PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Hej, det är min lille brors födelsedagen idag och jag vill överraska honom med en ps5 så att han spelar fifa21 om någon av er ha en kod som han vill ge bort då blir jag tacksam eftersom på blocket finns bara 2k+. Jag önskar er en fin dag allihoppa 😀.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aked:

Hej, det är min lille brors födelsedagen idag och jag vill överraska honom med en ps5 så att han spelar fifa21 om någon av er ha en kod som han vill ge bort då blir jag tacksam eftersom på blocket finns bara 2k+. Jag önskar er en fin dag allihoppa 😀.

Många som tigger koder nu.

Skulle hellre ge bort till någon veteran här på Sweclockers än som registrerat sig idag.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Skulle hellre ge bort till någon veteran här på Sweclockers än som registrerat sig idag.

Jag har inte registrerat mig idag fast igår men följde trådet sedan en månad men jag kan ge dig bevis om födelsedagen och sånt kan skicka en bild på mitt id och min lille brors id-kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Heh, det låter ju klokt det. Jag själv skulle uppskatta om någon gav mig en, men det är ingen brådska. Får ju tag i ett någon dag hoppas jag.

Permalänk

Vilken Elgiganten Instagram är det man ska skriva upp sig för på utlottningar? Tänkte inför nästa eventuella släpp

Permalänk
Medlem
Skrivet av giggelingbear:

Vilken Elgiganten Instagram är det man ska skriva upp sig för på utlottningar? Tänkte inför nästa eventuella släpp

https://www.instagram.com/elgigantengaming/?hl=sv

Detta är deras officiella. De lägger oftast upp en post dagen innan anmälningarna öppnar.

Permalänk
Medlem

4e(?) utlottningen från elgiganten man inte fick någon kod
PM'a gärna om någon fick men inte behöver sin

Permalänk
Medlem

Skulle gärna ta en kod, har försökt sen i somras att få tag på en PS5. Är ej heller nyreggad (2004)

Permalänk
Skrivet av fishyfajita:

Grattis alla som vann på Elgiganten!

Vi som väntar på mediamark-släppet. Bör man lägga konsolen i varukorgen och uppdatera den sidan vid 15 tills det går att klicka i "leverans" eller är det själva produktsidan man ska hålla utkik på?

Ere sagt att dem ska släppa idag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Låter väl vettigt

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair SF1000 |SSD: Kingston Fury G5 2048GB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: ThorZone Nanoq R
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

Lycka till för alla som försöker på MM här snart!

Permalänk
Medlem

JAG VANN!!! ♥️♥️♥️♥️

Permalänk
Medlem

Om nån har en kod över så skulle jag också vara intresserad, iallafall hängt här sen 2007 så nyreggad är man inte

Visa signatur

[Thermaltake Level 10 GT] [XFX PSU Core Edition 850W 80+ Bronze] [Asus P8P67 PRO B3] [Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz] [Radeon AMD 290x] [Corsair XMS3 Vengeance 2x4 GB] [Corsair H80 PnP 2xScythe GT 1850 RPM] [Corsair Force 3 120gb]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kill_It:

JAG VANN!!! ♥️♥️♥️♥️

Grattis! Slipper du sitta och häcka i väntan på MM:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zcorc:

Om nån har en kod över så skulle jag också vara intresserad, iallafall hängt här sen 2007 så nyreggad är man inte

Vem vill inte ha en kod 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kill_It:

JAG VANN!!! ♥️♥️♥️♥️

Gratulerar! Ut och lek i snön nu!

Permalänk
Medlem

Verkar gå att lägga till PS5 i korgen hos MM om man är medlem, skynda!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Ere vanliga eller DE som släpps på MM?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Verkar gå att lägga till PS5 i korgen hos MM om man är medlem, skynda!

Det har gått hela dagen, men väl i kassan så går det inte att genomföra köpet eftersom den ej finns i lager.

Permalänk
Medlem

Väntar man på att den finns i lager alltså?

Permalänk
Medlem
Skrivet av giggelingbear:

Ere vanliga eller DE som släpps på MM?

Vanliga

Skrivet av nopee:

Väntar man på att den finns i lager alltså?

Ja, kl 15

Permalänk
Medlem

Någon som lyckats beställa ännu på MM?

Permalänk
Medlem
Skrivet av An21:

Nix, nu går det inte längre att få den i varukorgen heller?

Permalänk
Skrivet av An21:

nope den dyker aldrig upp som "finns i lager"

Permalänk

Hur har ni satt det att hur ofta Distill checkar på sidorna?

Permalänk
Medlem

NU GÅR DET PÅ MM!

EDIT: Där är dom slut? Så 3 minuter denna gången haha

Håll utkik om 15 minuter så kan det ju släppas fler!

Permalänk
Medlem

Jag fick igenom köp, hoppas det blev en genererad beställning!

Permalänk
Medlem

JAAAA, fick en på MM

Även registrerat hos Klarna, så det känns bra !

Nu även fått bekräftelse från MM på mail !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baily:

Det har gått hela dagen, men väl i kassan så går det inte att genomföra köpet eftersom den ej finns i lager.

Inte via länken som postades tidigare iaf. Köpknappen var grå kl 13 och 14 men när jag kikade 14:50 var den inte grå längre och det gick att lägga PS5an i varukorgen. Slutförde iofs inte köpet då jag fick tag på annat håll.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

JAAA Jag fick tag i en från MM!