Bilder på ditt senaste inköp (2021) [inga produktbilder]

Permalänk
Avstängd

Som Göteborgare så måste man ha räkmacka lite då och då.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Som Göteborgare så måste man ha räkmacka lite då och då.

https://i.imgur.com/tKIKz9K.jpg

Lika stor som en tårta ju

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjobbo:

Lika stor som en tårta ju

Å lika dyr, förmodar jag

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tjobbo:

Lika stor som en tårta ju

Beror på vilken tårta du jämför med, om jag får smaka lite på tårtan så blir den lika stor som mackan sen.

Skrivet av Gizmo_8:

Å lika dyr, förmodar jag

60 kr st, tror jag gav för dom.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Beror på vilken tårta du jämför med, om jag får smaka lite på tårtan så blir den lika stor som mackan sen.

60 kr st, tror jag gav för dom.

Det känns billigt. De ser till och med nästan i bjudande ut.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dreijer:

Det känns billigt. De ser till och med nästan i bjudande ut.

Den kostar visst 55 kr, gissa vart jag har köpt den? haha

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Den kostar visst 55 kr, gissa vart jag har köpt den? haha

Lidl i Partille? Dunno.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dreijer:

Lidl i Partille? Dunno.

Nä Biltema i Backaplan.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Livsnjutare 😎

Lite godis till fredagsmyset! 🍻

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Beror på vilken tårta du jämför med, om jag får smaka lite på tårtan så blir den lika stor som mackan sen.

60 kr st, tror jag gav för dom.

Bra pris faktiskt, dom där skulle väll gå upp mot 100kr på tex Ica.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LastNinjas:

Bra pris faktiskt, dom där skulle väll gå upp mot 100kr på tex Ica.

Dom finns även på City Gross Ytterby, och där har dom rea på dom för 35 kr ibland.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Hedersmedlem

Fick hem lite plast! Första egna settet, kommer att dela det med min sambo. Hittils har vi spelat med lånade discar. Ser fram emot att gå till parken och testa de i helgen!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Inaktiv

Äntligen kan jag få ihop datorn då mitt Radeon RX 6800 Gaming X Trio 16GB kom till utlämningsstället.
6490kr fattigare.

Samt 2st Kit HyperX X - Fury RGB 3600Mhz 2x16GB(HX436C18FB4AK2/32) totalt 64GB men ett Kit hade blivit lite krock skadat i plasten minnena ligger i så funderar på att sälja ett Kit lite billigare då jag klarar mig med 32GB så länge.

Slängde ihop allt lite fort men ska jobba på kabel dragningen samt tvätta av glassidan 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Äntligen kan jag få ihop datorn då mitt Radeon RX 6800 Gaming X Trio 16GB kom till utlämningsstället.
6490kr fattigare.

Samt 2st Kit HyperX X - Fury RGB 3600Mhz 2x16GB(HX436C18FB4AK2/32) totalt 64GB men ett Kit hade blivit lite krock skadat i plasten minnena ligger i så funderar på att sälja ett Kit lite billigare då jag klarar mig med 32GB så länge.

https://i.imgur.com/IRxAy2Q.jpg

Slängde ihop allt lite fort men ska jobba på kabel dragningen samt tvätta av glassidan 😊

https://i.imgur.com/qW1ctgk.jpg

https://i.imgur.com/W3HiwhA.jpg

https://i.imgur.com/YYRaBeU.jpg

Är där inget fläktfilter i fronten?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dassh:

Är där inget fläktfilter i fronten?

@Dassh

Jag har ett liggandes som jag ska montera i morgon, annars är det bara frontens plåt galler "små hål".

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

@Dassh

Jag har ett liggandes som jag ska montera i morgon, annars är det bara frontens plåt galler "små hål".

Okej, låter som den kommer gå sval. Riktigt snyggt bygge

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dassh:

Okej, låter som den kommer gå sval. Riktigt snyggt bygge

@Dassh

Körde Aida64 fpu stress test under natten och de varmaste kärnorna låg på 67 grader så har lite rum för överklockning.

