Permalänk
Medlem

Saitek X52 Joystick skänkes

Inser att denna nog aldrig mer kommer användas och skänkes därför mot fraktpeng. Finns det någon mindre bemedlad med barn som önskar detta i julklapp går det före allt, annars är det först till kvarn som gäller. Ger det tills onsdag kväll för att ge julklappssökarna en chans!

Tror den fungerar, eventuellt drar joysticken lite åt något håll men det kan man nog konfigurera bort. Den 'mjuka' svarta plasten känns lite klibbig också, tror den är lite gammal och sliten bara. Kanske går bort om man gnuggar eller något.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

tar de , passar de till flight simulator?

Visa signatur

|Corsair crystal 570x|Gigabyte z690 Gaming X|Intel i7 13700k| Corsair H100i RGB XT| Gskill trident z 32gb ddr4 |Gigabyte Rtx 4090 gaming oc|Evga SuperNova G2 1300w|1x Samsung 980 pro 512gb| 2xIntel 660p 1tb|3xSeagate 16TB|Oled 48”CX|Sound Blaster AE-9 |Logitech Z906

Permalänk
Medlem

Har alltid varit sugen på att testa lite flyg simulator så tar inte första personen det så är jag intresserad.

Mvh Dylow

Permalänk
Medlem

WOW.. vad snällt av dig. Vore fantastiskt att äntligen få köra flyg sims ordentligt. Tex Elite: Dangerous.
Sådana här är det få som har råd med, mig inkluderat.

Ställer mig i hoppfull kö

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk

Hej!

Är också intresserad, kan lägga till en hundralapp utöver frakten.

mvh

Permalänk
Medlem

Kul med många intresserade! Fått lite bud både här och där men det är ju en skänkesannons och man vill ju inte reta upp någon moderator så det är bara gratispris som gäller.

Vill som sagt i första hand skänka till någon barnfamilj med julklappsbehov men om ingen sådan dykt upp innan onsdag kväll var warzeta först framme vid kvarnen!

Permalänk
Medlem

Om det inte fungerar för Warzeta så bor jag i Göteborg och hämtar gärna

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem

Jag och grabben har kört lite Star Wars Squadron tillsammans. Vi använder oss av Xbox kontroll.
Vore riktigt häftigt att prova med en joystick!
Har syskon som skulle nog kunna hämta den, eller så kan jag ta betala för frakten.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk

Jag lånade ut min Joystick till min svåger som har två barn men skulle vilja hämta tillbaka den nu då jag tänkt börja köra lite flygspel. Hade varit riktigt kul att kunna ge denna i julklapp till honom så han och ungarna kan fortsätta flyga simulator (dom har det lite knapert nu då dom renoverar)
Mvh

Visa signatur

Asus rog strix z690-a gaming, i7 12700K, 32gb RAM, PNY RTX 3080, RM1000i, 4x NVME SSD

Permalänk
Medlem

Dottern har precis upptäckt att spela på datorn är väldigt kul. Så dessa i julklapp till henne hade ju varit guld. Ställer mig i kö

Permalänk
Medlem
Skrivet av mortana:

Kul med många intresserade! Fått lite bud både här och där men det är ju en skänkesannons och man vill ju inte reta upp någon moderator så det är bara gratispris som gäller.

Vill som sagt i första hand skänka till någon barnfamilj med julklappsbehov men om ingen sådan dykt upp innan onsdag kväll var warzeta först framme vid kvarnen!

Hedervärt av dig!
Jag är ensamstående farsa men kommer inte ställa mig i kö, eftersom det finns andra ungar som skulle uppskatta det mer än mina. Även om pappa är sugen på SW: Squadrons 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beltet:

Hedervärt av dig!
Jag är ensamstående farsa men kommer inte ställa mig i kö, eftersom det finns andra ungar som skulle uppskatta det mer än mina. Även om pappa är sugen på SW: Squadrons 😁

Grymt kul är det. Grabben har blivit mer intresserad av Star Wars efter vi har spelat det tillsammans..

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG - ASUS TUF X670E Plus - Ryzen 7600X / H150i Elite LCD - Corsair 32GB DDR5 @6000 - 7900XT OC TUF - Gigabyte nVme 500GB OS-PRG - Kingston NV2 2TB - 4TB HDD x 2 - SteelS Apex 7 + Razer Viper Ultimate - SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S - AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Hallå!

För att bidra till några fina far och son stunder i juletider blev det AxxT's son som blev den lyckligt utvalda till detta!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad