PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk

Har precis fått mail från MM att konsolen har skickats med PostNord. Beställt 14.10 (SE)

Beställde den 14e och inte 16 som jag skrev tidigare
Permalänk
Medlem

Ville bara flika in att jag under dagen var inne och pratade med en härlig säljare på Webhallen Malmö som indikerade att för min PS5 SE order lagd den 15 Juni var det 40-50 konsoler de hade kvar i sin butik att lämna ut före det skulle bli min tur!

Rent tidsmässigt bekräftade han också att de har levererat ut konsoler bokade från Juni månad i butiken så det börjar dra ihop sig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av eliOS96:

Vad har ni för bevakning med Distill på Power? Får konstant felmeddelanden därifrån även fast inget ändras.

Samma här och jag har ej lyckats lösa det. Selection empty står det.

Permalänk
Medlem

Jag hann idag. CDON beställning kl 13.02.
Tack så mycket till alla här.
Jag avbokar min på Dustin och Amazon redan avbrytas.
Jag hoppas att ni få era ps5 snart.

Permalänk
Skrivet av Pias2121:

Grattis! Har min på amazon så det tackar vi för 😉.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lugie:

Samma här och jag har ej lyckats lösa det. Selection empty står det.

Sätt delay i config så att sidan hinner läsas in innan den kontrollerar, det löste problemet för mig.

Permalänk
Medlem

CDON

Skrivet av Pias2121:

Hade dom släpp idag? Har ju dom på distill...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oheman:

Hade dom släpp idag? Har ju dom på distill...

Ja runt kl 13.00.

Permalänk
Skrivet av Pias2121:

Får jag fråga om din order "behandlas" eller har den en annan status?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vereus:

Sätt delay i config så att sidan hinner läsas in innan den kontrollerar, det löste problemet för mig.

Tack! Löste det bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av RoskildeKille:

Får jag fråga om din order "behandlas" eller har den en annan status?

Ja samma status behandlas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pias2121:

Ja samma status behandlas.

Samma här, behandlas.

Permalänk
Medlem

Fixade nu en PS5 på tradera. Verkar vara en seriös person. Kostade mig 8400 spänn inkl frakt, men då för disc-versionen.

Permalänk

Till er som fick paket från MM, hur skickar dom konsolen? Ser man att det är ett PS5 eller ligger själva konsolen i en annan kartong?

Permalänk
Skrivet av mouldi145:

Till er som fick paket från MM, hur skickar dom konsolen? Ser man att det är ett PS5 eller ligger själva konsolen i en annan kartong?

Den ligger i vanlig, anonym, brun kartong.

Permalänk

Är de någon som beställt ifrån denna sidan eller vet något om den?
https://flashingshop.eu/product-category/consoles/playstation...

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Richard1488:

Levererar enbart i spanien, domänen ny sedan 11/1-2021 och framförallt Alldeles för bra pris.

Jag drar till med att något är fel

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av Richard1488:

Den sidan ser riktigt shady ut.

Permalänk

Okej, misstänkte det va för bra för att vara sant. Va i kontakt med någon i kundtjänst chatten och dom levererar över hela Europa. Men tyckte det verkade skumt ändå.

Permalänk

Spontant,, 99% scam

Permalänk
Skrivet av eliOS96:

Tack! Löste det bra

Vart gör man det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av d00den:

Fixade nu en PS5 på tradera. Verkar vara en seriös person. Kostade mig 8400 spänn inkl frakt, men då för disc-versionen.

Aouch. :/ Jag har en ute på marknaden här också just nu beroende på var du bor dock. Oavsett så hoppas du kommer trivas med den.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DenniZEUS:

Vart gör man det?

Options på en site, sen Source: Show config. Därefter hittar du "delay" i koden och skriv typ 5 (då blir det 5 sekunder den väntar på sidan innan den kontroller).

Permalänk
Skrivet av eliOS96:

Options på en site, sen Source: Show config. Därefter hittar du "delay" i koden och skriv typ 5 (då blir det 5 sekunder den väntar på sidan innan den kontroller).

Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biggiiiss:

Man kan nu boka på cdon

Du kan även boka på Ginza, men jag vet inte hur lång väntetid det blir!

Permalänk
Skrivet av Peter4C:

Du kan även boka på Ginza, men jag vet inte hur lång väntetid det blir!

Ehhh....nja. Det går inte att boka någonstans i princip. Bevaka går däremot. Det är ju därför denna tråden aldrig tar slut 😂.

Permalänk
Medlem
Skrivet av d00den:

Would never do that. Jag känner för dig, men att mata folk som säljer för överpriser... det är inte rätt alltså.

Förstå mig rätt, man får köpa saker och sälja dom dyrare, och man får köpa saker dyrare än egentliga värdet. Men jag ogillar skarpt när man köper saker för att sälja och på så vis neka dom som verkligen vill ha produkten eller tjänsten. Samma som vid konsertbiljetter, eller matchbiljetter till stora matcher. Man köper för det priset marknaden satt för att man vill använda det själv eller ge bort till någon som vill ha. Man köper inte för att suga blod ur dom som verkligen vill ha och är desperata nog att betala.

Gillar det inte helt enkelt.

Hur som helst hoppas du tycker det är värt den extra slanten

Permalänk
Skrivet av nnevynn:

Would never do that. Jag känner för dig, men att mata folk som säljer för överpriser... det är inte rätt alltså.

Förstå mig rätt, man får köpa saker och sälja dom dyrare, och man får köpa saker dyrare än egentliga värdet. Men jag ogillar skarpt när man köper saker för att sälja och på så vis neka dom som verkligen vill ha produkten eller tjänsten. Samma som vid konsertbiljetter, eller matchbiljetter till stora matcher. Man köper för det priset marknaden satt för att man vill använda det själv eller ge bort till någon som vill ha. Man köper inte för att suga blod ur dom som verkligen vill ha och är desperata nog att betala.

Gillar det inte helt enkelt.

Hur som helst hoppas du tycker det är värt den extra slanten

En självklarhet. Håller med! 👍

Permalänk

Någon som vet om någon butik kommer ha någon försäljing snart. Tex nettonet på måndag?

Permalänk

Har Elgiganten inte fått någon på leverans på sistone? Var ju ett par veckor sen de senast körde utlottning.