Mionix Naos 7000 som fryser ibland bortskänkes

Permalänk

Mionix Naos 7000 som fryser ibland bortskänkes

Grabbens Mionix Naos 7000 fryser då och då och scroll-hjulet är lite kinkigt så han skaffade en annan mus istället.

Jag tänkte att istället för att slänga den så kanske det är någon som vill ha den för att plocka reservdelar till en annan eller om det rent av går att fixa problemen för den händige?

Den som kan komma förbi och hämta den här hos mig får förtur, men om du betalar frakt i förväg (via Swish) så kan jag skicka den om ingen vill hämta på plats inom rimlig tid.

Finns i Västerhaninge, Sthlm

Läs hela annonsen här

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den är inte för mig. Vill bara skriva för att ge dig en eloge för att skänker den och inte bara slänger. 👍

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Jag har en NAOS 5000 som behöver nya switchar, så jag tar den gärna om du kan tänka dig skicka.
Betalar självklart frakt!

Permalänk
Medlem

Du kan ju alltid prova att lägga på en liten näsduk som filt.

Permalänk
Skrivet av MaxDS:

Jag har en NAOS 5000 som behöver nya switchar, så jag tar den gärna om du kan tänka dig skicka.
Betalar självklart frakt!

Noterat. Väntar lite för att se om nån kommer förbi - men annars hör jag av mig.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av MaxDS:

Jag har en NAOS 5000 som behöver nya switchar, så jag tar den gärna om du kan tänka dig skicka.
Betalar självklart frakt!

Hej!

Åkte på Covid en vända strax efter det här så jag glömde bort hela övningen.

Är du fortfarande intresserad så har jag den packad och klar här.

Visa signatur