AliExpress-paket: HUANANZHI X99 8M + Xeon E5-2678v3 + 2x8GB DDR4

Permalänk
Medlem

AliExpress-paket: HUANANZHI X99 8M + Xeon E5-2678v3 + 2x8GB DDR4

Köpte detta lilla paket på AliExpress men frakten tog sån tid att jag tröttnade och köpte komponenter på annat håll istället. Nu har paketet anlänt och då tänkte jag att jag kollar intresset här.

Moderkort: HUANANZHI X99-8M
CPU: Xeon E5-2678v3 (12 cores/24threads)
Minne: 2x8GB DDR4

Här är en länk till paketet på AliExpress.

Jag har bara öppnat paketet för att kolla så innehållet ser ut att stämma. Jag har inte verifierat att grejerna fungerar. Finns ingen anledning för dom att inte göra det, men vill bara få det sagt Det säljes således *as is*.

Finns i centrala Göteborg, men kan skickas mot fraktkostnad.
Betalning sker via Swish.

Bud från 2000kr 1000kr!

Ber om ursäkt för kassa bilder

Läs hela annonsen här

Sänker utgångspris
Permalänk
Medlem

Säljer du detta som defekt? borde inte budgivningen börja lägre? eller garanterar du att det fungerar?

Permalänk
Medlem

Var lite osäker på utgångspriset. Kan absolut sänka. Nej jag säljer det inte som defekt, men som jag skriver så har jag inte testat komponenterna.

Permalänk
Medlem

1000kr + frakt

Permalänk
Medlem

1200kr och hämtar

Permalänk
Medlem

Varför gör du inte folket en tjänst o kollar så att sakerna fungerar? Slipper ju någon bli gubbsur om det inte funkar. Bara en liten tanke.

Permalänk
Medlem

Absolut, hade jag haft PSU/grafikkort/etc. liggandes för att koppla in och se så allt rullar så hade jag gjort det. Tyvärr har jag inte det

Jag tycker att 1000kr utgångspris är en "fair tradeoff" för det faktum att jag inte kan *garantera* att allt fungerar. Det är nästan en tredjedel av vad jag gav för det, tull och avgifter inkluderat. Jag är öppen för att jag har fel, men då antar jag att ingen lägger nåt bud.

Permalänk
Medlem

1300:- + frakt ✌️

Permalänk
Medlem

1400kr och hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fjell91:

1400kr och hämtar

Då avslutar jag budgivningen och skickar PM till dig