Hej!
Efter att min gamla stationära dator lagt av letar jag nu istället efter en laptop att köpa. Jag är dock inte så kunnig inom laptops eller hårdvara överlag.
Jag kommer främst använda den för att jobba hemifrån. För jobbet kopplar jag upp mot VPN och fjärrstyr en dator på kontoret, så för det syftet behöver datorn inte vara särskilt kraftig. Dock kommer jag vilja koppla in 2 skärmar, men har förstått att det går med adaptrar så länge rätt uttag finns?
Utöver jobb vill jag gärna kunna spela lite enklare onlinespel; lol, wc3 och liknande, så inget superkrävande. Vill dock helst att datorn ska hålla måttet i många år framåt vilket är varför jag förmodligen lägger min budget ganska högt för mina krav.
Hej, ursäkta om jag lånar tråden lite. Men är ute efter en liknande dator med samma prestanda men vill ha 1tb ssd.. vet du om det finns nåt sån och med rea?
Hej, ursäkta om jag lånar tråden lite. Men är ute efter en liknande dator med samma prestanda men vill ha 1tb ssd.. vet du om det finns nåt sån och med rea?
Ok men är inte så kunnig, menar du jag ska köpa en extra ssd och byta ut själv mot den som sitter i? Eller kan man ändra det i beställningen så dom byter det åt en innan leverans? Ursäkta min brist på kunnskap...
Ok men är inte så kunnig, menar du jag ska köpa en extra ssd och byta ut själv mot den som sitter i? Eller kan man ändra det i beställningen så dom byter det åt en innan leverans? Ursäkta min brist på kunnskap...