Permalänk
Avstängd

fråga.. om GF 5900 ultra

köpte ett creative gffx 5900 ultra 256m .. satte in det i burken..

Detta låter konstigt men .. efter att jag satt in kortet vissst blev det ett jävla drag i burken .. när jag lirar är det ok .. men när jag tar fram scrollar i text dokument och dylikt så fick jag ett knastrande missljud från data helvetet.. trodde det var grafik kortet så jag öppna burken för att se vad det var... Nätagget var det som knastrade (har ett 400w)
Och graffe kortet e ju kopplat till nätagget .. är det för svagt eller .. helvete..

jag tar emot alla förslag (nästan))

argh!!

Permalänk
Avstängd

fan finns det ingen som kan svara på detta.. jag kan ju säga att det är ett jävlaaaaa drag i burken nu om man jämför med mitt gammla kort gf ti 4600 .. 128 ...,,,mmmm...

Men knaster knaster... kul.... läsa dokument knaster.. trevligt..

tjejen vågar inte använda knaster burken som hon kallar den .lol.

Permalänk
Medlem

du skulle ju kunna testa med ett starkare nätagg om du har tillgång till d..

Permalänk
Avstängd

jävligaste e att jag köpte detta 400w agget för att kunna sätta in ett större graffe kort och nu.. lol ska inte 400w ta ett litet grafikkort som 5900 helvete ett större agg kostar ju apa... 5900 kostar apa detta kommer att göra mig fattigare

Permalänk
Medlem

Raider är kortet bra..? jag bara undrar

Visa signatur

<~~~~~~~~~~~~~~~~~~>

Permalänk
Avstängd

Jora går inte att jämför med Gf ti4600 128 meggen..

Lite väl stort.. men vem bryr sig när det går fort..
Här behövs inte sparas på grafiken det är bara att ösa på..
Kan rekommendera det..
Skulle ha tänkt lite på att ha mer kylning i burken bara märker jag. men lol...

Permalänk

Du kan ju köpa ett billigt 300W och seriekoppla så det startar samtidigt som det andra och endast använda det till 5900. Blir ju inte lika dyrt då.

Permalänk
Hedersmedlem

raider det är förbjudet att "bumpa" inlägg som du gjorde i början av tråden. läs gärna igenom reglerna en extra gång

Visa signatur

Pål W

Permalänk
Medlem

Raider vad har du för andra grejor i burken? hur många hdd/cd/dvd ? samt fläktar och PCI enheter? kanske kan du koppla loss en hdd eller cdbrännare?

Permalänk
Medlem

hm,jag har ett vinande missljud från mitt nätagg..o jag kör ett gffx 5800,på ett 350w nätagg

Visa signatur

Den som ingen turbo har, Den får åka utan bar

Permalänk
Medlem

Ett 400W bör ju räcka så att det blir över i min mening.