Autosave - det är ju trots allt 2022!

Permalänk
Medlem

Autosave - det är ju trots allt 2022!

Om man råkar klicka sig bort från skrivandet av ett inlägg, så finns det ingen autosave att återvända till. Man måste skriva om hela inlägget. För att vara ett tech-forum känns det ganska tarvligt. Så gott som alla andra fora jag är aktiv på har autosave så att man inte förlorar sitt inlägg och man råkar klicka bort sig.

Kom igen nu SC!!

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Tack för din feedback. Det här och många andra "självklara" funktioner har vi tyvärr inte hunnit med att utveckla. Minns jag rätt finns det i Better SweClockers ifall du vill använda dig utav tredjepartsmjukvara som är utvecklat av @Alling och andra medlemmar från vårt community.

/ Johan

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av jreklund:

Hej,

Tack för din feedback. Det här och många andra "självklara" funktioner har vi tyvärr inte hunnit med att utveckla. Minns jag rätt finns det i Better SweClockers ifall du vill använda dig utav tredjepartsmjukvara som är utvecklat av @Alling och andra medlemmar från vårt community.

/ Johan

Ye, Better SweClockers har denna funktion, och den har räddat mig flera gånger. Dessutom har Better SweClockers en funktion som ber användaren bekräfta navigering bort från redigeringsläget, så både hängslen och livrem erbjuds.

Ställer mig bakom förslaget från @guermantes – användarnas ofärdiga inlägg måste skyddas åtminstone mot de vanligaste misstagen. Känn er som vanligt fria att göra vad ni vill med Better SweClockers kod – den är MIT-licensierad.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers