Säljer mitt begagnade Gigabyte GeForce RTX 2070 8GB GAMING OC.
Har inte kvar lådan men jah har ESD påsar för säker transport, samt kvitto från Inet.
Skickas ej, finns o Stockholm söderort/Södermalm för fysiskt byte, face to face.
Säljer pga byte.
Kommer självklart testa att allt fungerar innan försäljning.
Nypris 6590. Inköpt 2019:03 och har inte används dagligen, några fåtal dagar i veckan.
Inköpt på Inet och digitalt kvittot rinns
Möts nånstans på Södermalm för överlämning.
Säljes till högstbjudande.
Startbud börjar på 3,500kr.
Bud avslutas om 12 dagar.
Låt mig bara fråga om en grej: varför nån ska köpa ditt 3.5-års gammal Turing GPU om man kan köpa ny RTX 3060 med exakt samma prestanda för mindre $$$?
Folk brukar sälja på Marknaden gtx 1080 Ti för ca 2500 sek; Din Gigabyte är lite bättre om nån behöver RT/DLSS, annars Top Pascal Gpu är snabbare (~RTX 2070S nivå)...
Det här är ingen diskussion om att någon annat är sämre/bättre. Jag försöker sälja min överflödiga komponent som jag inte använder, för att tänkta på miljön och inte köpa det nyaste hela tiden. Vänligen respektera det.
Kommenterar då för konstruktiv kritik. 2070 super säljs billigare på tradera vilket oftast är där priserna brukar skena iväg högst. Är väl mer prismedvetna folk här vad kort har för aktuellt värde så skulle rådgiva att sänka priset eller kanske testa budgivning på Tradera? Oavsett kommer det ej upp i 4500kr men du är fri att göra hur du vill Lycka till!