Permalänk
Medlem
Skrivet av simsag:

Haha, yes, det har jag! Bara stolen och möjligtvis head-set som kommer vara svart

Nu finns det 12 st vita EVO chassin på inet, beställ innan det tar slut!

https://www.inet.se/produkt/6905201/lian-li-pc-o11-dynamic-ev...

Permalänk
Medlem
Skrivet av DonRon:

Nu finns det 12 st vita EVO chassin på inet, beställ innan det tar slut!

https://www.inet.se/produkt/6905201/lian-li-pc-o11-dynamic-ev...

TACK!!!!!! Nu är jag safe! Vet att vissa väntat i månader, själv bara 2-3 veckor, så kan bara tänka mig hur glada ni andra är 😌

Visa signatur

ROG Strix GeForce RTX 3080 White OC Edition 10GB , Intel i5-12600k , WD BLACK SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av simsag:

TACK!!!!!! Nu är jag safe! Vet att vissa väntat i månader, själv bara 2-3 veckor, så kan bara tänka mig hur glada ni andra är 😌

Grattis! Ser fram emot att se ditt bygge när du är klar!
Jag ska beställa alla mina resterande delar nästa vecka.

Säg till om du hittar en snygg musmatta

Permalänk
Medlem
Skrivet av DonRon:

Kul! 😌 Har du några förändringar sedan sist du skicka spec. listan? Ska bli spännande att se ”lian li” vs ”corsair” bygge 👍🏻

Det kommer jag! Bestämde mig för g.skill 2x8 3600 mhz 14 cl , beställningsvara, kommer den 3:e.. Sedan är jag fullt klar!

Visa signatur

ROG Strix GeForce RTX 3080 White OC Edition 10GB , Intel i5-12600k , WD BLACK SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av DonRon:

Vet inte om den varken är snygg eller bra, men gjorde en order på Asus ROG Strix Scope och då även skickade med Odin Gaming ZeroGravity 2XL Vit Musmatta för att testa! Kan återkoppla sen vad jag tycker om den. Har fortfarande inte bestämt mig angående headset.. Alla verkar hypa sönder G PRO x, men testat den och jag gillar inte komforten..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått hem all utom ram-minnen, troligtvis kommer dem idag. Igår kväll började jag montera allt, inte lätt första gången.. Har en fråga, kommer montera mitt grafikkort på vanligt sätt (horisontellt), krävs det någon form av avlastning? RTX 3080 kortet känns så förbannat tungt ..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av simsag:

Nu har jag fått hem all utom ram-minnen, troligtvis kommer dem idag. Igår kväll började jag montera allt, inte lätt första gången.. Har en fråga, kommer montera mitt grafikkort på vanligt sätt (horisontellt), krävs det någon form av avlastning? RTX 3080 kortet känns så förbannat tungt ..

Får hem mina delar i morgon 😁

Lian-Li evo chassit har en liten konsol som agerar avlastning för GPU.