Söker grafikkort, främst 980ti eller bättre

Permalänk
Medlem

Söker grafikkort, främst 980ti eller bättre

Söker ett eller ett par grafikkort, är främst intresserad av följande kort:

GTX 980ti
GTX 1070
GTX 1070ti
GTX 1080
GTX 1660 (Super/ti)
RX 5500 XT
RX 5600 XT
RX 5700 (XT)

Kan även vara intresserad av andra kort samt uppgraderingspaket om ni har något till övers. Jag betalar frakten eller möte/upphämtning i Stockholm

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Tjena Johan, har ett 1080 jag vill bli av med då jag fick tag på ett 3080 i förra veckan Hade tänkt mig 2750kr, finns att hämta i stan.

Modell: Gigabyte GeForce GTX 1080 8GB Gaming G1

Har även en i5 8400 som jag har haft liggande sedan början av året när jag uppgraderade till en i9, om det skulle vara av intresse.

Originallåda finns såklart kvar för båda dessa, och även intels medföljande skitkylare.

Permalänk
Medlem

Hej. Har ett fungerande Gainward GTX 980 Ti PHOENIX GS liggandes efter uppgradering.
Tänkt mig 1000kr +frakt vid intresse.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cromery:

Tjena Johan, har ett 1080 jag vill bli av med då jag fick tag på ett 3080 i förra veckan Hade tänkt mig 2750kr, finns att hämta i stan.

Modell: Gigabyte GeForce GTX 1080 8GB Gaming G1

Har även en i5 8400 som jag har haft liggande sedan början av året när jag uppgraderade till en i9, om det skulle vara av intresse.

Originallåda finns såklart kvar för båda dessa, och även intels medföljande skitkylare.

Sorry för swga svar till er båda, som den stjärna jag är har jag inte gått in i min egen köpestråd och kollat 🙈

Jag kan ge 2300:- för kortet, om det är intressant så är det vara att skicka ett pm.

Skrivet av Laren:

Hej. Har ett fungerande Gainward GTX 980 Ti PHOENIX GS liggandes efter uppgradering.
Tänkt mig 1000kr +frakt vid intresse.

Det är taget, jag har skickat ett PM!

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Kortet är sålt till JohanFlodqvist

Permalänk
Medlem

Jag är fortfarande i behov av ett kort till som jag ska köra med 2700X, så fortsatt 980ti eller bättre i första hand

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Halloj,

jag har ett fint fungerande Gigabyte Windforce 980ti, inget coilwhine, om du fortfarande har intresse. Hade tänkt 1500 för kortet. Bor i Stockholm också, kanske lättast att hämta? Hojta till vid intresse!

Vänliga hälsningar
Peter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Szentan:

Halloj,

jag har ett fint fungerande Gigabyte Windforce 980ti, inget coilwhine, om du fortfarande har intresse. Hade tänkt 1500 för kortet. Bor i Stockholm också, kanske lättast att hämta? Hojta till vid intresse!

Vänliga hälsningar
Peter

Taget! Skickar ett PM!

Visa signatur

Följ mig på Youtube Följ Teknikstrul på Youtube
Mina uppgifter för frakt:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

har några st 5500xt xfx 8gb helt nya i kartong.