Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Otroligt konstiga rutiner hos Webhallen

Permalänk
Medlem

allt är ju ditt fel ? eget ansvar ? varför har du en gammal adress som uppenbarligen inte är aktuell ? jag får inte ihop det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

allt är ju ditt fel ? eget ansvar ? varför har du en gammal adress som uppenbarligen inte är aktuell ? jag får inte ihop det.

Ordern jag beställde innan denna var till rätt adress. Så hur den gamla lades in vet jag inte, och jag kontaktade dom direkt jag såg att det inte stämde. Men det tog en månad att åtgärda, eller ja vi får se om den senaste försändelsen kommer fram.

Får du ihop det nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

allt är ju ditt fel ? eget ansvar ? varför har du en gammal adress som uppenbarligen inte är aktuell ? jag får inte ihop det.

Allt? Ts skriver in fel adress och där gör han ett fel. Postnord lämnar ut brev till rätt angiven adress men eftersom mottagaren saknas är det ju fel om de lämnar ut brevet, är dessutom namnet ändrat på postlåda och brevinkast är det ännu märkligare att brevet inte går tillbaka till avsändaren. En mottagare tar uppenbarligen emot brevet då det har som status "Levererad till mottagarens postlåda" vilket också är fel. Webhallen gör om exakt samma procedur en gång till som TS initialt försökt åtgärda sedan dag 1 efter leveransen.

Jag skulle nog inte helt beskylla ts. Känns som en lång rad av oturliga scenarion och fel av alla parter.

Permalänk
Medlem

Jag har problem med att Webhallen slarvat bort mitt filament i posten. Hörde av mig, samma sak "Vi återkommer" och sen har jag inte hört från dem sen dess...

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | Zotac 4070 Super | STRIX B650E-I | Noctua NH-L12S | 32Gb DDR5 | Fractal Design Terra | LG CX55 | MacBook Pro 14" M1 Pro | FujiFilm X-T4

Permalänk
Medlem

När kundtjänst säger att de ska återkomma till mig så är jag alltid noga med att ta namn på den jag pratar med, samt deras chef. De ringer alltid upp mig

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3