flutters Sygga, får man fråga vad det är för modell?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naki:

@Flutters Sygga, får man fråga vad det är för modell?

Adidas Daily 2.0 är det

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av mrqaffe:

Vi var och tittade på deras cykeln också, men kändes inte lika bra, sedan har vi bekanta som har en tidigare modell av den vi köpte som dom är väldigt nöjda med och fungerat utan problem.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Flutters:

Snygga, köpte du de på wish?
Kollade på de häromdagen då 158kr verkade billigt.

Mycket snygga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Snygga, köpte du de på wish?
Kollade på de häromdagen då 158kr verkade billigt.

Mycket snygga.

Köptes på den lokala stadium butiken

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Inaktiv

Nu blir det annat ljud i skällan (lagom till midsommar också: gött!)

Permalänk
Medlem

En ny leksak och ett par skor.

Permalänk
Medlem

Äntligen kom drickat jag beställde tidigare i veckan. Bara att hålla tummarna att de inte smakar skit

Blev även lite iste.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Köpte fel :'( Ville ha vanliga Chrono trigger

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Perrablerra:

TEXT OCH BILD

Mmmmmmmmmmmm Arizona half & half! Näst godaste smaken.

Permalänk
Medlem

@superpwnguin: Vilken är bäst? Bra att veta till nästa gång jag ska handla dricka.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Var köpte du Ramune?

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Drog ju ett kort strå på Thinkpad_bordet så detta blev mitt surrogat val

Blåtand & är överraskande bra att skriva med pekplattor kommer jag nog aldrig att bli nån mästare på mus ftw

länken
Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Tog bort sidospår om skokopior, långa diskussioner hör inte hemma i tråden.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär