PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Någon som vill ha ett ps5 till inköps pris? Fick just bekräftelse att jag får en. Men har en sedan tidigare.

Jag köper den väldigt gärna! Gamer till gamer, ingen jävla scalper! Kung är du!

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Någon som vill ha ett ps5 till inköps pris? Fick just bekräftelse att jag får en. Men har en sedan tidigare.

Ställer mig i kö på denna, oavsett modell, vill bara börja lira nu 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Ja absolut! Då kanske man kunde ha lite roligt här hemma!

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Ja, gärna! Jag och brorsan ska dela på ett, och vi är grymt sugna på att börja spela haha. Bor i Umeå ifall du är i närheten

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Jag har ingen bra motivering men är det en SE så är jag absolut intresserad!

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Antar att jag är sent ute. Men skriver gärna upp mig på listan. Har letat i månader till grabben (som fyller år imorgon).

Permalänk

Vilka sidor ska man hålla koll på idag då?

Permalänk
Skrivet av argentha89:

Ingen här inne skulle väl tacka nej till detta.

Vi sitter här dag och natt och hoppas på att få möjligheten att köpa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biggiiiss:

Vilka sidor ska man hålla koll på idag då?

Jag håller koll på Maxgaming, NoN, Webhallen samt Power med hjälp av Distill :). NoN hade ju som sagt släpp förra veckan, och det var någon som rapporterat att det varit viss aktivitet där.

Permalänk
Skrivet av argentha89:

Jag kan absolut tänka mig det! Betalar såklart frakt eller hämtar den i stockholms-området

Permalänk
Skrivet av Applier:

Jag håller koll på Maxgaming, NoN, Webhallen samt Power med hjälp av Distill :). NoN hade ju som sagt släpp förra veckan, och det var någon som rapporterat att det varit viss aktivitet där.

DÅ gör jag detsamma, tack så mycket

Permalänk
Skrivet av argentha89:

Hej,
Jag är intresserad.
Bor i Västerås, kan hämta överallt inom 2 timmars körsträcka.
Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Också intresserad! I skåne

Permalänk
Medlem

Istället för att bidra till scalpers fick det bli en xbox series x tills hetsen lugnat sig. Gamepass var riktigt bra.

Permalänk
Skrivet av risv:

Istället för att bidra till scalpers fick det bli en xbox series x tills hetsen lugnat sig. Gamepass var riktigt bra.

Det är nackdelen med PS5, dem har ingen riktig gamepass konkurrent tyvärr.

Permalänk
Skrivet av risv:

Jag funderade en liten stund på det också, innan jul, men kom på att jag har betalat för Playstation Plus till 2022...

Permalänk
Skrivet av Applier:

Hur gör du på Power med Distill? Har precis börjat använda det, men den säger bara att "selection is empty" när den ska försöka checka den. Har försökt välja knappen, försökt välja frakt-texten... Hur har du satt upp Distill för Power?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tronglonok:

Hur gör du på Power med Distill? Har precis börjat använda det, men den säger bara att "selection is empty" när den ska försöka checka den. Har försökt välja knappen, försökt välja frakt-texten... Hur har du satt upp Distill för Power?

Jag valde texten "Inte i lager"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biggiiiss:

Det är nackdelen med PS5, dem har ingen riktig gamepass konkurrent tyvärr.

Skrivet av Alberto-SWE:

Jag funderade en liten stund på det också, innan jul, men kom på att jag har betalat för Playstation Plus till 2022...

Om man först köpte 3 års xbox live kunde man konvertera hela perioden till gamepass ultimate för en 10a, smått otroligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tronglonok:

Jag får själv samma felmeddelande slumpmässigt, men emellanåt så lyckas den uppdatera. Så jag har satt upp dubbla övervakningar på Distill, så minimerar jag iallafall risken att den missar.

Permalänk
Medlem

Blir det något av Elgiganten utlottning denna vecka tror ni?

Visa signatur

| Ibland lättroad |

Permalänk
Skrivet av Road:

Blir det något av Elgiganten utlottning denna vecka tror ni?

Nej det tror jag inte, det brukar dem komma ut med på tisdagar i sådana fall tyvärr

Permalänk

Någon som fått en konsoll ifrån komplett.se eleer hört något? Har bara fått olika svar samt de förväntar sig få in fler den tredje maj.

Beställde 18/10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tronglonok:

Här är Xpatch för det jag har "markerat": (//section[@id='product-intro']/div[contains(@class,'container')]//div[@class='row']/div//div[@class='product-control']/div[contains(@class,'buy-area')]//div)[2]

(vet inte om det fungerar)

Sen måste du låta Javascript vara på för att det ska fungera

Permalänk

Verkar ganska torrt denna veckan med nya drop. Undrar ifall denna veckan kanske är en vecka där dem inte fått in några nya leveranser

Permalänk
Medlem

Jag har följt tråden länge och håller tummarna för er som verkligen vill ha en konsol att gejma på. Att folk säljer vidare kartonger, troligen till folk med lika ruttna värderingar, som i sin tur lurar stackare att köpa tomma lådor i hopp om att få tag i en konsol är riktigt sketet. Kan vi alla anmäla denna annonsen t ex? https://www.blocket.se/annons/stockholm/playstation_5___xbox_... 1000 kr för tre kartonger...

Edit: eller ska jag slänga in den i dagens fynd?

Permalänk
Skrivet av T4kti:

Jag har följt tråden länge och håller tummarna för er som verkligen vill ha en konsol att gejma på. Att folk säljer vidare kartonger, troligen till folk med lika ruttna värderingar, som i sin tur lurar stackare att köpa tomma lådor i hopp om att få tag i en konsol är riktigt sketet. Kan vi alla anmäla denna annonsen t ex? https://www.blocket.se/annons/stockholm/playstation_5___xbox_... 1000 kr för tre kartonger...

Tråkigt, såg att det även såldes kartonger på Tradera..

Permalänk
Skrivet av argentha89:

Jag är ju såklart intresserad. Min precis uthämtade PS5 blev ju stulen som jag berättade om i detta inlägg. Så det vore ju ett fint plåster på såret om jag inte behövde vänta lika länge på en ny.

Permalänk
Skrivet av T4kti:

Allmänt nu, så nedrans tråkigt att man säljer det så här. Det är ju antingen till för människor som snott en konsol eller för att helt och hållet scimma någon... Vidrigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av våffeljärn:

Jag är ju såklart intresserad. Min precis uthämtade PS5 blev ju stulen som jag berättade om i detta inlägg. Så det vore ju ett fint plåster på såret om jag inte behövde vänta lika länge på en ny.

Får ta med matlåda då ifall du skulle bli hungrig igen