Tangentbord, musmattor, hörlurar mm.

Permalänk
Medlem

Tangentbord, musmattor, hörlurar mm.

Hej!

Allt är i använt skick och fullt fungerande om inget annat anges, läs beskrivningen. Har varken kvitton eller kartong kvar förutom till Samsunglurarna (kartong dvs).

Säljer till högstbjudande. Pris nedan är prisidé för startbud för respektive vara. Kör budgivning till torsdag 13 oktober kl 20:00. Kan komma att släppa varor innan detta om jag är nöjd med erbjudande och köpare. Föredrar att köparen hämtar hos mig i Vasastan, Stockholm. Det kommer att prioriteras. Men jag kan även skicka mot att köparen betalar frakt samt förskottsbetalar. Swish eller kontanter.

Lägg bud i tråden och ange vilken eller vilka varor det avser.

1. Pris: 100 kr Hörlursställ i metall med gummi upptill för att hålla lurarna bättre på plats.
2. Pris: 300 kr SteelSeries Arctis 5 Vit fullt fungerande, inköpta sent 2020
3. Pris: 200 kr Playstation Portable !!!///OBS! Trasigt batteri, endast drift med kabel inkopplad\\\!!! inkl. 4 GB minne och GTA: Vice City Stories
4. Pris: 200 kr Ducky One MX Blue Vit Led Blått chassi !!!///OBS Trasig LED, fungerar i övrigt utmärkt\\\!!!
5. Pris: 350 kr Samsung Galaxy Buds Live Svart, endast använda två gånger, fullt fungerande.
6. Pris: 50 kr Noctua NF-P12, icke-PWM
7. Pris: 50 kr Deltaco gaming tangentbord med RGB, fullt fungerande
8. Pris: 50 kr Deltaco gaming mus med RGB, fullt fungerande
9. Pris: 50 kr Sweclockers QPAD musmatta 40x30 cm
10. Pris: 50 kr Steelseries musmatta 32x27 cm

Läs hela annonsen här

Permalänk

Psp 200 kr + frakt

Permalänk

300 kr SteelSeries Arctis 5 + frakt (behöver ha det skickat då jag har problem med att ta mig till stan även då jag bor på Lidingö)

Permalänk
Medlem

Psp 200kr kan hämta imorgon efter jobbet!

Permalänk
Medlem

Bjuder 350 kr för SteelSeries Arctis 5 Vit och kan hämta

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av §2:

Psp 200kr kan hämta imorgon efter jobbet!

Ok, skickar PM till dig.

Skrivet av PierreB:

Bjuder 350 kr för SteelSeries Arctis 5 Vit och kan hämta

Du har PM.

Permalänk

Psp 300 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattryxzin:

Psp 300 + frakt

Noterat men kommer prioritera den som kan hämta även om budet är lägre.

Permalänk
Medlem

kan ge 150 kr för budsen och hämta med tanke på amazons pris för dessa just nu och att det i sep fanns för runt 380 kr helt nya.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Digiboy:

kan ge 150 kr för budsen och hämta med tanke på amazons pris för dessa just nu och att det i sep fanns för runt 380 kr helt nya.

Skickar PM

Permalänk
Medlem

5. Buds: 200kr + hämtar

Visa signatur

😑

Permalänk
Medlem

SteelSeries Arctis 5 Vit och PSP sålda.

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Buds Live Svart sålda

Permalänk
Medlem

Hörlursställ sålt