Permalänk

Asus ROG Zephyrus G14

Hej,

Är på jakt efter en portabel arbetsdator med möjligheten att spela utan allt ögongodis. Bra batteritid, lätt och smidig. Fastnat för Zephyrus G14 med Ryzen 7 och 1660ti (råkar det nu vara RTX2060 kan vi säkert komma överens).

Är du kanske sugen på att uppdatera dig till en nyare modell med nyare processor och RTX3xxx kort? Eller insett att laptopen du köpte bara används som stationär? Hör av dig kanske vi kan komma överens om en affär!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5 5600X | Asus RTX 3060 Ti | Asus ROG Strix B550-I | 16GB HyperX Fury 3600Mhz | Acer X34A

Permalänk
Medlem

Har en 5900HS 32 GB RAM 3060 AniMe G14 som jag inte använder jättemycket, men det kanske är lite i överkant för dig?
Edit: Jag vill ju ha en hel del mer än 7.500:- menar jag, då är det kanske bättre att köpa nytt i butik! Dessutom har den här modellen WiFi-buggen (det har väl iofs. de tidigare också).

Permalänk
Medlem

Jag har två laptops med specs som matchar det du letar efter, men det är asus tuf modeller så vet inte om de är intressant?

Permalänk
Skrivet av seraj5:

Jag har två laptops med specs som matchar det du letar efter, men det är asus tuf modeller så vet inte om de är intressant?

Tack, men har tyvärr låst in mig på att det är just en G14 jag "behöver" just nu!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5 5600X | Asus RTX 3060 Ti | Asus ROG Strix B550-I | 16GB HyperX Fury 3600Mhz | Acer X34A