Permalänk
Medlem

Bra Kylning..

Jag skulle behöva lite bättre kylning för cpu'n och nordbryggan... några bra tips? Någon som vet något om den här? http://www.thermaltake.com/products/subzero/subzero4g.htm#p4

//nobb

Permalänk

Slk 900 från www.gtek.se och någon gammal cpufläkt på nb

({[X-tremt prisvärd luftkylning]})

Permalänk
Medlem

Hmm, prisvärd...för vem? Min SLK-900u + fläkt + frakt gick på ca. 900:- riksdaler. Har inte monterat den än då jag väntar på inkommande komponenter. Hoppas den är prisvärd för mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av redruM
Hmm, prisvärd...för vem? Min SLK-900u + fläkt + frakt gick på ca. 900:- riksdaler. Har inte monterat den än då jag väntar på inkommande komponenter. Hoppas den är prisvärd för mig

men då bore den där andra jag visade vara bättre.. kostar inte så jättemycke mer ju (4ghz+ står d ju att den klarar)

Permalänk

OM du ska överklocka så presterar SLK 900 med en 92mm fläkt lika bra som vattenkylning för 1800kr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ]OC[chaos
OM du ska överklocka så presterar SLK 900 med en 92mm fläkt lika bra som vattenkylning för 1800kr

Jag tror inte den passar mitt moderkort: ASUS P4PE.. men vem vet, nån som gör?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

EP-8RDA+ (C1), Barton 2500+ @ 2.5GHz (12.5x200) AQXCA | SLK-900u | 2x Twinmos 512 DDR PC3200 dual | HIS 9500pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KeeIL
http://www.thermalright.com/faq_900_Motherboard.html

Peace !

Mitt finns inte med.. inte ens intel chipset

Permalänk
Medlem

SLK-900-U is designed to fit all Intel P4-478 motherboards with or without the stock retention bracket that came with motherboard. So far, we have not found any boards not compatible with SLK-900-U.

Visa signatur

Uprise
i7 3770, Gigabyte G1.Sniper3, Corsair Dominator 1866Mhz 16GB, Corsair AX860, Corsair 450D+H100i,Gigabyte GTX970.
All for sale! Incl. 4670k, Gigabyte G1.Sniper M5, Kingston Predator 16GB 2133Mhz
Bitfenix Phenom M, Silverstone SG10, Antec P180