Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Möjlighet att sortera inlägg i tråd efter antal "bra inlägg"-markeringar

Permalänk
Medlem

Möjlighet att sortera inlägg i tråd efter antal "bra inlägg"-markeringar

Som forumbesökare hade jag uppskattat möjligheten att snabbt kunna hitta bra inlägg i intressanta trådar genom att sortera inläggen i tråden efter antalet "bra inlägg"-markeringar. Detta skulle hjälpa mig hitta både "highlights" i diskussionstrådar och de svar som hjälpte någon att få ett problem löst i hjälptrådar. Särskilt i trådar med många inlägg.

Funktionen kan jämföras med hur exempelvis Reddit eller Stack Exchanges siter fungerar.

För all kan jag i dagsläget manuellt "scanna" inlägg efter de orange-färgade gilla-markeringarna, eller potentiellt hitta/skriva ett webbläsartillägg som hjälper till att identifiera bra inlägg, men att ha denna funktion som ett "native" alternativ till vanlig sortering eller trådvy vore optimalt.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej, tack för förslaget Spontant låter det som en bra idé men jag ska se till att lyfta det internt och se om det är något vi kan utveckla framöver.

Permalänk
Medlem

Hej,

Antar att ni snackat igenom saken så med risk för att vara jobbig så bumpar jag detta. Hade varit klockrent för sämsta produktköp-tråden, t ex. 🤞

Ove & Rut! /T

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Det är inget som är planerat inför i år eller nästa år. Fortfarande en bra funktion dock!

/ Johan

Permalänk
Medlem

Läser tråden om viktnedgång. Puh 82 sidor Det skulle verkligen vara en enorm hjälp om den här funktionen fanns. Jag är personligen rätt snål att gilla markera men om man kunde söka på den så får ju markeringen en betydligt viktigare funktion.
Vad är problemet, är det speciellt svårt att programmera detta?

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej @h.kan,

Tyvärr hinner vi inte med att utveckla alla bra funktioner som ni kommer in med, utan de måste viktas och prioriteras mot varandra. Du kan se vår årskalender i Hello IT - Det räcker med en rad kod... eller?, näst ut är Bilduppladdning i forumet.

/ Johan