Logitech G502 Lightspeed Wireless säljes

Permalänk
Medlem

Logitech G502 Lightspeed Wireless säljes

Då jag uppgraderat till en G Pro Superlight säljer jag nu min 2 år gamla Logitech G502 Lightspeed Wireless. Funkar som den ska, men använts nästan dagligen i 2 år så lite damm och olja finns allt på den. Gör självklart rent den så gott jag kan innan säljning. Allt som kom i lådan är med. Har tänkt mig 650kr för den, då med frakt inkluderad från min del. Om man kan hämta den så får man den lite billigare, 600kr.
Här är länken om man vill läsa exakta specifikationer:

https://www.inet.se/produkt/6608533/logitech-g502-wireless-li...

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Antingen är jag blind, eller så står det inte i texten; men vad är det för brytare på tangentbordet?
Blev inte klok på varför det stod "Ducky", men det såg ut som ett Varmilo, tills jag insåg att det är någon slags feature av Varmilo.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Är alltså intresserad av ett köp, men det vilar på vilken typ av brytare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Är alltså intresserad av ett köp, men det vilar på vilken typ av brytare.

Helt enkelt glömt att skriva, la till det nu! Det är Cherry MX Reds.

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på tangentbordet för 700kr. Har du vägarna för Örebro i framtiden, så passar i så fall en affär öga mot öga.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Lägger ett bud på tangentbordet för 700kr. Har du vägarna för Örebro i framtiden, så passar i så fall en affär öga mot öga.

Skriv i PM så kan jag höra av mig, har möjligtvis en tandläkartid i Örebro inom kommande veckorna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murrim:

Då jag uppgraderat till en G Pro Superlight säljer jag nu min 2 år gamla Logitech G502 Lightspeed Wireless. Funkar som den ska, men använts nästan dagligen i 2 år så lite damm och olja finns allt på den. Gör självklart rent den så gott jag kan innan säljning. Allt som kom i lådan är med. Har tänkt mig 650kr för den, då med frakt inkluderad från min del. Om man kan hämta den så får man den lite billigare, 600kr.
Här är länken om man vill läsa exakta specifikationer:

https://www.inet.se/produkt/6608533/logitech-g502-wireless-li...

Läs hela annonsen här

Tangentbordet sålt, nu är annonsen endast för musen.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad