Permalänk
Avstängd

Vanor gällande musik

När du lyssnar på musik, vad lyssnar du vidare på
snarare än att trycka på "nästa" i ett repetetivt beteende?
Jag kör ofta första fem sec sen låter den fortgå om den är bra
annars "nästa".

Vad är nästa låt?

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Moderator
Brons i quiz

@solidworks: Jag har flyttat din tråd till Underhållning i forumdelen övriga ämnen, där kommer den komma till bättre nytta än bland grafikkorten.

§3.2: Trådar ska placeras i den forumdel som bäst passar det behandlade ämnet. Om man är osäker på var en tråd ska placeras kan man skapa den i en forumdel som verkar lämplig och sedan anmäla sitt eget inlägg till moderatorerna för att få placeringen kontrollerad.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vzano:

@solidworks: Jag har flyttat din tråd till Underhållning i forumdelen övriga ämnen, där kommer den komma till bättre nytta än bland grafikkorten.

Menar du att detta inte handlar om grafikkort?!

OT:
Brukar sätta på listor med musik som jag gillar när jag lyssnar, slipper skippa då!

Visa signatur

Win 10 maskin: Core 2500 | Integra M 550W | Ryzen 5 3600 | MSI B450 A Pro max | GTX 1060 6GB | Vengeance LPX 2x16GB
Win XP maskin: Core 1100 | 550W | AMD Athlon II | MSI GF615M-P33 | ATI HD5670 | 2x2GB
Laptop: Lenovo Flex 3-1580

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vzano:

@solidworks: Jag har flyttat din tråd till Underhållning i forumdelen övriga ämnen, där kommer den komma till bättre nytta än bland grafikkorten.

§3.2: Trådar ska placeras i den forumdel som bäst passar det behandlade ämnet. Om man är osäker på var en tråd ska placeras kan man skapa den i en forumdel som verkar lämplig och sedan anmäla sitt eget inlägg till moderatorerna för att få placeringen kontrollerad.

/Vzano, Moderator

Bra, nu ska du bara också bidra med ett klipp, kom igen!

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd
Permalänk
Rekordmedlem

Jag fattar inte syftet för tråden, varför postar du inte musiklänkarna i Vad lyssnar du på just nu? eller så kan du förklara vad du tänkt med tråden på ett bättre sätt.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Jag lyssnar på skivan från spår ett fram till sista spåret. Är det något nytt så ger jag det ofta en 2-3 låtar om inte första låten är riktigt jävla skitdålig och då stänger jag av direkt.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Det finns ju en tråd för detta. Förstår inte poängen alls.
https://www.sweclockers.com/forum/trad/680074-vad-lyssnar-du-...

Visa signatur

Laptop: Lenovo Legion 5 (Ryzen 5 5600H, 16GB, RTX 3060) OS: Windows 11 Pro

TV: LG C1 65" ✪ Konsol: PS5 (+2TB SSD & 4TB HDD), PS3 Fat (960GB SSD), PS3 Slim (500GB SSD), PS Vita

Reciever: Onkyo TX-NR676E ✪ 4K UHD Blu-ray: Panasonic DP-UB820 ✪ CD-spelare: Onkyo C-7030

Högtalare: Focal Chorus 726, XTZ 10.16 ✪ Hörlurar: beyerdynamic DT 700 PRO X ✪ DAC/AMP: Fosi Audio Q4

Permalänk
Medlem

Mja, inte får man en större kontext för den här låtens verkan, efter endast 5-15sek.

Många låtar sväller med tidslinjen.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Kör den andra tråden.
Alldeles för lös frågeställning i denna tråd för att kunna stå på egna ben.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/680074-vad-lyssnar-du-...

Tråd låst.

/Mod

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin