Black Friday 2020 – Tips, erbjudanden och diskussion

Permalänk
Medlem

Förövrigt så funkar Qliro faktura fint om det krånglar med Swish.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aabbcc:

Någon som har problem med swishbetalning på Inet? Köpte minnena, betalade genom Swish (999kr skickat enligt swishappen) men när jag går tillbaka till Inet hamnar jag i min kundkorg där man får välja betalalternativ. Har heller inte fått en orderbekräftelse eller kan se under mina orders att köpet gjorts :s

Fick exakt samma problem, får vänta och se vad som händer

Permalänk
Medlem
Skrivet av aabbcc:

Någon som har problem med swishbetalning på Inet? Köpte minnena, betalade genom Swish (999kr skickat enligt swishappen) men när jag går tillbaka till Inet hamnar jag i min kundkorg där man får välja betalalternativ. Har heller inte fått en orderbekräftelse eller kan se under mina orders att köpet gjorts :s

Samma här... verkar vara specifikt mer Swish?

EDIT: nu kom den upp under "Aktiva ordrar".

Permalänk
Medlem
Skrivet av micke90:

Samma här... verkar vara specifikt mer Swish?

Ja, det måste vara något problem med Swish. Jag gjorde en betalning med PayPal och det gick igenom utan problem.

Permalänk
Medlem

Fick inte heller igen beställningar på inet. Betalar men sen går inte köpen igenom. Kasst

Permalänk
Medlem

Hade inga problem att göra min beställning mot faktura på Inet, sidan var inte ens seg och allt gick igenom utan några segningar.
Gjorde min 17:05

Var sugen på skärmen men väntar på 270hz versionen

Permalänk
Medlem

Förväntad leveransdag 26 november (kl. 17–22)
6601497
NZXT H1 - Black/Black SWECBF20 (25st)
I lager
2 499 kr
1 st
2 499 kr
2218695
Acer 32" Predator XB323UGP QHD IPS 170 Hz -
I lager
5 990 kr
1 st
5 990 kr
SweClockersmedlem - Fri Frakt

Blev en skärm och ett H1 chassi

Permalänk
Medlem

Haha ångrade mig och köpte tangentbordet, batteritiden var ändå helt ok när du stänger av all RGB

Det krånglade även för mig, köpet gick först igenom när jag betalt via faktura.

Permalänk
Medlem

Funkar bra med Swish, men tog ca 2-3 minuter innan det gick igenom på Inet's sida.

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem

Beställde också en SSD på Inet, fick samma error "Kvittot kan inte hittas" som jag fick när man försökte beställa 6800XT. Fick igenom en med Faktura, och nu sitter man i chatt-kön och försöker komma fram så de kan ta bort nån av ordrarna. Behöver inte 2

Permalänk
Medlem

Okej nu dök den upp under aktiva ordrar för mig med, puh

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Riktigt fint erbjudande på G915 TKL hos Inet.... Men den använder fortfarande Micro USB... Aldrig att jag betalar pengar för det år 2020.

Trist du känner så, du missar en härlig produkt. Deras G915 betalade jag fullpris för och visst är jag lite missnöjd med mjukvaran och att tangenterna rasslar lite, men det finns inget annat tangentbord som kan leverera alla de här sakerna med så hög tillförlitlighett.

Svor för mycket nu över att jag slår in med musen in i numpaden så sambon får ta över det här till att spela i vardagsrummet med och är överlycklig över att slippa kabel. Själv tyckte jag också 2490:- var alldeles för saftigt, speciellt när de släppte G915 först och inte TKL (de fattade väl att folk skulle byta till TKL som jag..).

Men 1490:- kan man inte gnälla på, det sålde ju slut väldigt snabbt också så är nog andra som mig som inte bryr sig över att det är micro-usb. Jag använder mitt varje dag och behöver ladda det kanske en gång varannan vecka om ens det, och det går otroligt fort och smidigt att ladda. Med RGB på.

Edit : Såg först nu du beställde tangentbordet! Jag tror du kommer bli riktigt nöjd över det, som sagt tyckte jag 2490:- var ett skämt, men 1490:- är väldigt prisvärt i mina ögon! Tjing!

Edit2: Juste!! Jag får ofta känningar i rygg / axlar pga hur man sitter med fullstort tangentbord och mus, mycket mer ergonomiskt med minst ett TKL helt klart!!

Permalänk
Medlem

Någon som vet om Corsair LPX är Dual eller Single Rank? Borde vara dual va?
https://www.inet.se/produkt/5310298/corsair-32gb-2kit-ddr4-32...

