Eller andra kort i liknande pris/prestandaklass. Föredrar Nvidia p.g.a. skärm med G-sync-modul, men kan acceptera Radeon som andrahandsval. Minimum 3 GB VRAM.
Kan hämtas i Stockholm, helst söder om innerstan eller i innerstan.
Ptja, det fungerade prima fram tills igår. Då jag retat mig på oljudet ett par månader fick jag för mig att montera bort fläktarna för att eventuellt smörja upp, men... tyvärr gick fläktarna sönder. Startar förövrigt som det ska, ger bild och så.
Ptja, det fungerade prima fram tills igår. Då jag retat mig på oljudet ett par månader fick jag för mig att montera bort fläktarna för att eventuellt smörja upp, men... tyvärr gick fläktarna sönder. Startar förövrigt som det ska, ger bild och så.
@sidewalker: om du är intresserad så har jag två fläktar över från ett 1070ti... bytte till ”chassifläktar” för att passa bättre i mitt bygge... om de är likadana som de som sitter på ditt (infästning) så kan du få dem mot porto... kanske hjälper dig eller vid försäljning av ditt kort... hör av dig om det är intressant så kan jag ta bild på fläktarna