Permalänk
Musikälskare

Det blev en ny mus och docka till den, samt en musmatta;

- Razer DeathAdder V2 Pro
- Razer Mouse Dock Chroma
- SteelSeries QcK Hard Pad

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Det blev en ny mus och docka till den, samt en musmatta;

- Razer DeathAdder V2 Pro
- Razer Mouse Dock Chroma
- SteelSeries QcK Hard Pad

https://i.imgur.com/ssR3Aex.jpg

Håller ditt 6Gv2 ännu? Kungligt. Vad är det på väggen?

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Dreijer:

Håller ditt 6Gv2 ännu? Kungligt. Vad är det på väggen?

Haha ja det är som nytt nu efter jag rengjorde det idag igen innan bilden togs, jag har två andra i reserv som jag köpte när det begav sig och ett av dom är helt oanvänt.

Jag köpte ett nytt nyligen för att prova något annat märke med samma brytare men var inte nöjd så jag kommer att skicka tillbaka det och hålla mig till dessa tills dom går sönder helt, dom lär överleva mig skulle jag tro.

Tavlan är en CD skiva / omslag med en autograf på från Kris Roe som spelar i ett band som heter The Ataris, ett av mina favoriter

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Haha ja det är som nytt nu efter jag rengjorde det idag igen innan bilden togs, jag har två andra i reserv som jag köpte när det begav sig och ett av dom är helt oanvänt.

Jag köpte ett nytt nyligen för att prova något annat märke med samma brytare men var inte nöjd så jag kommer att skicka tillbaka det och hålla mig till dessa tills dom går sönder helt, dom lär överleva mig skulle jag tro.

Tavlan är en CD skiva / omslag med en autograf på från Kris Roe som spelar i ett band som heter The Ataris, ett av mina favoriter

Kungligt. Mitt favorittangentbord, någonsin. Tyvärr har det gett upp. Hoppas på en re-release!
Aah, coolt.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk

Blev en ny filserver och allt gick bra fram tills att jag insåg att C242 chipset inte tillåter dig att använda iGPU så ett bättre begagnat Quadro kort är på gång nu också för lite "plex-muskler".

Permalänk
Inaktiv

Var på SF-Bokhandeln på Knugsgatan och förorsakade svår huvudvärk i plånboken häromdagen.

I bild: Judge Dredd Complete Case Files 30, 31; Dragonball 3-in-1 28-29-30, 31-32-33; Angel Wings 5 "Black Sands", och Angel Wings 6 "Atomic"; Yoko Tsuno samlingsvolym 5 "Dunkla Mysterier"; Buddy Longway samlingsvolym 2 "Kathleen och Jeremias", samt Simon Stålenhags "Labyrinten".

Nästan 2200 spänn... Hurg! Men kul som fan ska det bli!

Gästskådespelare inköpta idag: Philips 10,5W/~1500lm filament-LED E27, samt 17,5W ~2500lm filament-LED E27. Den mindre modellen ger nästan 145lm/W, det mesta jag någonsin sett förut. Mina äldre Nanoleaf One 1600lm ligger på cirka 133lm/W, och min förra Osram ~2500lm glödlampa (vilken dog i förtid häromveckan) ger bara 122lm/W... Den har dessutom en rätt fet och tung värmespridare integrerad i lampkroppen vilket gör den relativt resursintensiv att tillverka. Filament-LEDs är ju å andra sidan enbart luftkylda - har läst att de tydligen använder helium i filamentlampor med högre watt-tal, för den högre kyleffektivitetens skull med den gasen.

Permalänk
Medlem

Nya leksaken Polaris RMK 600 -15

Visa signatur

En laptop atm för lättare spel/arbete/surfande

Permalänk
Medlem

Gina Carano 😍

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av wasted:

https://i.ibb.co/BVkfn72/swe.jpg

Nya leksaken Polaris RMK 600 -15

Ooooh nice Vad fick du ge för den om man får fråga?

Permalänk
Skrivet av Gizmo_8:

Ooooh nice Vad fick du ge för den om man får fråga?

ca 150k skulle jag gissa på

Permalänk
Skrivet av Storage Jar:

Ja hon lär vi inte få se längre i Hollywood.

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pellefant:

Ja hon lär vi inte få se längre i Hollywood.

Nej, det är därför det är så svårt att få tag i all merchandise med henne.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Vet inte vad det är, men har alltid stört mig på henne. Har alltid tyckt att hon var arrogant och lite småelak. Har för mig att jag sett något program där hon var med i, för många år sedan, där det var något kampsportrelaterat.
Men dockan var fin

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"