Taurus 9400f 1660 super, hp 4700g 1660 super

Permalänk
Medlem

Taurus 9400f 1660 super, hp 4700g 1660 super

Intressekoll på dator
Taurus
9400f cpu
1660 super asus
Asus moderkort
16gb 3000mhz ram (tror jag)
500gb ssd

Sen har jag en hp gaming dator
Ryzen 4700g
Hp moderkort 550?
1660 super asus
16gb 3200mhz ram
500gb m.2 nvme

Vill kolla intresse och vilka bud man får om man ska sälja nu eller senare.
Helt ok att bjuda på 4700g datorn utan gpu och hårddisken, beroende på bud så kan jag överväga att sälja 4700g datorn utan gpu.

Lämna bud i tråden så tar vi det därifrån. Kan skickas eller hämtas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

4500 + frakt på Taurus

Permalänk
Medlem

3000:- för hp

Permalänk

5000kr plus frakt för Taurus

Permalänk
Medlem

3500 + frakt för HP.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffeG:

3000:- för hp

Skrivet av Detox:

3500 + frakt för HP.

Nu är jag den som är den, men dessa är ganska låga bud 🤔 det är väl ungefär ca vad man kan få för grafikkortet endast.
4700g klarar dessutom 1080p 60fps och är bättre än 3700x enligt youtube så cpun lär vara värd en slant med.
Jag kan inte gå med på era bud, tack för intresset iallafall.
Sen ursäktar jag i förhand om ovanstående är fel, jag kan bara gå efter youtube och historik då jag har begränsat kunnande själv.
Må väl!

Permalänk
Avstängd

1500 utan gpu HP

Permalänk
Medlem
Skrivet av dixonk:

Nu är jag den som är den, men dessa är ganska låga bud 🤔 det är väl ungefär ca vad man kan få för grafikkortet endast.
4700g klarar dessutom 1080p 60fps och är bättre än 3700x enligt youtube så cpun lär vara värd en slant med.
Jag kan inte gå med på era bud, tack för intresset iallafall.
Sen ursäktar jag i förhand om ovanstående är fel, jag kan bara gå efter youtube och historik då jag har begränsat kunnande själv.
Må väl!

Jag kan hålla med om att det är ganska låga bud men samtidigt finns inget riktpris i annonsen och då blir det ofta att budgivare börjar väldigt lågt för att starta igång budgivningen.

Jag vet inte vad ett begagnat gtx1660 kan gå för så det har jag inte så bra koll på men jag förmodade att det skulle bli mer av budgivning och att vi kanske skulle landa på 5000 SEK till 6000 SEK. Det skulle iallafall jag vara beredd att betala i en budgivning.

Vad anser du vore ett rimligt pris på HP datorn?

Ha'de gott!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Detox:

Jag kan hålla med om att det är ganska låga bud men samtidigt finns inget riktpris i annonsen och då blir det ofta att budgivare börjar väldigt lågt för att starta igång budgivningen.

Jag vet inte vad ett begagnat gtx1660 kan gå för så det har jag inte så bra koll på men jag förmodade att det skulle bli mer av budgivning och att vi kanske skulle landa på 5000 SEK till 6000 SEK. Det skulle iallafall jag vara beredd att betala i en budgivning.

Vad anser du vore ett rimligt pris på HP datorn?

Ha'de gott!

Hej!
Då förstår jag, har själv inget riktpris direkt.. hade hoppats på större intresse då 4700g inte säljs separat så tänkte att den kanske skulle vara intressant för några!
Tror inte jag hade sålt under 6000 komplett iallafall, jag ser ju bra mycket sämre datorer på facebook och blocket så ville se vart man landade.
I mitt huvuud låter det rimligt iallafall!

Må gott 🙂

Permalänk
Medlem

Har du HP datorn kvar 2500 plus frakt utan grafikkortet

Permalänk

hur mkt för grafikkortet?