Visa signatur

Technörd

Permalänk
Medlem

Går inte riktigt ihop att kränga x570 och m2 pcie3 diskar. Kommer inte ha behov av den extra pcie4 lanen då.

Vill hitta en 550 bräda med bra vrm kylning med blutooth och lite krångel

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qubeista:

Trist du känner så, du missar en härlig produkt. Deras G915 betalade jag fullpris för och visst är jag lite missnöjd med mjukvaran och att tangenterna rasslar lite, men det finns inget annat tangentbord som kan leverera alla de här sakerna med så hög tillförlitlighett.

Svor för mycket nu över att jag slår in med musen in i numpaden så sambon får ta över det här till att spela i vardagsrummet med och är överlycklig över att slippa kabel. Själv tyckte jag också 2490:- var alldeles för saftigt, speciellt när de släppte G915 först och inte TKL (de fattade väl att folk skulle byta till TKL som jag..).

Men 1490:- kan man inte gnälla på, det sålde ju slut väldigt snabbt också så är nog andra som mig som inte bryr sig över att det är micro-usb. Jag använder mitt varje dag och behöver ladda det kanske en gång varannan vecka om ens det, och det går otroligt fort och smidigt att ladda. Med RGB på.

Edit : Såg först nu du beställde tangentbordet! Jag tror du kommer bli riktigt nöjd över det, som sagt tyckte jag 2490:- var ett skämt, men 1490:- är väldigt prisvärt i mina ögon! Tjing!

Ja, såg ändå att batteritiden var ganska bra utan 100% RGB, och det är ett tangentbord, det är alltså inga problem att bara låta en USB C-adapter sitta på permanent.

Ändå dock ganska sick att ett företag som Logitech släpper en produkt för det priset år 2020 med mikro-USB

Permalänk
Medlem

Va f*n? Ingen som muttrar och gnäller över att saker och ting börjat ta slut? Åtminstone två av Inets SweC-exklusiva varor är ju slutsålda och ingen gnäller?

Vid det här laget hade vilken fyndtråd som helst med självaktning varit helt proppfull med besvikna inlägg om missade erbjudanden. Skärpning! Sätt igång och gnäll nu!

Hrmpf!

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zarkov:

Va f*n? Ingen som muttrar och gnäller över att saker och ting börjat ta slut? Åtminstone två av Inets SweC-exklusiva varor är ju slutsålda och ingen gnäller?

Vid det här laget hade vilken fyndtråd som helst med självaktning varit helt proppfull med besvikna inlägg om missade erbjudanden. Skärpning! Sätt igång och gnäll nu!

Hrmpf!

*gnälling intensifies*

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Man kunde ju inte mer än att bara slå till på Logitech lurarna!

Permalänk
Medlem

Lite gnäll så jag gör din dag bättre @Zarkov, för min är urdålig.

Lagom kul att köpa Sennheiser GSP 670 till fullpris exakt 31 dagar sen för att de gamla pajade. Trodde verkligen inte att de skulle vara med på rean, om jag anade det hade jag kunnat stå ut. Nu ska jag gå och trösthandla SSDn bara för att få en pingvinstång och gråta några veckor för att Inets sweclockers rea alltid är lite föööör bra.

sry, taggade fel person
Visa signatur

Main Intel Core i9-9900k @ 5.0 GHz || Asus Rog Strix Z390-E || G.Skill TridentZ RGB 64GB @ 3200 MHz || Asus GeForce GTX 1080 Ti Strix Gaming OC || Asus Rog Ryujin 360mm || M.2 Samsung 970 EVO 1TB || Corsair RM750x v2 || Fractal Design Define R6 TG Gunmetal || Ekwb Vardar RGB 120 mm x 6 st

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiley:

Kommer inte ihåg om det tog lång tid för mina X2or men vet vi om huvudbandet blir slappare eller något?
Har dom uppdaterat bandet på något sätt än bara designen?

Den har slappat så grovt att jag måste ha något mellan bandet och huvudramen för att muffarna inte ska slå mig i öronen och sitta väldigt oskönt

Testar mina nu och otroligt vilket ljud det är (haft Boes Quiet Comfort tidigare). Upplever inget problem med passform/bandet, sitter kanonbra.

