10% rabatt på butiker - Benify (eller Get Gifted)

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaHouseCat:

Nån som har URL kvar för Åhlens? T.ex Zalando verkar inte längre vara 15% när man går via huvudlänken, men använder man gamla länken är det fortfarande 15%. Tänkte om samma gäller Åhlens.

Testa https://www.loadcoj.com/products/ahlens?link=x20m

Och för Webhallen: https://www.loadcoj.com/products/webhallen?link=j75p

Permalänk
Medlem
Skrivet av arganis:

Fick mina koder via kundtjänst men kan fortfarande inte registrera mig i appen pga Vimla och deras j*vla SMS problem!

Jag har fortfarande inte fått någon kod för de köp jag gjorde för ett presentkort på 5000.
Hur lyckades du göra dig förstådd för att de skulle skicka ut koden till dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cp_:

Jag har fortfarande inte fått någon kod för de köp jag gjorde för ett presentkort på 5000.
Hur lyckades du göra dig förstådd för att de skulle skicka ut koden till dig?

Jag mailade till support(at)getgifted.zendesk.com och sa att jag inte fått SMS med koderna till mitt telefonnummer (skrev numret). Fick svar efter någon timme med länkar som jag öppnade i mobilen vilket startade appen automatiskt och lade till presentkorten i appen.

Kunde förövrigt registrera mig i appen idag så det verkar funka felfritt nu.

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem
Skrivet av arganis:

Jag mailade till support(at)getgifted.zendesk.com och sa att jag inte fått SMS med koderna till mitt telefonnummer (skrev numret). Fick svar efter någon timme med länkar som jag öppnade i mobilen vilket startade appen automatiskt och lade till presentkorten i appen.

Kunde förövrigt registrera mig i appen idag så det verkar funka felfritt nu.

Jag gjorde samma sak, nu har jag t.o.m. skickat med ordernumret som står i swish.
Har dock inte fått något svar sedan igår, men hoppas fortfarande att de kan lösa det.

Har inte haft några problem med att få SMS, hade inga problem att registrera mig i appen. Fungerade t.o.m. att köpa ett presentkort genom appen utan rabatt. SMS:et kom på sekunden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cp_:

Jag gjorde samma sak, nu har jag t.o.m. skickat med ordernumret som står i swish.
Har dock inte fått något svar sedan igår, men hoppas fortfarande att de kan lösa det.

Har inte haft några problem med att få SMS, hade inga problem att registrera mig i appen. Fungerade t.o.m. att köpa ett presentkort genom appen utan rabatt. SMS:et kom på sekunden.

Fick tillbaka mina pengar. Med hjälp av ordernumret hittade de min order. Telefonnumret hade blivit fel. Testade köpa igen med länken ovan och har nu ett presentkort på 5000 som jag köpte med 10% rabatt. Nu fick jag sms:et på sekunden.

Permalänk
Medlem

skönt att höra 👍🙂

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Webhallen-länken med 10% funkar fortfarande. Nu är det kortbetalning som gäller istället för Swish också

Permalänk
Medlem

kan du posta Webhallen länken? 🙂

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Göteborgaren:

kan du posta Webhallen länken? 🙂

https://www.loadcoj.com/products/webhallen?link=j75p

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 Ash | Corsair SF750 | Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition
AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix B550-I Gaming | Alpenföhn Blackridge (NF-A12x15 Chromax)
Corsair Vengeance LPX 32gb @ 3600Mhz | MP600 Pro 2TB + 970 Evo Plus 1TB

Samsung Odyssey G7 27" | Razer Deathadder Elite | GMMK Pro Olivia / Ikki68 Dreamscape | Steelseries Arctis 3

Permalänk
Medlem

tackar

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Är det någon som utnyttjat ångerrätt på ett köp och vet hur det funkar med presentkortet?
Jag köpte grejer för 2000 på Webhallen och tänkte byta en produkt som kostar 800 kr nu och köpa en ny för 900kr.
Får jag 800kr på samma presentkortsnummer som jag handlade för insatt och kan använda direkt med detta belopp?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Är det någon som utnyttjat ångerrätt på ett köp och vet hur det funkar med presentkortet?
Jag köpte grejer för 2000 på Webhallen och tänkte byta en produkt som kostar 800 kr nu och köpa en ny för 900kr.
Får jag 800kr på samma presentkortsnummer som jag handlade för insatt och kan använda direkt med detta belopp?