Visa signatur

MSI RTX 3080 Ventus OC, i9 10850K, MSI Z490 Ace, Corsair 2x16gb 3200 mhz Vengeance LPX, Fractal Design Define 7 Compact, Noctua NH-D15 chromax.black

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qubeista:

Trist du känner så, du missar en härlig produkt. Deras G915 betalade jag fullpris för och visst är jag lite missnöjd med mjukvaran och att tangenterna rasslar lite, men det finns inget annat tangentbord som kan leverera alla de här sakerna med så hög tillförlitlighett.

Svor för mycket nu över att jag slår in med musen in i numpaden så sambon får ta över det här till att spela i vardagsrummet med och är överlycklig över att slippa kabel. Själv tyckte jag också 2490:- var alldeles för saftigt, speciellt när de släppte G915 först och inte TKL (de fattade väl att folk skulle byta till TKL som jag..).

Men 1490:- kan man inte gnälla på, det sålde ju slut väldigt snabbt också så är nog andra som mig som inte bryr sig över att det är micro-usb. Jag använder mitt varje dag och behöver ladda det kanske en gång varannan vecka om ens det, och det går otroligt fort och smidigt att ladda. Med RGB på.

Edit : Såg först nu du beställde tangentbordet! Jag tror du kommer bli riktigt nöjd över det, som sagt tyckte jag 2490:- var ett skämt, men 1490:- är väldigt prisvärt i mina ögon! Tjing!

Hej,

Vart på Inet finns det för 1490? När jag sökte på G915 är alla priser jag kan se över 2k?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Hej,

Vart på Inet finns det för 1490? När jag sökte på G915 är alla priser jag kan se över 2k?

Inet hade ett erbjudande för G915 TKL för totalt 65 stycken, det tog dock slut väldigt snabbt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zarkov:

Va f*n? Ingen som muttrar och gnäller över att saker och ting börjat ta slut? Åtminstone två av Inets SweC-exklusiva varor är ju slutsålda och ingen gnäller?

Vid det här laget hade vilken fyndtråd som helst med självaktning varit helt proppfull med besvikna inlägg om missade erbjudanden. Skärpning! Sätt igång och gnäll nu!

Hrmpf!

Var hittar man deras SweC-exklusiva produkter?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qubeista:

Trist du känner så, du missar en härlig produkt. Deras G915 betalade jag fullpris för och visst är jag lite missnöjd med mjukvaran och att tangenterna rasslar lite, men det finns inget annat tangentbord som kan leverera alla de här sakerna med så hög tillförlitlighett.

Svor för mycket nu över att jag slår in med musen in i numpaden så sambon får ta över det här till att spela i vardagsrummet med och är överlycklig över att slippa kabel. Själv tyckte jag också 2490:- var alldeles för saftigt, speciellt när de släppte G915 först och inte TKL (de fattade väl att folk skulle byta till TKL som jag..).

Men 1490:- kan man inte gnälla på, det sålde ju slut väldigt snabbt också så är nog andra som mig som inte bryr sig över att det är micro-usb. Jag använder mitt varje dag och behöver ladda det kanske en gång varannan vecka om ens det, och det går otroligt fort och smidigt att ladda. Med RGB på.

Edit : Såg först nu du beställde tangentbordet! Jag tror du kommer bli riktigt nöjd över det, som sagt tyckte jag 2490:- var ett skämt, men 1490:- är väldigt prisvärt i mina ögon! Tjing!

Jag hade själv beställt ett om det nu inte var att det är lågprofilerade keycaps

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Hej,

Vart på Inet finns det för 1490? När jag sökte på G915 är alla priser jag kan se över 2k?

Fanns. Swecxlusive slutsålt. Fast det verkar lite skumt att 65 st skulle ha försvunnit så fort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FBGKimpan:

Produkt: Samsung 970 EVO Plus 1TB
Länk: https://www.inet.se/produkt/4302272/samsung-970-evo-plus-1tb-...
Kategori: Lagring
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5035391
Pris: 1190kr

Kostar ju 2090 😕

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av db1:

Var hittar man deras SweC-exklusiva produkter?

If you know, you know.

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SiD:

Kostar ju 2090 😕

Du måste vara SWEC verifierad på ditt Inet konto (länka ditt Swec konto till din Inet profil)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SiD:

Kostar ju 2090 😕

Inte för Swec medlemmar. Loggat in? Verifierat dig?

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weiman:

Fanns. Swecxlusive slutsålt. Fast det verkar lite skumt att 65 st skulle ha försvunnit så fort.

Helvetes skit också. Hade klippt ett direkt om jag hunnit med. Får hoppas på ngn ny chans på fredag.