Utan att ha testat så tror jag att du får ett nytt presentkort hos webhallen eller tillgodokvitto.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem

@lasseTM: Tack jag får göra ett försök helt enkelt

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Är det någon som utnyttjat ångerrätt på ett köp och vet hur det funkar med presentkortet?
Jag köpte grejer för 2000 på Webhallen och tänkte byta en produkt som kostar 800 kr nu och köpa en ny för 900kr.
Får jag 800kr på samma presentkortsnummer som jag handlade för insatt och kan använda direkt med detta belopp?

När jag ångrade mitt köp hos Åhlens fick jag tillbaka summan på samma presentkortsnummer i alla fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Är det någon som utnyttjat ångerrätt på ett köp och vet hur det funkar med presentkortet?
Jag köpte grejer för 2000 på Webhallen och tänkte byta en produkt som kostar 800 kr nu och köpa en ny för 900kr.
Får jag 800kr på samma presentkortsnummer som jag handlade för insatt och kan använda direkt med detta belopp?

Jag fick mitt som ett tillgodobelopp på mitt användarkonto.

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk
Medlem

Verkar vara slut nu ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av sharadkingboy:

Mina Lekmer presentkort funkade perfekt, kanske många som köpt nu och det är mer än deras servrar klarar av och så hänger det sig? A ja, hoppas att det löser sig

Vet du om det gick att betala med flera presentkort vid ett och samma köp?

Visa signatur

// Aloha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aloha:

Vet du om det gick att betala med flera presentkort vid ett och samma köp?

Gick bra!

Permalänk
Medlem

Har ni kvar länken till playstation med 30% istället för 20%?

Permalänk
Medlem

Playstation plus funkar inte?

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem
Skrivet av underwatch:

Playstation plus funkar inte?

3 månader ser ju ut att funka utan problem.
På 12 månader står det ”TILLFÄLLIGT SLUT!” men det går ändå att beställa.
Jag hade chansat om jag hade behövt det. Det verkar ju inte vara någon som blivit blåsta än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av richie80:

3 månader ser ju ut att funka utan problem.
På 12 månader står det ”TILLFÄLLIGT SLUT!” men det går ändå att beställa.
Jag hade chansat om jag hade behövt det. Det verkar ju inte vara någon som blivit blåsta än.

Tack för svaret, jag provade 3 månader och det funka utmärkt 😊

Visa signatur

if young metro don't trust you

Permalänk
Medlem

Jag kan inte längre beställa Webhallens, inte ens 5%arn. :/
Någon annan som lyckas knipa en?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Inaktiv

webhallens 5% som jag har via Benify kan du få här https://www.loadcoj.com/products/webhallen?link=bwij

Borde ju fúnka för vem som helst el?

Permalänk
Inaktiv

7% på Åhlens presentkort ochså om någon vill ha https://www.loadcoj.com/products/ahlens?link=j4gs

Permalänk
Inaktiv

benoikd 15% på Ideal of Sweden

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon910:

webhallens 5% som jag har via Benify kan du få här https://www.loadcoj.com/products/webhallen?link=bwij

Borde ju fúnka för vem som helst el?

Det är där jag försöker handla.
Efter jag drar in kortnummer så för jag bara att transaktionen inte kunde genomföras.
Testat med flera olika kort.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Inaktiv

Ok, ja då vete tusan, jag ha aldrig själv testat de dära Benify presentkorten så jag vet inte hur det fungerar.

Permalänk
Medlem

"Your payment was not completed because of an error"
De var inte direkt specifika.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Nu fungerade det. Verkar som om de haft något tekniskt strul bara.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME